abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 17:27:25 #1
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_62001181
Ik ben dus al enige jaren examinator bij het CBR veel leuke collega's en je ontmoet dagelijks nieuwe mensen maar wat ik vrijdag mee maakte slaat alles.

Komt er rond een uur of 10 opeens een kandidaat binnen die nog meer trilde als mijn Parkinson oma van 95. Na hem gerustgesteld te hebben kwam er stotterend nog slechts: 'ik had maar 1 fout tijdens mijn theorie' uit.

Afijn hij begint te rijden en het viel me al direct op dat de kandidaat (ik zal het beestje maar niet bij de naam noemen) ontzettend zenuwachtig was en daardoor geen enkel vekeersoverzicht had zo stopte hij bij een vop zonder dat er iemand van plan was het vop te gebruiken.

Daarbij nam hij geen voorrang waar hij het wel had moeten nemen en kwam hij met 60km/u aan bij een bushalte waar een bus aanstalten maakte om te vertrekken. Achteraf heb ik de jongeman mee gedeeld dat hij een gevaar op de weg is en hem laten slagen eigenlijk alleen leuk is voor een begrafenisondernemer. Hij begreep het wel en heeft even flink uitgehuild op mijn schouder.

Alleen nu komt het vandaag word ik gebeld door het CBR want er was een klacht binnen gekomen, kandidaat X heeft last van 'examenvrees' en ik zou hem niet goed behandeld hebben terwijl er bij ons eindgesprek helemaal niks is voorgevallen. Ik heb hem duidelijk verteld dat het examen gestaakt was toen hij bij een afslag op de ringweg ging spookrijden en ook nog eens zijn motor liet afslaan tijdens het keren

Ik heb alles uitgelegd en mijn superieuren begrepen het wel ze zouden een brief terug sturen waarin zij zouden zeggen dat ik hard ben aangepakt om verder gezeik te voorkomen

Klacht: Examen kandidaten die denken dat ze met 1 fout bij hun theorie wel kunnen rijden
pi_62001220
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:27 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik ben dus al enige jaren examinator bij het CBR veel leuke collega's en je ontmoet dagelijks nieuwe mensen maar wat ik vrijdag mee maakte slaat alles.

Komt er rond een uur of 10 opeens een kandidaat binnen die nog meer trilde als mijn Parkinson oma van 95. Na hem gerustgesteld te hebben kwam er stotterend nog slechts: 'ik had maar 1 fout tijdens mijn theorie' uit.

Afijn hij begint te rijden en het viel me al direct op dat de kandidaat (ik zal het beestje maar niet bij de naam noemen) ontzettend zenuwachtig was en daardoor geen enkel vekeersoverzicht had zo stopte hij bij een vop zonder dat er iemand van plan was het vop te gebruiken.

Daarbij nam hij geen voorrang waar hij het wel had moeten nemen en kwam hij met 60km/u aan bij een bushalte waar een bus aanstalten maakte om te vertrekken. Achteraf heb ik de jongeman mee gedeeld dat hij een gevaar op de weg is en hem laten slagen eigenlijk alleen leuk is voor een begrafenisondernemer. Hij begreep het wel en heeft even flink uitgehuild op mijn schouder.

Alleen nu komt het vandaag word ik gebeld door het CBR want er was een klacht binnen gekomen, kandidaat X heeft last van 'examenvrees' en ik zou hem niet goed behandeld hebben terwijl er bij ons eindgesprek helemaal niks is voorgevallen. Ik heb hem duidelijk verteld dat het examen gestaakt was toen hij bij een afslag op de ringweg ging spookrijden en ook nog eens zijn motor liet afslaan tijdens het keren

Ik heb alles uitgelegd en mijn superieuren begrepen het wel ze zouden een brief terug sturen waarin zij zouden zeggen dat ik hard ben aangepakt om verder gezeik te voorkomen

Klacht: Examen kandidaten die denken dat ze met 1 fout bij hun theorie wel kunnen rijden
Lekkere examinator dan als je voorrang moet nemen
pi_62001229
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_62001242
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:27 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
examinator bij het CBR veel leuke collega's en je ontmoet dagelijks nieuwe mensen
Daar stopte ik met lezen, het lijkt verdomme wel een reclame op Monsterboard.nl ofzo
pi_62001254
Maar ja, hijwasboos.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_62001261
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_62001268
quote:
SPOILER
voetgangersoversteekplaats
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_62001316
quote:
SPOILER
voetgangers overrijd plaats
pi_62001332
Laat je vrouwelijke kandidaten ook op je schouder uithuilen?
Een gat is niets met iets er omheen
  maandag 29 september 2008 @ 17:32:34 #10
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_62001339
Kwaliteitlemming
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_62001443
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:32 schreef Battlefan het volgende:
Kwaliteitlemming
Inderdaad.

Altijd leuk, een bashtopic over kansloze mensen die zakken voor hun rij-examen en de schuld niet bij zichzelf zoeken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62001489
Damn, ik ben gewoon in een lemming getrapt
pi_62001565
Ik weet gelijk weer waarom lemmingen nooit leuk zijn.
pi_62001629
Ik had na 2 regels al het idee: Lemming!
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_62001645
Toen ik CBR las, wist ik al dat het een lemming was..
pi_62001692
Ik wist het bij de topictitel al
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62001830
Ik wist het gister al
pi_62002122
  maandag 29 september 2008 @ 18:08:15 #19
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62002179
Hahaha De eerste 4 reacties zijn Ontopic!
  maandag 29 september 2008 @ 19:09:02 #20
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62003586
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ook!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_62003641
quote:
Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Yozzz het volgende:
Hahaha De eerste 4 reacties zijn Ontopic!
.

Goede lemming
pi_62003701
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Lekkere examinator dan als je voorrang moet nemen
Natuurlijk moet je voorrang nemen.
pi_62003846
Hulde voor je lemming
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_62004012
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_62004071
quote:
Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
0 topics op naam. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')