Nee, sommige vakken zijn gratis als je je voor een Master in Utrecht hebt aangemeld. Sorry, had ik erbij moeten zetten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Summerschool gratis??? Ik heb op die site gekeken maar ik zie nergens dat het gratis zou zijn.
Kamernet.nl, zo heb ik het ook gedaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Susi het volgende:
Zijn er nog andere instellingen á la SSH in Utrecht om aan een kamer te komen ? Ben zo bang dat het niet gaat lukken![]()
![]()
Mocht iemand nog een kamer over hebben, ik ben heel aardig![]()
Ben je nog steeds bezig met Vertalen? Zit je dan ook bij Desie?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, helaas. Achteraf wel spijt van natuurlijk. Maar dat paste niet zo handig bij m'n Master (Vertalen), ik had gewoon het derde jaar moeten gaan dan.
Nee, ik ben ondertussen al een tijdje klaar, godzijdankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig met Vertalen? Zit je dan ook bij Desie?
Ik ben na Engels Middeleeuwse Studies gaan doen en ben nu bezig met mn scriptieAls het goed is heb ik dan in totaal incl half jaar buitenland en laatste jaar 32 uur werken naast mn studie 5 jaar besteed aan studeren... en dan is het voorbij
Ligt aan de bestemming. Australie niet, Europese landen vaak wel. Ikzelf ben naar IJsland geweest en van de 4 plekken waren er maar 2 gebruiktquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wil graag op uitwisseling, en dan via de centrale uitwisseling. Iemand enig idee of praktisch ook iedereen die zich ervoor aanmeld ook echt op uitwisseling mag?
Groetjes
Restplaatsen studiejaar 09-10:quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wil graag naar Azië. Absoluut niet in Europa eigenlijk.
Kreeg trouwens vandaag een nieuwsbrief van de faculteit betawetenschappen, en er gaat weer flink bezuinigd worden de komende 3 jaar (bij alle faculteiten), zie ook http://www.science.uu.nl/betanieuws/2009.07/bezuinigingen.htm
quote:HongKong Chinese University of Hong Kong 0 HongKong Hong Kong University 0 HongKong Hong Kong University of Science and Technology 0 Xiamen Xiamen University 1 Japan University of Kyoto 0 Singapore National University of Singapore 0 Quezón City University of the Philippines 4 Pulau Pinang Universiti Sains Malaysia 0 Taipei National University of Taiwan 4 Kaoshiung National SunYat Sen University 4 Suwon Ajou University 4 Seoul Sungkyunkwan University 2 Nakonpathom Mahidol University International College 0
Ja.. Ik heb et nu ook gezien in mn mailbox. En wat gaat dit voor ons betekenen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Kreeg trouwens vandaag een nieuwsbrief van de faculteit betawetenschappen, en er gaat weer flink bezuinigd worden de komende 3 jaar (bij alle faculteiten), zie ook http://www.science.uu.nl/betanieuws/2009.07/bezuinigingen.htm
Valt er bij de alfastudies nu eindelijk niets meer te halen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wil graag naar Azië. Absoluut niet in Europa eigenlijk.
Zoals ik zei, en zoals je ook kunt lezen, geld dit universiteitsbreed, dus voor alle faculteiten! Ik heb het via Betanieuws gelezen, omdat ik van hun een nieuwsbrief krijg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt er bij de alfastudies nu eindelijk niets meer te halen?.
O, bij de alfa's bezuinigen ze al een jaar of... heel lang in ieder geval. Ontslagen docenten, vakken die daardoor komen te vervallen, te weinig begeleiding, oude computermeuk, etc etc. En natuurlijk minder subsidies voor activiteiten (of helemaal geen). Ik zit er al een jaar niet meer, maar de bezuinigingen waren wel te merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Zoals ik zei, en zoals je ook kunt lezen, geld dit universiteitsbreed, dus voor alle faculteiten! Ik heb het via Betanieuws gelezen, omdat ik van hun een nieuwsbrief krijg.
Ja, waren zo ineens allebei de Middeleeuwen docenten wegquote:Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, bij de alfa's bezuinigen ze al een jaar of... heel lang in ieder geval. Ontslagen docenten, vakken die daardoor komen te vervallen, te weinig begeleiding, oude computermeuk, etc etc. En natuurlijk minder subsidies voor activiteiten (of helemaal geen). Ik zit er al een jaar niet meer, maar de bezuinigingen waren wel te merken.
Niet meer, maar wel gedaan en inmiddels afgerond, dus mocht je iets willen weten..quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
iemand die hier toevallig taal&cultuur studies doet?
Het gaat betekenen dat Plasterk nog meer boze brieven gaat ontvangen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef mathematicus het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb et nu ook gezien in mn mailbox. En wat gaat dit voor ons betekenen?![]()
Owja, 1e jaars wiskundige hier ( bijna 2e jaars )
Spaans reporting inquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
iemand die hier toevallig taal&cultuur studies doet?
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef Naamah het volgende:
[..]
Niet meer, maar wel gedaan en inmiddels afgerond, dus mocht je iets willen weten..
Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & Cultuurquote:
Ga dan Kunstmatige Intelligentie doenquote:Op zaterdag 29 november 2008 13:42 schreef Bad_eendje het volgende:
[..]
Shit. Het leek me wel leuk om dan Bèta-vakken te doen, maar dan ook met filosofie-dingen ed. Maar als ik er later niks aan heb.. Want dat is ook nog wel belangrijk
.
De studievereniging is erg actief, en ze hebben veel informatie op hun site.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & CultuurDie studie is alleen te volgen in Utrecht en Nijmegen en is nog maar één of twee jaar oud ofzo
Dus ik bedoel iets anders dan jullie denk ik
TCS is volgens mij al zo'n 20 jaar oud...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:26 schreef SLP_ het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & CultuurDie studie is alleen te volgen in Utrecht en Nijmegen en is nog maar één of twee jaar oud ofzo
Dus ik bedoel iets anders dan jullie denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |