arme drommelquote:Op maandag 29 september 2008 17:50 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Het is ook klote..Ik heb er helaas aan te leiden![]()
Veel water etc. drinken; daar kan het inderdaad mee beginnen allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nu al meer dan een half uur bezig met dat laatste woord ontrafelen.quote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
toevallich ook last van disleksy?
Je hebt echt niet altijd diabetes als je veel dorst hebt?quote:
Oh, je zou weer terug willen naar het Oud Hollandsche "suikerpis"?quote:Op maandag 29 september 2008 20:28 schreef Euner het volgende:
Trouwens, mensen die suikerziekte zeggen
Diabetes is wel goed hoorquote:Op maandag 29 september 2008 20:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je zou weer terug willen naar het Oud Hollandsche "suikerpis"?
Hoe moet ik dat nou weten als je niet effe duidelijk uitlegt wat er mis is??quote:Op maandag 29 september 2008 18:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
toevallich ook last van disleksy?
quote:Op maandag 29 september 2008 18:59 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
arme drommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vooral door blijven drinken..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
leidenquote:Op maandag 29 september 2008 21:04 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten als je niet effe duidelijk uitlegt wat er mis is??
Ja, die gaan we eens proberenquote:Op dinsdag 30 september 2008 03:14 schreef Morwen het volgende:
Citroensap van een halve citroen in een glas ijskoud water. Wedden dat je geen dorst meer hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |