Wat is naïviteit soms toch schattig!quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom richt iedereen zich op Amerika, we zijn allemaal belangrijk.
Hihi.quote:Op maandag 29 september 2008 17:33 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is naïviteit soms toch schattig!
Jawel, maar om overal zo overdreven panisch over te doen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kun je niet tegen serieuze topics?
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 29 september 2008 17:36 schreef dubidub het volgende:
Lekker boeiend dat films later uitkomen.
Iets zegt mij dat jij die films al download nog voor ze in Amerika uit zijn.quote:
Iets zegt mij dat jij dat fout hebt.quote:Op maandag 29 september 2008 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij die films al download nog voor ze in Amerika uit zijn.
Mits totale anarchie, plunderingen, en verkrachtingen. Ik stem voor!quote:Op maandag 29 september 2008 17:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik stel een volksopstand voor.
Oftewel je betaalt geen belasting?quote:Op maandag 29 september 2008 17:42 schreef mirved het volgende:
Hoeveel heb jij dan betaald na de aanslagen van 9/11 ik geen cent namelijk.
Niet? Ik meende me toch echt te herinneren dat de Amerikanen, net als de Finnen, Zweden, Fransen, Britten enz enz enz toch allemaal klaarstonden in 1953. Zoveel hulpgoederen dat het overschot naar Afrika werd verstuurd.quote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Als er een ramp gebeurd in Amerika (11 september red.) dan is iedereen erbij om te betalen, want we vinden het allemaal zo zielig, maar zou dat gebeuren in Nederland, dan is het ineens niet zo belangrijk.
Ja en in 1940 ook. Gozer 50 jaar geledenquote:Op maandag 29 september 2008 17:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niet? Ik meende me toch echt te herinneren dat de Amerikanen, net als de Finnen, Zweden, Fransen, Britten enz enz enz toch allemaal klaarstonden in 1953. Zoveel hulpgoederen dat het overschot naar Afrika werd verstuurd.
Zal vast niks met de vertaling te maken hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De films komen hier een paar dagen later uit (soms wel weken of maanden).
In 1940 niet hoor, voordat de Amerikanen een keertje meededen in Europa hadden de Duitsers het al moeilijk zat tegen de Russen (die dan weer geholpen werden materieel gezien door de VS).quote:Op maandag 29 september 2008 17:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja en in 1940 ook. Gozer 50 jaar geledenDat wil niet zeggen dat ik begrijp wat je bedoelt.
Ze kunnen toch de films eerder uitgeven aan die vertalingsbureau's zodat de releasedatum gelijk is.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal vast niks met de vertaling te maken hebben
Ik zeg niet dat Amerika ons links zou laten liggen, maar ik denk dat als hetzelfde zou gebeuren met Nederland, dat de media-aandacht dan veel minder zou zijn.quote:Op maandag 29 september 2008 17:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In 1940 niet hoor, voordat de Amerikanen een keertje meededen in Europa hadden de Duitsers het al moeilijk zat tegen de Russen (die dan weer geholpen werden materieel gezien door de VS).
Maar TS zegt dat als er zoiets als 11-9 zou gebeuren dat Amerika ons links zou laten liggen. En dat is dus je reinste lulkoek want toen er in 1953 1800 mensen verzopen en 70.000 mensen moesten zwemmen voor hun leven waren ze er wel met hulp. Of zit er een verjaringstermijn op, omdat het zolang geleden is dat we ze nodig hadden telt het niet meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |