abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:19:44 #151
140869 lemonlime
Fruitig!!!
pi_69291401
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:16 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Summerschool gratis??? Ik heb op die site gekeken maar ik zie nergens dat het gratis zou zijn.
Nee, sommige vakken zijn gratis als je je voor een Master in Utrecht hebt aangemeld. Sorry, had ik erbij moeten zetten.
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:51:26 #152
202348 Susi
Temple of Love
pi_69504088
Zijn er nog andere instellingen á la SSH in Utrecht om aan een kamer te komen ? Ben zo bang dat het niet gaat lukken

Mocht iemand nog een kamer over hebben, ik ben heel aardig
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:16:39 #153
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69507130
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:51 schreef Susi het volgende:
Zijn er nog andere instellingen á la SSH in Utrecht om aan een kamer te komen ? Ben zo bang dat het niet gaat lukken

Mocht iemand nog een kamer over hebben, ik ben heel aardig
Kamernet.nl, zo heb ik het ook gedaan

Zijn maar weinig gangbare mogelijkheden behalve SSH, Kamernet, en via-via..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 11:05:28 #154
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_69628655
Nog 2 maanden en dan weet ik of ik ook mag gaan studeren in Utrecht Ik doe nu HBO Communicatie maar ik heb een toelating aangevraagd voor de pre-master Sociologie. Ik heb een brief gekregen dat ik me mag inschrijven na het behalen van m'n diploma
Fuck the EBU
pi_69628860
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, helaas. Achteraf wel spijt van natuurlijk. Maar dat paste niet zo handig bij m'n Master (Vertalen), ik had gewoon het derde jaar moeten gaan dan.
Ben je nog steeds bezig met Vertalen? Zit je dan ook bij Desie?

Ik ben na Engels Middeleeuwse Studies gaan doen en ben nu bezig met mn scriptie Als het goed is heb ik dan in totaal incl half jaar buitenland en laatste jaar 32 uur werken naast mn studie 5 jaar besteed aan studeren... en dan is het voorbij
pi_69673287
iemand die hier toevallig taal&cultuur studies doet?
pi_69683272
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:14 schreef Inu het volgende:

[..]

Ben je nog steeds bezig met Vertalen? Zit je dan ook bij Desie?

Ik ben na Engels Middeleeuwse Studies gaan doen en ben nu bezig met mn scriptie Als het goed is heb ik dan in totaal incl half jaar buitenland en laatste jaar 32 uur werken naast mn studie 5 jaar besteed aan studeren... en dan is het voorbij
Nee, ik ben ondertussen al een tijdje klaar, godzijdank
Mis het studeren wel op zich, alleen de master absoluut niet
Tap tap tap
  donderdag 4 juni 2009 @ 12:40:44 #158
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69697522
Ik wil graag op uitwisseling, en dan via de centrale uitwisseling. Iemand enig idee of praktisch ook iedereen die zich ervoor aanmeld ook echt op uitwisseling mag?

Groetjes
pi_69700395
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik wil graag op uitwisseling, en dan via de centrale uitwisseling. Iemand enig idee of praktisch ook iedereen die zich ervoor aanmeld ook echt op uitwisseling mag?

Groetjes
Ligt aan de bestemming. Australie niet, Europese landen vaak wel. Ikzelf ben naar IJsland geweest en van de 4 plekken waren er maar 2 gebruikt

Bureau Buitenland heeft ook na de eerste aanmelding een excel file met alle overgebleven plekken. Misschien kun je die van vorig jaar eens bekijken?
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:57:53 #160
173465 MoneyTalks
You listen.
pi_69702548
Ik wil graag naar Azië. Absoluut niet in Europa eigenlijk.

Kreeg trouwens vandaag een nieuwsbrief van de faculteit betawetenschappen, en er gaat weer flink bezuinigd worden de komende 3 jaar (bij alle faculteiten), zie ook http://www.science.uu.nl/betanieuws/2009.07/bezuinigingen.htm
pi_69704722
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:57 schreef MoneyTalks het volgende:

