Behalve dat appie te duur is voor, bezorgen die hier niet. Ik heb al eens gekeken daarna.quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef ruud.nl het volgende:
Laat je boodschappen gewoon bezorgen.![]()
http://www.albert.nl/
Maar daarom niet minder echt helaas.quote:Op maandag 29 september 2008 19:46 schreef ehqo het volgende:
Hoezo niet naar buiten kan? Mèjje irrationele angsten.
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegenquote:Op maandag 29 september 2008 19:48 schreef Cinch het volgende:
Jij kan niet naar buiten zonder fiets?
Wahahahahahahaha.quote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef santax het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegen
En als het nu nog een goede fiets was geweest he, maar ze hebben er geen ruk aan zo gammel was het ding.
Opzich he ...quote:Op maandag 29 september 2008 19:50 schreef santax het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja. Paniekstoornis, kan er ook niets aan doen. Op de fiets voelde ik me wat dat betreft nog net veilig genoeg. Wandelen daarentegen
En als het nu nog een goede fiets was geweest he, maar ze hebben er geen ruk aan zo gammel was het ding.
Zo zie je maar. Wat begon met een fietsendiefstal gaat nu al moord worden.quote:Op maandag 29 september 2008 19:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Opzich he ...
Geld het recht van de sterkste hier.
Jij bent niet sterk genoeg om naar buiten te gaan en je eigen eten te halen.
Dus ..
Gaat TSl dood !
quote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef Herald het volgende:
HOAX
TS komt maar wat graag naar buiten om zijn minderjarige vriendinnetje vol te pompen!
Dude als jij echt pleinvrees oid had gehad.quote:Op maandag 29 september 2008 19:53 schreef santax het volgende:
[..]
Zo zie je maar. Wat begon met een fietsendiefstal gaat nu al moord worden.
je mag ook in natura betalenquote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef santax het volgende:
[..]
Waar zou ie te koop zijn? En wat zou ie moeten kosten, want ik heb niet echt pieken
Ah meneer is psycholoog? Dat wist ik niet. Als iemand me maar eerder had gezegt dat dit de oplossing wasquote:Op maandag 29 september 2008 19:55 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dude als jij echt pleinvrees oid had gehad.
Dan had een fiets ook niet uitgemaakt.
Niet zo zielig doen omdat je een rot jeugd hebt gehad.
Gewoon hard voor jezelf zijn !![]()
Tering ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |