Wat is naïviteit soms toch schattig!quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom richt iedereen zich op Amerika, we zijn allemaal belangrijk.
Hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is naïviteit soms toch schattig!
Jawel, maar om overal zo overdreven panisch over te doen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kun je niet tegen serieuze topics?
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 september 2008 17:36 schreef dubidub het volgende:
Lekker boeiend dat films later uitkomen.
Iets zegt mij dat jij die films al download nog voor ze in Amerika uit zijn.quote:
Iets zegt mij dat jij dat fout hebt.quote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij die films al download nog voor ze in Amerika uit zijn.
Mits totale anarchie, plunderingen, en verkrachtingen. Ik stem voor!quote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik stel een volksopstand voor.
Oftewel je betaalt geen belasting?quote:Op maandag 29 september 2008 17:42 schreef mirved het volgende:
Hoeveel heb jij dan betaald na de aanslagen van 9/11 ik geen cent namelijk.
Niet? Ik meende me toch echt te herinneren dat de Amerikanen, net als de Finnen, Zweden, Fransen, Britten enz enz enz toch allemaal klaarstonden in 1953. Zoveel hulpgoederen dat het overschot naar Afrika werd verstuurd.quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als er een ramp gebeurd in Amerika (11 september red.) dan is iedereen erbij om te betalen, want we vinden het allemaal zo zielig, maar zou dat gebeuren in Nederland, dan is het ineens niet zo belangrijk.
Ja en in 1940 ook. Gozer 50 jaar geledenquote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet? Ik meende me toch echt te herinneren dat de Amerikanen, net als de Finnen, Zweden, Fransen, Britten enz enz enz toch allemaal klaarstonden in 1953. Zoveel hulpgoederen dat het overschot naar Afrika werd verstuurd.
Zal vast niks met de vertaling te maken hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De films komen hier een paar dagen later uit (soms wel weken of maanden).
In 1940 niet hoor, voordat de Amerikanen een keertje meededen in Europa hadden de Duitsers het al moeilijk zat tegen de Russen (die dan weer geholpen werden materieel gezien door de VS).quote:Op maandag 29 september 2008 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja en in 1940 ook. Gozer 50 jaar geledenDat wil niet zeggen dat ik begrijp wat je bedoelt.
Ze kunnen toch de films eerder uitgeven aan die vertalingsbureau's zodat de releasedatum gelijk is.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal vast niks met de vertaling te maken hebben
Ik zeg niet dat Amerika ons links zou laten liggen, maar ik denk dat als hetzelfde zou gebeuren met Nederland, dat de media-aandacht dan veel minder zou zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In 1940 niet hoor, voordat de Amerikanen een keertje meededen in Europa hadden de Duitsers het al moeilijk zat tegen de Russen (die dan weer geholpen werden materieel gezien door de VS).
Maar TS zegt dat als er zoiets als 11-9 zou gebeuren dat Amerika ons links zou laten liggen. En dat is dus je reinste lulkoek want toen er in 1953 1800 mensen verzopen en 70.000 mensen moesten zwemmen voor hun leven waren ze er wel met hulp. Of zit er een verjaringstermijn op, omdat het zolang geleden is dat we ze nodig hadden telt het niet meer?
Oh, ik dacht dat ze in de 40er jaren al begonnen met bombarderen, maar dat zou waarschijnlijk 44 moeten zijn geweest.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In 1940 niet hoor, voordat de Amerikanen een keertje meededen in Europa hadden de Duitsers het al moeilijk zat tegen de Russen (die dan weer geholpen werden materieel gezien door de VS).
Maar TS zegt dat als er zoiets als 11-9 zou gebeuren dat Amerika ons links zou laten liggen. En dat is dus je reinste lulkoek want toen er in 1953 1800 mensen verzopen en 70.000 mensen moesten zwemmen voor hun leven waren ze er wel met hulp. Of zit er een verjaringstermijn op, omdat het zolang geleden is dat we ze nodig hadden telt het niet meer?
Hmmzzz, twee vliegtuigen boren zich in twee van de beroemdste torens in de wereld, torens die symbool staan voor de stad, voor het kapitalisme, voor het Westen. Torens vol met burgers. Live op TV waar je bij zit.quote:Op maandag 29 september 2008 18:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik zeg niet dat Amerika ons links zou laten liggen, maar ik denk dat als hetzelfde zou gebeuren met Nederland, dat de media-aandacht dan veel minder zou zijn.
Koop een geschiedenisboek en ga wat lezen voordat je wat roept.quote:Op maandag 29 september 2008 18:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze in de 40er jaren al begonnen met bombarderen, maar dat zou waarschijnlijk 44 moeten zijn geweest.
op het internet doen broekies het in 3 dagen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal vast niks met de vertaling te maken hebben
Nog nietquote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oftewel je betaalt geen belasting?
Ja en hoequote:Op maandag 29 september 2008 18:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
op het internet doen broekies het in 3 dagen.
dat dus.quote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet? Ik meende me toch echt te herinneren dat de Amerikanen, net als de Finnen, Zweden, Fransen, Britten enz enz enz toch allemaal klaarstonden in 1953. Zoveel hulpgoederen dat het overschot naar Afrika werd verstuurd.
Rusland was eerder in Berlijn dan Amerika.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als iets machtig is is het toch ook moeilijk neer te halen?quote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmmzzz, twee vliegtuigen boren zich in twee van de beroemdste torens in de wereld, torens die symbool staan voor de stad, voor het kapitalisme, voor het Westen. Torens vol met burgers. Live op TV waar je bij zit.
Een vliegtuig boort zich in het Pentagon, één van de grootste gebouwen ter wereld, symbool van de militaire macht van de VS. Beide lokaties talloze malen op film en tv de hele wereld overgegaan en meteen herkenbaar voor ettelijke miljarden mensen.
Als je dat moet vergelijken dan zouden er twee vliegtuigen zich moeten boren in de raffinaderijen van Pernis en zo de haven van Rotterdam een tijd buiten werking stellen. Of dan zou je een dijk moeten opblazen.
Maar bij een vergelijkbare ramp krijg je echt wel vergelijkbare media-aandacht. De aandacht die uitging naar Madrid of Londen was al van hetzelfde niveau. De impact was lager dus de aandacht was van kortere duur maar net zo heftig.
Mja, zo dacht ik ook een tijdje maar het is realistischer om te zeggen dat ze met z'n tweeën zorgden dat Duitsland het niet redde, wanneer een van de twee weggevallen zou zijn had Duitsland al haar macht op de andere kant kunnen richten.quote:Op maandag 29 september 2008 19:12 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Rusland was eerder in Berlijn dan Amerika.
Dus eigenlijk heeft RUSLAND de oorlog beëindigd
Ja, want torens zijn ook echt machtig.quote:Op maandag 29 september 2008 19:13 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Als iets machtig is is het toch ook moeilijk neer te halen?
Dat was wel te zien aan die torens dan
En kijk nu eens naar Amerika.
EPIC FAIL.
je had wel met iets meer nuttige argumenten kunnen komen hoorquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
En waarom pikken we (Wouter Bos, J.P. Balkende etc.) dit zomaar?
Voorbeeld:
De films komen hier een paar dagen later uit (soms wel weken of maanden).
Voor de games geldt hetzelfde.
Waarom richt iedereen zich op Amerika, we zijn allemaal belangrijk.
Als er een ramp gebeurd in Amerika (11 september red.) dan is iedereen erbij om te betalen, want we vinden het allemaal zo zielig, maar zou dat gebeuren in Nederland, dan is het ineens niet zo belangrijk.
KLACHT: Nederland is het lachertje van Amerika.
je moet wel iets meer regelen voordat je een film in alle westerse landen kan uitgeven hoorquote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ze kunnen toch de films eerder uitgeven aan die vertalingsbureau's zodat de releasedatum gelijk is.
De kwaliteit van de ondertiteling van de programma's die ik op TV volg zijn ook vaak bedroevend slecht.quote:
Lol als er iets de lucht in gaat in pernis dan is het dag dag zuid holland ( mits goed gerichtquote:[Als je dat moet vergelijken dan zouden er twee vliegtuigen zich moeten boren in de raffinaderijen van Pernis en zo de haven van Rotterdam een tijd buiten werking stellen. Of dan zou je een dijk moeten opblazen.
Maar bij een vergelijkbare ramp krijg je echt wel vergelijkbare media-aandacht. De aandacht die uitging naar Madrid of Londen was al van hetzelfde niveau. De impact was lager dus de aandacht was van kortere duur maar net zo heftig.
ach gossie, heb ik je verraden?quote:Op maandag 29 september 2008 19:35 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
Elixabete wat ben jij een domme snol zeg, veel dank voor het publiekelijk voor schut zetten van de intelligente communisten.
quote:
Met dat geld konden we inderdaad de dijken en steden weer opbouwen die de Amerikanen zelf hebben gebombardeertquote:Op maandag 29 september 2008 19:49 schreef leonpwner1 het volgende:
Je moest eens weten wat Amerika allemaal aan Nederland heeft betaald voor wederopbouw na de 2e wereldoorlog. En de hulp die ze nog steeds geven in de vorm van geld, wapens en goedkope(re) deals.
Oh, en die elixabete is inderdaad een afschuwelijke domme trol.
quote:
Zich wéér probeert te verenigen?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Met dat geld konden we inderdaad de dijken en steden weer opbouwen die de Amerikanen zelf hebben gebombardeertDankzij 2 oorlogen die het eens zo machtige Europa totaal de vernietiging in hebben geholpen heeft een ex-kolonie macht over Europa gekregen en nu Europa zich weer probeert te verenigen zie je dat Amerika weer in paniek raakt en dat tegen probeert te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |