Lekkere examinator dan als je voorrang moet nemenquote:Op maandag 29 september 2008 17:27 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Ik ben dus al enige jaren examinator bij het CBR veel leuke collega's en je ontmoet dagelijks nieuwe mensen maar wat ik vrijdag mee maakte slaat alles.
Komt er rond een uur of 10 opeens een kandidaat binnen die nog meer trilde als mijn Parkinson oma van 95. Na hem gerustgesteld te hebben kwam er stotterend nog slechts: 'ik had maar 1 fout tijdens mijn theorie' uit.
Afijn hij begint te rijden en het viel me al direct op dat de kandidaat (ik zal het beestje maar niet bij de naam noemen) ontzettend zenuwachtig was en daardoor geen enkel vekeersoverzicht had zo stopte hij bij een vop zonder dat er iemand van plan was het vop te gebruiken.
Daarbij nam hij geen voorrang waar hij het wel had moeten nemen en kwam hij met 60km/u aan bij een bushalte waar een bus aanstalten maakte om te vertrekken. Achteraf heb ik de jongeman mee gedeeld dat hij een gevaar op de weg is en hem laten slagen eigenlijk alleen leuk is voor een begrafenisondernemer. Hij begreep het wel en heeft even flink uitgehuild op mijn schouder.
Alleen nu komt het vandaag word ik gebeld door het CBR want er was een klacht binnen gekomen, kandidaat X heeft last van 'examenvrees' en ik zou hem niet goed behandeld hebben terwijl er bij ons eindgesprek helemaal niks is voorgevallen. Ik heb hem duidelijk verteld dat het examen gestaakt was toen hij bij een afslag op de ringweg ging spookrijden en ook nog eens zijn motor liet afslaan tijdens het keren![]()
Ik heb alles uitgelegd en mijn superieuren begrepen het wel ze zouden een brief terug sturen waarin zij zouden zeggen dat ik hard ben aangepakt om verder gezeik te voorkomen![]()
Klacht: Examen kandidaten die denken dat ze met 1 fout bij hun theorie wel kunnen rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Daar stopte ik met lezen, het lijkt verdomme wel een reclame op Monsterboard.nl ofzoquote:Op maandag 29 september 2008 17:27 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
examinator bij het CBR veel leuke collega's en je ontmoet dagelijks nieuwe mensen
quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:voetgangersoversteekplaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef Biancavia het volgende:voetgangers overrijd plaatsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wist het bij de topictitel al![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 18:08 schreef Yozzz het volgende:
HahahaDe eerste 4 reacties zijn Ontopic!
Natuurlijk moet je voorrang nemen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lekkere examinator dan als je voorrang moet nemen
quote:Op maandag 29 september 2008 17:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik wist het bij de topictitel al![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |