wie zegt dat ik dat niet doe knurft het is hier toch klaagbaak dus ik open hier een topic overquote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Dus open je maar een topic, in plaats van die mensen aan te spreken?
Daar heb je heel mooie tatoeages voor, voor die friens die voor altijd in je leven blijven ...quote:
Knurftquote:Op maandag 29 september 2008 16:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet doe knurft het is hier toch klaagbaak dus ik open hier een topic over
een ''kuttopic'' is relatief flapdrol. Ik uit hier mijn mening voor mensen die het interessant vinden om hier op in te gaan. Dat jou nou gewoon aan je dagelijkse postcount wil komen door zulke slappe aftreksels te plaatsenquote:Op maandag 29 september 2008 16:27 schreef BrtM het volgende:
HOE KOM JE ER BIJ OM ZO'N KUTTOPIC TE OPENEN?
Inderdaad gewoon even zeggen dat hun caps aanstaat.quote:Op maandag 29 september 2008 16:26 schreef jitzzzze het volgende:
Dus open je maar een topic, in plaats van die mensen aan te spreken?
Ik zal het de volgende keer proberen als ik weer eens in de bus zitquote:Op maandag 29 september 2008 16:31 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon even zeggen dat hun caps aanstaat.
Ohjaquote:
Echt hè, dat flikt die jou nou altijd.quote:Op maandag 29 september 2008 16:30 schreef Skaff-a het volgende:
Dat jou nou gewoon aan je dagelijkse postcount wil komen door zulke slappe aftreksels te plaatsen
Maar niet gillen als een mager speenvarkenquote:Op maandag 29 september 2008 16:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan mag je wel luidruchtig zijn
quote:Op maandag 29 september 2008 16:35 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik respecteer deze gast gewoon fcking hard
serieus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |