Ja zat ik ook al te kijken, met hun nepaanbiedingenquote:Op maandag 29 september 2008 18:15 schreef TNA het volgende:
Neem de Thalys.
Met z'n tweeën deel je de brandstofkosten, die vallen ook wel mee dan.quote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Met de auto ben je in vier uur in Parijs.
Met de Thalys ook.quote:Op maandag 29 september 2008 18:22 schreef Biancavia het volgende:
Met de auto ben je in vier uur in Parijs.
Ja, ga met de auto en dan in zo'n cheap ass hotel in Meaux, Esbly of Saint Busy en kijk hier even: [centraal] Disneyland Parijs deel 5quote:Op maandag 29 september 2008 18:23 schreef M42 het volgende:
Zijn er nog goedkope mogelijkheden naar Parijs + Disney waarbij je optimaal kan genieten van beiden... voor Disney heb je toch zeker 1 a 2 dagen denk ik nodig en Parijs ook nog een dag.
Ratten en kakkerlakken op je kamer, heerlijk!quote:Op maandag 29 september 2008 18:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, ga met de auto en dan in zo'n cheap ass hotel in Meaux, Esbly of Saint Busy en kijk hier even: [centraal] Disneyland Parijs deel 5
mijn tip, reis die ik zelf ook ga makenquote:Op maandag 29 september 2008 18:23 schreef M42 het volgende:
Zijn er nog goedkope mogelijkheden naar Parijs + Disney waarbij je optimaal kan genieten van beiden... voor Disney heb je toch zeker 1 a 2 dagen denk ik nodig en Parijs ook nog een dag.
Stel je niet aan zeg. Ik heb in een hoop Akena, Premier Classe en andere shithotels gelogeerd, maar ik heb nog nooit een vies beest gezien. Ja, achter de receptie.quote:Op maandag 29 september 2008 18:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ratten en kakkerlakken op je kamer, heerlijk!
De klas ging naar Parijs op de middelbare school, ik ben zelf niet meegeweest omdat ik de verhalen van mn zus van haar reisje daarheen gehoord heb, ze zat in precies hetzelfde goedkope hotel als waar mn klasgenoten zaten. Smerig, kakkerlakken op de kamers enzoquote:Op maandag 29 september 2008 19:38 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Ik heb in een hoop Akena, Premier Classe en andere shithotels gelogeerd, maar ik heb nog nooit een vies beest gezien. Ja, achter de receptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |