Joah, ik ben moe en mijn voet doet stom (net getraind)! Maar voorderst gaat het prima!quote:
met mij gaat het goed hequote:Op maandag 29 september 2008 19:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Joah, ik ben moe en mijn voet doet stom (net getraind)! Maar voorderst gaat het prima!
En met u?
Denk niet dat mama me het huis nog uitlaat.. Ik ga heerlijk in mijn herenpyamabroek op de bank zitten met chocoladeijs en leuke series!quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met mij gaat het goed he![]()
ga je vanaamd mee naar de mcdonalds?
dan ga ik vanavond 2 keerquote:Op maandag 29 september 2008 19:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Denk niet dat mama me het huis nog uitlaat.. Ik ga heerlijk in mijn herenpyamabroek op de bank zitten met chocoladeijs en leuke series!
Volgende x ga ik met je mee!
hallo skipquote:
Nope! sorry!quote:Op maandag 29 september 2008 19:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan ga ik vanavond 2 keer
echt niet?
best wel eigelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ow, ok.quote:Op maandag 29 september 2008 19:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Nope! sorry!
En, gelijk ook weer doei, want ik duik de bank op! (A)
![]()
Niet aan de alcohol vanavond?quote:
anders krijg je teveel herrie met je pa en ma?quote:Op maandag 29 september 2008 21:02 schreef skippy22 het volgende:
Ga maar eens stoppen @ de woensdag en donderdag
Wat is chagerijnig?quote:Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Oldenzaal het volgende:
IEDEREEN is chagerijnig vandaag lijkt het wel...
Wat is er toch aan de hand?
Jaquote:Op maandag 29 september 2008 21:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
anders krijg je teveel herrie met je pa en ma?
quote:Op maandag 29 september 2008 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is chagerijnig?
Hahahaha, ik was vandaag mee kijken naar het oefenen voor de showavondAmaaai wat lachen! En nu hebben ze me gestrikt om het haar en de make-up te doen
trustequote:Op maandag 29 september 2008 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik heb er een paard bij om te rijdenWhoeja!
Ik ga naar bed. Of ja, m'n boeken terugzetten enzo en dan lezen en dan slapen enzo! Doei jongelieden
Ik woon gewoon in 7576quote:De Postcode ZomerKanjer van 12,9 miljoen euro is gevallen in Oldenzaal! Alle deelnemers van de loterij met de cijfers 7577 in hun postcode winnen samen 4,3 miljoen euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |