Afgelopen maanden, bijna 3-4 dagen per week zonder internet of telefoon verbinding zat ik in mijn neus te boren in mijn kantoor, DANKZIJ ZIGGO!
Als ik de TV of radio aanzet, zie (hoor) ik OVERAL advertenties van ziggo, met een vriendelijke, zachte, verleidelijke stem: kies ziggo, hij is de ONE! We hebben dus ziggo gekozen, maar wat krijgen we nou?! Het is nog geen half jaar, en we hebben in IEDERE WEEK storing!
De ziggo service telefoon nummer: 09001884 is gewoon een grap, ik heb het meer als dertig keer gebeld, het werd nooit op genomen, waarom? Hier onder is hoe 09001884 werkt:
1. je belt 09001884, je wordt ontvangen door een antwoord apparaat, je moet postcode intoetsen, daarna wordt je verbonden naar een keus menu, met storingen moet je 4 kiezen.
2. je heb het gekozen, je moet nog een maal postcode intoetsen, je heb het gedaan, dan zegt de apparaat: "het is meer dan 5 minuten, u kunt het best later proberen.", maar het is feitelijk nog geen 1,5 minuten!
3. je blijft wachten, de apparaat laat jou muziek luisteren, en daarna ontbreekt hij de verbinding!
4. als je 's avonds bellen, bij stap 1 word je al geblokkeerd, want de apparaat blijft zeggen dat je een onjuist postcode ingetoetst hebt.
Voor afgelopen maanden, we hebben bij verschillende tijdstip gebeld, alle keus menu geprobeerd, we werden nooit ontvangen door een echte mens, wie onze problemen kunt luisteren en een betrouwbaar informatie kunt doorgeven, de super 09001884 antwoord apparaat weest alleen maar muziek uitzenden en ontbreken de verbinding na enkele minuten!
Ik heb
www.ziggo.nl gecheckt, er staat niks over storing aanmelding, de enige methode om storing aan te melden is 09001884!
Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan! Als de klant goed wordt geholpen, wie zal zijn tijd besteden aan de forum?
Durf iemand nog ziggo te gebruiken?