quote:Op maandag 29 september 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet die kutmod
BT=BAZINquote:
omdat je fmquote:Op maandag 29 september 2008 22:04 schreef BigKahuna het volgende:
[..]![]()
Wat een hartelijk welkom waar heb ik dat aan te danken jongens?
Die instelling had ik eerst ook, maar nu betaal ik tonnen aan alimentatiequote:Op maandag 29 september 2008 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Wat zien juillie een stel nichten, alleen fags gebruiken condooms
Wie het kindje krijgt mag het houden en wordt het een konijntje dan eten we het samen opquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die instelling had ik eerst ook, maar nu betaal ik tonnen aan alimentatie
of je post de tieten van je ex/vriendin/zusjequote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef CraniuM het volgende:
vraagje, wanner kom je ook in op, zeker als je hier al tering lang post ofniet ?
hmmquote:Op maandag 29 september 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
of je post de tieten van je ex/vriendin/zusje
Wanneer je zo aso/slim bent om jezelf erin te zettenquote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef CraniuM het volgende:
vraagje, wanner kom je ook in op, zeker als je hier al tering lang post ofniet ?
Ik fap nooit onder de douche, dat is op één of andere manier gewoon niet fijnquote:
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik fap nooit onder de douche, dat is op één of andere manier gewoon niet fijn
nee kan ik beter niet doen zei jordeeeh, dan zal ik tering hard kapot worden geflamed + halen ze het erna wegquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wanneer je zo aso/slim bent om jezelf erin te zetten?
Of wanneer we je lief vinden
Furtv owndquote:Op maandag 29 september 2008 22:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je ava!FurTV!
![]()
"Not everybody likes metal...FUCK THEM!!"
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 29 september 2008 22:17 schreef RickoKun het volgende:
net [REC] gekeken met het geluid hard en het licht uit![]()
![]()
Ik heb me echt een paar keer helemaal de fucking kenker geschrokken
Aanrader, en als je hem kijkt moet je het net zoals mij doenEcht jong, vooral dat laatste gedeelte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |