abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_224330
Gisteravond kwam ik na wat puzzlewerk tot de interresante ontdekking dat bij mij al bekend is wie de laatste drie bewoners zullen zijn. Ik denk dat de volgende nominaties zullen zijn:
Ruud: Maurice en Karin (Willem is voetbalmaatje en Bart heeft hem voldoende bewerkt)
Willem: Maurice en Karin of Bart daar ben ik nog niet zeker van
Maurice: Ruud en Bart (Karin natuurlijk niet en Willem staat ook dichter bij hem dan Ruud)
Karin: Ruud en Bart (Maurice niet en Willem zelfde verhaal als bij M)
Bart: Karin en Maurice, lijkt me duidelijk
Stel dat Willem voor Bart kiest dan zijn hij en Maurice met 3 stemmen de genomineerden. Kiest Willem voor Karin dan word de keuze tussen K en M. Bij beide opties zal M eruit gaan denk ik. Ik ga er vanuit dat Karin in geen geval door het nederlands publiek word gekozen, omdat zij de laatste vrouw van het gezeldschap is. En ik acht de kans ook net iets groter dat Willem op Bart stemt. Dan word de volgende ronde als zonder Maurice:
R: B+K
W: B+K
K: B+R
B: K+W
Bart en Karin genomineerd. Bedenk nml dat je met deze nominatei 1 persoon uitkiest die je niet weg wilt. Dat lijkt me voor iedereen redelijk duidelijk. In dit geval zijn Bart en Karin de genomineerden. Ik denk dat dan de drie ‘oudjes’ overblijven.
Stel dat Bart weg moet en Maurice er nog in zit word het erg interresant, vooral voor de bellers. We kunnen dan nml op iedereen stemmen, let maar op:
R: K+M
W:K+M
K:W+R
M:W+R
Er zijn dan duidelijk twee groepen die op elkaar zullen stemmen. Alle vier zijn ze dan genomineerd! Leuk. Ik hoop dat deze optie het word, ik ben dan erg benieuwd wat de bellers doen. Maar dan zal Maurice er uit gaan. En zie, weer de zelfde drie overblijvers.
Dit alles gaat natuurlijk alleen op als men uit sympathie overweging blijft stemmen. Als men strategisch gaat stemmen op de grootste concurrenten kan het er heel anders uit gaan zien. Maar dat heeft tot nu toe nog niemand gedaan.
pi_224331
Ik denk eigenlijk dat Rolf, Daphne en Hummie over zullen blijven
Kapot is leuker
pi_224332
De volgende nominaties, Bart en Maurice worden genomineerd, Maurice gaat eruit.
Hou je over:
Bart
Ruud
Willem
Karin
Bij de nominaties van 23 december gaat Karin eruit.
Dus R, B, W blijven over.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
  vrijdag 26 november 1999 @ 16:44:00 #4
1660 amappa
is BB a young one?
pi_224333
And the winner is.......

John de Mol (miljardair!)

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  † In Memoriam † vrijdag 26 november 1999 @ 18:12:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_224334
Als Willem een kans wil maken op de eindstreep dan moet hij zich nu van Bart ontdoen. Zijn beste keus is dan Bart en Karin. Dan zit Bart sowieso bij de genomineerden, mischien samen met Karin en Maurice. Die twee verdelen zoveel stemmen tussen elkaar dat de Bart haters de doorslag geven. Bart haters : als er een Bartrulez kamp is dan moet er een Bart haters groep zijn, die jongen roept kennelijk extreme reacties op en dus is er van allebei wat.

De vraag is alleen hoe slim is Willem!

The future is after you
  vrijdag 26 november 1999 @ 18:21:00 #6
1259 Panther
Ik Ben Niet Aardig!
pi_224335
Mijn vriendje zegt dat eerst Bart eruit wordt gestemd, en dat daarna de overgebleven drie uit solidariteit met elkaar alledrie tegelijk opstappen of Veronica voor het blok zetten. Zit wel wat in denk ik.
Groowwwl!

vrijdag 26 november 1999 @ 18:26:00 #7
1660 amappa
is BB a young one?
pi_224336
Panther, wil jij niet mijn vriendinnetje worden. Mijn huidige vriendin luistert nooit, maar dan ook nooit naar mij!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_224337
Ik denk ook dat Willem op Karin en Bart zal stemmen, niet op Maurice. Of bij een keuze tussen Karin en Bart de TV-kijkers Bart eruit zullen stemmen weet ik ook niet zo zeker. Ik hoop het, maar het zal er om spannen.... Voor de rest komen Ranraf's gedachten aardig met de mijne overeen.
  vrijdag 26 november 1999 @ 19:59:00 #9
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_224338
quote:
op 11-26-1999 om 06:26 PM schreef amappa het volgende:
Panther, wil jij niet mijn vriendinnetje worden. Mijn huidige vriendin luistert nooit, maar dan ook nooit naar mij!

Altijd al geweten dat je een kwallie was, pak je spullen!!!

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  vrijdag 26 november 1999 @ 20:02:00 #10
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_224339
Ik weet zeker dat Willem de volgende keer Karin en Maurice nomineert, en dat Maurice eruitgaat. Dat heeft ie aangegeven. Ze moeten voor hem geen graantje kleffer worden.

Bart is dan volgens mij de tweede genomineerde, maar blijft wederom.
Bart, Willem en Ruud blijven over. (Bart is bij mij met stip gestegen en Willem als een baksteen gezakt.)

Ruud wint.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_224340
Volgens mij zijn Karin en Maurice helemaal niet meer zo klef. Ze zullen echter niet op elkaar stemmen (dus daardoor misschien wel een bedreiging voor Willem).

Willem had bij de 2e nominatieronde aangegeven dat Maurice en Ruud zijn "maten" waren en dat hij met deze 2 over wou blijven. Natuurlijk kunnen dit soort "vriendschappen" in de loop van de tijd wisselen, maar tussen Willem en Bart zie ik nog steeds niet zo heel veel gebeuren. En Willem is absoluut die meest berekenende van het stel. Hij zal toch ook wel inzien dat Maurice niet echt concurrentie is en Bart wel....

pi_224341
ach jah zolang maurice er maar zo snel mogelijk uitgaat... en die willem mag ook snel weg voor mij : karin ruud en bart!!
pi_224342
zelf denk ik dat er de eerst volgende nominaties het wel eens zou kunnen zijn da t er zelfs 4 genomineerden zijn. Zie "wie gaat er de volgende keer uit".
Dat zou ik leuk vinden.
Denk dat Maurice en waarschijnlijk maar hoop het niet voor hem, Bart in ieder geval genomineerd gaan worden. Ook al zijn er meer, Maurice zal er dan uit gaan, of V heeft een reden om hem er in te houden en laat (met heel veel moeite en computeranimaties) wat leukere stukjes van hem zien.
pi_224343
quote:
op 11-26-1999 om 06:21 PM schreef Panther het volgende:
Mijn vriendje zegt dat eerst Bart eruit wordt gestemd, en dat daarna de overgebleven drie uit solidariteit met elkaar alledrie tegelijk opstappen of Veronica voor het blok zetten. Zit wel wat in denk ik.

Dan denk ik dat jou vriendje niet kan tellen.
Volgens mijn berekeningen (moeilijke som) blijven er dan nog 4 over.

vrijdag 26 november 1999 @ 22:35:00 #15
1932 Cubic
Wel goed maar ook gek.
pi_224344
Uit solidariteit eruit stappen?
Nah.... ik zie de laatste overblijvers er wel voor aan om erg solidair te gaan worden, maar zó extreem...?
Voor 250.000 piek zou ik toch wel bereid zijn om mijn solidariteit héél even aan de kant te zetten. En de laatste overblijvers denk ik ook wel.
Daarbij komt: *hoe* moeten ze veronica dan voor het blok zetten? Massaal het huis uit rennen? Dat zal moeilijk worden denk ik...

Capslock motto: Shift happens!
  vrijdag 26 november 1999 @ 22:39:00 #16
1932 Cubic
Wel goed maar ook gek.
pi_224345
Persoonlijk denk ik dat karin, maurice en ruud als laatste 3 overblijven.
Bart en willem hebben naar mijn idee toch iets meer het geldbedrag in hun hoofd dan de andere 3. Zij zullen dus eerder dan de andere 3 bereid zijn hun solidariteit even aan de kant te zetten.
Daarbij komt dat willem zich af en toe ergert aan het duo maurice en willem. Dit zal er denk ik voor zorgen dat niet de tortelduifjes, maar *hij* eruit vliegt.
Capslock motto: Shift happens!
  vrijdag 26 november 1999 @ 22:45:00 #17
1201 tina
Fok!Member
pi_224346
Maurice gaat er eerst uit dan hoop ik Willem .
Ik hoop dat Ruud, Karin en Bart overblijven.
Bart mag winnen, maar de overige 2 moeten ook een geldbedrag krijgen als ze er tot het einde inblijven. Dat kan er bij die miljardairs toch wel af zou ik zo zeggen!
Greetz Tina

zaterdag 27 november 1999 @ 01:40:00 #18
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_224347
Willem blijft over, de rest verlaat het huis met voedselvergiftiging
met een glaasje tjendol erbij...

pi_224348
Ruud heeft zojuist heerlijk tussen de zinnetjes door aangegeven tegenover Bart dat hij hoopt dat hij, Bart en Willem als laatste 3 overblijven. zie het verslag in de avond/nachtstreams van vandaag (de 26e)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 27 november 1999 @ 03:04:00 #20
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_224349
Als er geen voedselvergiftiging aan te pas komt dan zal uiteindelijk de eenling met behulp van het stem des volks het winnen van de koppels. Net zoals Bart het al eerder schitterend zei: "ze kunnen mij nomineren wat ze willen, uiteindelijk beslist het publiek". Eerst oogappel van Humpie: Karin en haar slaafje en dan ehhhhverdikkeme Ruud en z'n slaafje .

pi_224350
Ted, Juul en ik.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_224351
Ik denk dat Willem, Karin en Bart over zullen blijven.
Als je de polls op internet volgt (bijv:voorspel.nu) Zie je dat deze drie het populairst zijn.
EN wie de uiteindelijke winnaar wordt...(naast veronica dan) daar denk ik nog even over na.
  zaterdag 27 november 1999 @ 11:01:00 #23
568 Juul
Is gewoon lief
pi_224352
LOL DIGGER
Maar wie van ons krijgt dan die 250000 ?????????
The Bitch is Back!
  zaterdag 27 november 1999 @ 11:09:00 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_224353
quote:
op 11-27-1999 om 01:40 AM schreef Katjoeng het volgende:
Willem blijft over, de rest verlaat het huis met voedselvergiftiging

Tja, van deze kant had ik het nog nooit bekeken, maar dit zou voor V misschien nog wel het mooiste scenario zijn. Ik hoor die gluiperd nu al lachen.........
Scherpe opmerking hoor........

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zaterdag 27 november 1999 @ 11:55:00 #25
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_224354
Als laatste drie blijven over:
1. Bart (stem des volks)
2. Haan Sjoerd
3. Kip Petranella

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: