Jawel, het stonk tochquote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Dus uiteindelijk was er niets aan de hand?
Wat is dat nou weer voor conclusiequote:Op maandag 29 september 2008 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Dus uiteindelijk was er niets aan de hand?
hahahahahahhahaquote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef BrtM het volgende:
Terechte klacht.
Wat ook fucking irritant is, is mensen die iets in hun neus hebben. Elke keer als ze ademhalen hoor je zo'n piepachtig geluid. Gisteren zat ik er ook weer naast zoeen.
wordt de stank daar minder van dan?quote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef Quyxz_ het volgende:
nu heb je dit weer bedacht zodat we niet kunnen zeggen: "ja dat had je dan tegen ze moeten zeggen."
ik zeg het toch
ja dat had je dan tegen ze moeten zeggen hè, ipv een klb topic maken
of van die mensen die allemaal slijm in hun keel hebben en dat er dan zo een gorgelend geluid uit hun rug komt als ze ademen, dat is vooral kut in de smooth intercity dan hèquote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef BrtM het volgende:
Terechte klacht.
Wat ook fucking irritant is, is mensen die iets in hun neus hebben. Elke keer als ze ademhalen hoor je zo'n piepachtig geluid. Gisteren zat ik er ook weer naast zoeen.
niet gelijk,maar misschien wel de volgende keer, als ze er wat van lerenquote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wordt de stank daar minder van dan?
Oh gruwelijk irritant jaquote:Op maandag 29 september 2008 16:34 schreef BrtM het volgende:
Terechte klacht.
Joh, dus alle allochtonen ruiken hetzelfde? Weet je dan echt zeker dat het niet aan JOU ligt?quote:maar echt gewoon zo'n allochtonen-lucht.
Neen niet allemaal, maar grotendeels wel. Allemaal de zelfde soort lucht.quote:Op maandag 29 september 2008 16:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Joh, dus alle allochtonen ruiken hetzelfde? Weet je dan echt zeker dat het niet aan JOU ligt?
Mja dat was irrelevant.quote:Op maandag 29 september 2008 16:52 schreef afcajos het volgende:
Jordy vergeet te vertellen dat het asielzoekers warenIk heb ook altijd last van die paupers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |