abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71765372
Zijn er inmiddels al mensen die al bevestiging van herinschrijving o.i.d. hebben gehad? Ik heb nog steeds niks gehoord en toch al een flinke tijd geleden de papieren opgestuurd..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_71766239
Ik had een week nadat ik me opnieuw had ingeschreven alles binnen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_71768271
Bewijs van inschrijving al een paar weken binnen
  zondag 6 september 2009 @ 18:33:19 #204
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_72492780
Oeh morgen eerste lesdag
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_72514839
Het grote gevecht UU vs. Inu gaat beginnen hoor Verzet ik hele bergen om te zorgen dat ik voor 1 augustus ben afgestudeerd, zet de uni lekker mijn afstudeerdatum op 27 augustus! Ja, daag! Ik wil die laatste maand collegegeld terug, want anders heb ik mn OV voor niets op 10 aug ingeleverd

Mijn scriptie heeft als tentamendatum 22 juli en ik heb een uitdraai van het inleveren van mijn scriptie op igitur op 29 juli. Zou dit genoeg bewijs zijn dat ik echt in juli ben afgestudeerd ipv augustus?
  maandag 7 september 2009 @ 12:50:59 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_72516251
Dat moet in principe genoeg bewijs zijn, dan kun je na afloop restitutie aanvragen. Het kan nooit kwaad om even een bevestiging dat je op 22 juli je scriptie hebt ingeleverd aan je afstudeerbegeleider te vragen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72517325
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:50 schreef speknek het volgende:
Dat moet in principe genoeg bewijs zijn, dan kun je na afloop restitutie aanvragen. Het kan nooit kwaad om even een bevestiging dat je op 22 juli je scriptie hebt ingeleverd aan je afstudeerbegeleider te vragen.
Ik heb mijn scriptie al eerder ingeleverd, maar ik heb het tentamenbriefje op 22 juli gekregen. En Osiris heeft ook 22 juli Moet nu alleen wachten tot ik mn bul krijg om de formulieren in te leveren, want die moeten er ook allemaal bij...
pi_72517786
Bel gewoon ff met het sercretariaat van je opleiding om zeker te maken dat de juiste datum verschijnt.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_72517851
Gaat dat afstuderen eigenlijk per half jaar of per maand. Ik ben dus net voor februari of net erna klaar (hoogstwaarschijnlijk het laatste gezien de gebruikelijke bureaucratische rompslomp). Ik wil namelijk niet nog een extra half jaar op de uni ingeschreven staan als ik dat jaar helemaal niets meer doe.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 7 september 2009 @ 14:14:42 #210
8369 speknek
Another day another slay
pi_72518192
Per maand .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72519805
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:57 schreef trancethrust het volgende:
Bel gewoon ff met het sercretariaat van je opleiding om zeker te maken dat de juiste datum verschijnt.
Ik was er vanochtend en die datum staat vast daar. Zij adviseerde me wel alles voor te leggen en zo te proberen alsnog het geld terug te krijgen, dus dat doe ik nu maar he
pi_72520850
quote:
Op maandag 7 september 2009 11:56 schreef Inu het volgende:
Het grote gevecht UU vs. Inu gaat beginnen hoor Verzet ik hele bergen om te zorgen dat ik voor 1 augustus ben afgestudeerd, zet de uni lekker mijn afstudeerdatum op 27 augustus! Ja, daag! Ik wil die laatste maand collegegeld terug, want anders heb ik mn OV voor niets op 10 aug ingeleverd

Mijn scriptie heeft als tentamendatum 22 juli en ik heb een uitdraai van het inleveren van mijn scriptie op igitur op 29 juli. Zou dit genoeg bewijs zijn dat ik echt in juli ben afgestudeerd ipv augustus?
Moet je geen afstudeerdossier inleveren? Dus met bewijs van igtur? Ik moest dat zaakje op een bepaalde datum ingeleverd hebben bij het secretariaat (dus ook cijferoverzicht en twee keer m'n scriptie enzo), want anders verschoof de afstudeerdatum.
Tap tap tap
pi_72520899
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Moet je geen afstudeerdossier inleveren? Dus met bewijs van igtur? Ik moest dat zaakje op een bepaalde datum ingeleverd hebben bij het secretariaat (dus ook cijferoverzicht en twee keer m'n scriptie enzo), want anders verschoof de afstudeerdatum.
Ja, heb ik gedaan op 29 juli dus... maar ze hebben zelf Osiris nog een keer uitgeprint op hun afstudeerdatum
pi_72520930
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:57 schreef Inu het volgende:

[..]

Ja, heb ik gedaan op 29 juli dus... maar ze hebben zelf Osiris nog een keer uitgeprint op hun afstudeerdatum
Dan moeten ze gewoon jouw datum aanhouden . Jij bent op tijd geweest. Maarja, bij wie moet je daarover klagen? Bij de... dinges... hoofd van de opleiding misschien?
Tap tap tap
pi_72520956
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan moeten ze gewoon jouw datum aanhouden . Jij bent op tijd geweest. Maarja, bij wie moet je daarover klagen? Bij de... dinges... hoofd van de opleiding misschien?
Ik ga gewoon het formulier van teruggave collegegeld inleveren inclusief al het bewijs dat ik heb dat ik echt wel in juli al klaar was
pi_72522396
Dus doorgeschoven naar de universitaire administratie terwijl het lokaal opgevangen kon zijn. Niet zo handig van dat secretariaat. Gelijk heb je, bewijzen heb je, nu zien hoe de bureaucratie ermee omgaat
pi_72931745
Vraagje van een Groningse student:

Is de mastervoorlichting van 1 oktober een beetje interessant om heen te gaan? Of kan ik net zo makkelijk alle info van het internet afhalen enzo?
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_72932713
Naast de gebruikelijke info zijn er ook studenten bij die je vanalles kan vragen. Ook de docenten (of nja, degenen die presentaties geven) zijn vrij toegankelijk; je kan dus iig zien wat voor mensen er rondlopen.
pi_72968487
Wie gaat er naar deze donderdag naar Let's GO, feest van faculteit Geesteswetenschappen?
pi_72968817
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:24 schreef Aotearoa het volgende:
Wie gaat er naar deze donderdag naar Let's GO, feest van faculteit Geesteswetenschappen?

Iedereen had beter naar Helix meterfeest kunnen gaan afgelopen donderdag in de ArenA, 10 bier voor 6 euro, dat was pas een feestje
pi_72971995
quote:
Op maandag 21 september 2009 15:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Iedereen had beter naar Helix meterfeest kunnen gaan afgelopen donderdag in de ArenA, 10 bier voor 6 euro, dat was pas een feestje

Paar jaar terug nog 1 euro per biertje, ik word oud.
Tap tap tap
pi_72979991
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, 1 biertje was 1 euro. Maar een meter bier, ofwel 10 bier, is 6 euro
pi_72983640
quote:
Op maandag 21 september 2009 17:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Deflatie
pi_73002451
quote:
Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Tangarine het volgende:
Vraagje van een Groningse student:

Is de mastervoorlichting van 1 oktober een beetje interessant om heen te gaan? Of kan ik net zo makkelijk alle info van het internet afhalen enzo?
Ik vond het wel nuttig. Je krijgt toch wat meer uitleg dan in de folder staat (in mijn geval bijv. ook over sociale activiteiten binnen de master, was ik positief door verrast), je kunt vragen stellen en je ziet wat voor sfeer er heerst bij zo'n opleiding.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75054661
Iemand hierzo enig idee wat die emmertjes en gele tape betekenen in de UB?

Heeft dat iets te maken met die Blackberry oderso?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')