nee die ken ik niet. ik ben onderhand ook al 5 en een half jaar weg daarquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, en zelfs fietsend naar het assink.
Congierge henk friech ken je vast niet meer wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
trustenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:12 schreef Samzz het volgende:
Ik ga naar bed. Amaai, ik kan haast niet meer ademen
Trusten jongelieden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Boeiend ook eigenlijk!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:29 schreef Fems het volgende:
Jaa, ik weet niet meer wie er toen was.
wildenborg en winters.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:29 schreef Fems het volgende:
Jaa, ik weet niet meer wie er toen was.
jezelf quoten is zo 2006quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Boeiend ook eigenlijk!
Wat leuk, ik quote mezelf..
als het geen 2005 isquote:
1995 wil zijn grap terugquote:
Bouwmeesterquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wildenborg en winters.
zit je btw op de bouwmeester of van brakelstraat?
Dat is niet leuk, dat failtquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Boeiend ook eigenlijk!
Wat leuk, ik quote mezelf..
Slaapzequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste Femsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |