scherpquote:Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
een beetje boerendenkwijze misschien, maar als het in de vriezer zou kunnen, zou je het waarschijnlijk toch ook diepgevroren kunnen kopen?
Wat een onzinnige lijst. Ik wist dat we in Nederland panisch doen over de houdbaarheid van voedingsmiddelen maar deze lijst slaat alles.quote:Op maandag 29 september 2008 16:56 schreef buitenbeentje het volgende:
Ik vond hier een handis lijstje hoe lang je etenswaren in de koelkast of diepvries kan bewaren.
[edit] En dit is een uitgebreidere lijst.
Ik denk veel Franse kaas niet, omdat de schimmels wel dood zullen vriezen. Ik zou het niet doen in ieder geval, het is best een teer product waarbij bacterie, schimmel en melk elkaar in evenwicht houden.quote:Op maandag 29 september 2008 15:35 schreef Flurry het volgende:
Heb ik me ook wel eens afgevraagd inderdaad... kan je Franse kaas (flink inslaan als 't in de aanbieding is) zo langer bewaren en ontdooien als je toastjes wilt maken ofzo?
Ik heb anders nog nooit een diepvriesbrood in het schap gezien.quote:Op maandag 29 september 2008 16:07 schreef littledrummergirl het volgende:
een beetje boerendenkwijze misschien, maar als het in de vriezer zou kunnen, zou je het waarschijnlijk toch ook diepgevroren kunnen kopen?
Wel afbakstokbroodjes met kruidenboter... da's toch ook zoietsquote:Op maandag 29 september 2008 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb anders nog nooit een diepvriesbrood in het schap gezien.
Faal.
kaassouffle?quote:Op maandag 29 september 2008 18:41 schreef Flurry het volgende:
[..]
Wel afbakstokbroodjes met kruidenboter... da's toch ook zoiets
DOM.quote:Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef Naamah het volgende:
Vraag het me af.. lijkt me dat het een beetje drabberig wordt als je het ontdooid. Maar als het wel kan zou het wel heel handig zijn! Ik eet niet zo gek veel kaas, dus meestal moet ik een stuk beschimmeld weggooien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |