abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61995843
Afgelopen maanden, bijna 3-4 dagen per week zonder internet of telefoon verbinding zat ik in mijn neus te boren in mijn kantoor, DANKZIJ ZIGGO!

Als ik de TV of radio aanzet, zie (hoor) ik OVERAL advertenties van ziggo, met een vriendelijke, zachte, verleidelijke stem: kies ziggo, hij is de ONE! We hebben dus ziggo gekozen, maar wat krijgen we nou?! Het is nog geen half jaar, en we hebben in IEDERE WEEK storing!

De ziggo service telefoon nummer: 09001884 is gewoon een grap, ik heb het meer als dertig keer gebeld, het werd nooit op genomen, waarom? Hier onder is hoe 09001884 werkt:

1. je belt 09001884, je wordt ontvangen door een antwoord apparaat, je moet postcode intoetsen, daarna wordt je verbonden naar een keus menu, met storingen moet je 4 kiezen.
2. je heb het gekozen, je moet nog een maal postcode intoetsen, je heb het gedaan, dan zegt de apparaat: "het is meer dan 5 minuten, u kunt het best later proberen.", maar het is feitelijk nog geen 1,5 minuten!
3. je blijft wachten, de apparaat laat jou muziek luisteren, en daarna ontbreekt hij de verbinding!
4. als je 's avonds bellen, bij stap 1 word je al geblokkeerd, want de apparaat blijft zeggen dat je een onjuist postcode ingetoetst hebt.

Voor afgelopen maanden, we hebben bij verschillende tijdstip gebeld, alle keus menu geprobeerd, we werden nooit ontvangen door een echte mens, wie onze problemen kunt luisteren en een betrouwbaar informatie kunt doorgeven, de super 09001884 antwoord apparaat weest alleen maar muziek uitzenden en ontbreken de verbinding na enkele minuten!

Ik heb www.ziggo.nl gecheckt, er staat niks over storing aanmelding, de enige methode om storing aan te melden is 09001884!

Ik begrijp dat ziggo nieuw is als een netwerk bedrijf, maar als je een service nummer opgegeven hebt, moet je serieus zijn, je bent een service aanbieder, niet een leugenaar, als je het niet kan, moet je eerlijk zeggen dat je het niet kan! Als de klant goed wordt geholpen, wie zal zijn tijd besteden aan de forum?

Durf iemand nog ziggo te gebruiken?
  maandag 29 september 2008 @ 14:22:44 #3
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_61995946
Moet de politiek dit oplossen ?


pssss xs4all
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 september 2008 @ 14:23:21 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61995961
flikker op spammer
  maandag 29 september 2008 @ 14:23:29 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_61995964
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:22 schreef DiRadical het volgende:
Moet de politiek dit oplossen ?
Misschien kunnen ze 49% aandelen kopen om ook bij Ziggo iets te vertellen te hebben.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  Forum Admin maandag 29 september 2008 @ 14:24:19 #6
35723 crew  GGMM
pi_61995989
Dit topic ken ik ergens van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 29 september 2008 @ 14:25:26 #7
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_61996024
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze 49% aandelen kopen om ook bij Ziggo iets te vertellen te hebben.
Ik denk niet dat de SP daar mee akkoord kan gaan.
Minimaal 51% (en natuurlijk ook van KPN, Orange, Tele2 en UPC anders heeft het geen zin)
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
  maandag 29 september 2008 @ 14:27:30 #8
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61996087
ik heb nog geen problemen ondervonden met ziggo bij mij thuis.

bij een kennis was het bellen naar de servicelijn GEEN succes. Wat een gekut zeg
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
pi_61996267
Wat een ellende bij ZIGGO

Als je bel moet je 2 x je postcode invullen (keuzemenu van 5 minuten) en als je dan iemand aan de lijn krijgt wat vraag die dan IDD JE POSTCODE.

Telefonie was dikke ellende was nooit bereikbaar of me telefoon ging over en je hoorde niemand.

En ze zijn focking duuur.

Zit nu bij XS4ALL heb een snellere internetverbinding en betaal de helft en krijg er nog een gratis Asus Laptopje bij.( en binnen 30 sec iemand aan de lijn en geen betaal nr)
ook TV van ZIGGO slecht beeld en te duur. zit nu Digitenne


Betaalde bij ZIGGO voor me TV INTERNET en TELEFOON zo`n 80 euro (das 200 piek)

Nu betaal ik totaal 40 euro per maand.

En heb beter beeld snellere internet en telefonie die werkt.
  maandag 29 september 2008 @ 14:36:08 #10
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61996319
Word er geld op je rekening gestort per keer dat je ZIGGO typt? anders wil ik ook wel een paar keer ZIGGO typen. Je moet het maar vragen, mensen van ZIGGO.
  maandag 29 september 2008 @ 14:42:41 #11
104871 remlof
Europees federalist
pi_61996502
Schopje KLB. En 1 topic is wel genoeg cocomoskom, rest wordt gesloten.
  maandag 29 september 2008 @ 14:44:58 #12
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_61996567
Wat is je achtergrond ? Of is je nederlands om andere redenen wat beperkt ?
pi_61996678
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:24 schreef GGMM het volgende:
Dit topic ken ik ergens van.
Fuck today, it's tomorrow.
  maandag 29 september 2008 @ 14:49:16 #14
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_61996692
huh, wie verplaatst deze nou naar POL

edit: staat weer goed
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĄ
pi_61996733
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:49 schreef wise het volgende:
huh, wie verplaatst deze nou naar POL
Hij was in 4 sub-forums gepost
pi_61996914
Heeft de TS wel eens van de letter 'e' gehoord? Soms moet die achter een bijvoeglijk naamwoord.
Cool story, Hansel.
pi_61996959
Ziggo
  maandag 29 september 2008 @ 14:59:35 #18
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_61996973
Ik heb @Home
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_61997011
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Prowl het volgende:
Ik heb had ook @Home
Cool story, Hansel.
  maandag 29 september 2008 @ 16:15:23 #20
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_61999092
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:59 schreef Prowl het volgende:
Ik heb had ook @Home
Nu XS4ALL
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_61999441
Aanstellerts...

Mensen die eerst Casema hadden en nu dan Ziggo (is precies zelfde alleen andere nummer)
En dan gaan bitchen dat het prut is haha.. Heb zelf Ziggo en als ik storing heb dan bel ik en krijg ik keurig iemand aan de lijn.
Don't think, be sure!
pi_62001373
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:27 schreef GilaMonyet het volgende:
Aanstellerts...

Mensen die eerst Casema hadden en nu dan Ziggo (is precies zelfde alleen andere nummer)
En dan gaan bitchen dat het prut is haha.. Heb zelf Ziggo en als ik storing heb dan bel ik en krijg ik keurig iemand aan de lijn.
Dat je lul je.

Eerst 2 x je postcode invoeren dan min 15 wachten en dan krijg je iemand die eerst je postcode vraagt.
  maandag 29 september 2008 @ 19:47:45 #24
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62004823
Wees blij dat je geen Planet hebt. Dat is nog veel erger
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62007967
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef Reraise het volgende:
Wat een ellende bij ZIGGO

Als je bel moet je 2 x je postcode invullen (keuzemenu van 5 minuten) en als je dan iemand aan de lijn krijgt wat vraag die dan IDD JE POSTCODE.

Telefonie was dikke ellende was nooit bereikbaar of me telefoon ging over en je hoorde niemand.

En ze zijn focking duuur.

Zit nu bij XS4ALL heb een snellere internetverbinding en betaal de helft en krijg er nog een gratis Asus Laptopje bij.( en binnen 30 sec iemand aan de lijn en geen betaal nr)
ook TV van ZIGGO slecht beeld en te duur. zit nu Digitenne


Betaalde bij ZIGGO voor me TV INTERNET en TELEFOON zo`n 80 euro (das 200 piek)

Nu betaal ik totaal 40 euro per maand.

En heb beter beeld snellere internet en telefonie die werkt.
Ja maar jij hebt poep adsl
tv via de telefoonkabel

Ik heb ook Ziggo, en ik heb altijd maar dan ook altijd heb ik de maximale snelheid (1,45mb/s) voor mijn abbonement, de televisie doet het perfect en de telefonie ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')