Kreeg trouwens vandaag een nieuwsbrief van de faculteit betawetenschappen, en er gaat weer flink bezuinigd worden de komende 3 jaar (bij alle faculteiten), zie ook http://www.science.uu.nl/betanieuws/2009.07/bezuinigingen.htm
Restplaatsen studiejaar 09-10:
quote:
  • HongKong Chinese University of Hong Kong 0
  • HongKong Hong Kong University 0
  • HongKong Hong Kong University of Science and Technology 0
  • Xiamen Xiamen University 1
  • Japan University of Kyoto 0
  • Singapore National University of Singapore 0
  • Quezón City University of the Philippines 4
  • Pulau Pinang Universiti Sains Malaysia 0
  • Taipei National University of Taiwan 4
  • Kaoshiung National SunYat Sen University 4
  • Suwon Ajou University 4
  • Seoul Sungkyunkwan University 2
  • Nakonpathom Mahidol University International College 0
  •   donderdag 4 juni 2009 @ 18:31:52 #162
    257687 mathematicus
    Dus niet fysicus
    pi_69710102
    quote:
    Ja.. Ik heb et nu ook gezien in mn mailbox. En wat gaat dit voor ons betekenen?
    Owja, 1e jaars wiskundige hier ( bijna 2e jaars )
    FOK!king meesterlijk
    pi_69719010
    quote:

Valt er bij de alfastudies nu eindelijk niets meer te halen? .
    Tap tap tap
      donderdag 4 juni 2009 @ 22:47:55 #164
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_69720741
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 22:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Valt er bij de alfastudies nu eindelijk niets meer te halen? .
    Zoals ik zei, en zoals je ook kunt lezen, geld dit universiteitsbreed, dus voor alle faculteiten! Ik heb het via Betanieuws gelezen, omdat ik van hun een nieuwsbrief krijg.
    pi_69721219
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 22:47 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Zoals ik zei, en zoals je ook kunt lezen, geld dit universiteitsbreed, dus voor alle faculteiten! Ik heb het via Betanieuws gelezen, omdat ik van hun een nieuwsbrief krijg.
    O, bij de alfa's bezuinigen ze al een jaar of... heel lang in ieder geval. Ontslagen docenten, vakken die daardoor komen te vervallen, te weinig begeleiding, oude computermeuk, etc etc. En natuurlijk minder subsidies voor activiteiten (of helemaal geen). Ik zit er al een jaar niet meer, maar de bezuinigingen waren wel te merken.
    Tap tap tap
      donderdag 4 juni 2009 @ 23:42:23 #166
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_69723412
    Beetje kut die betafaculteit, omdat ze bij Biologie hun zaakjes niet op orde hebben gaan nu alle andere betastudies er hard op achteruit. Nee echt een topontwikkeling zo'n Faculty of Science.
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_69730704
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 22:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O, bij de alfa's bezuinigen ze al een jaar of... heel lang in ieder geval. Ontslagen docenten, vakken die daardoor komen te vervallen, te weinig begeleiding, oude computermeuk, etc etc. En natuurlijk minder subsidies voor activiteiten (of helemaal geen). Ik zit er al een jaar niet meer, maar de bezuinigingen waren wel te merken.
    Ja, waren zo ineens allebei de Middeleeuwen docenten weg Gelukkig wilden ze me allebei nog wel helpen met mn thesis, ook al waren ze officieel met pensioen
      zondag 7 juni 2009 @ 14:53:05 #168
    173465 MoneyTalks
    You listen.
    pi_69794556
    Ik heb pas zo'n brief van de universiteit gekregen over herinschrijving, die heb ik ingevuld en teruggestuurd.

Moet ik echter ook nog via Studielink iets gaan doen?

Ik zit met een speciale situatie, omdat ik afgelopen jaar begonnen ben met economie, en in november ben geswitched naar informatiekunde. Aankomend jaar ben ik dus tweedejaars informatiekunde, maar op studielink sta ik helemaal niet ingeschreven voor informatiekunde, maar voor economie. Wat moet ik doen?
    pi_69798064
    Ik zou even overleggen met je studieadviseur. Waarschijnlijk zal het uitschrijven voor Economie & inschrijven voor Informatiekunde zijn.

En voor de profileringsruimte! Allemaal vakken doen in dingen die ik ook interessant vindt naast mijn eigen studie!

Dus een vraagje: wat is het leukste vak van je studie? Die ook nog te doen is voor bijvakkers?
    pi_69824544
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
    Niet meer, maar wel gedaan en inmiddels afgerond, dus mocht je iets willen weten..
    *Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
    pi_69824693
    quote:
    Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef mathematicus het volgende:

[..]

Ja.. Ik heb et nu ook gezien in mn mailbox. En wat gaat dit voor ons betekenen?
    Owja, 1e jaars wiskundige hier ( bijna 2e jaars )
    Het gaat betekenen dat Plasterk nog meer boze brieven gaat ontvangen.
    More oneness, less categories
    Open hearts, no strategies
    Decisions based upon faith and not fear
    People who live right now and right here
    pi_69993670
    quote:
    Op woensdag 3 juni 2009 18:21 schreef SLP_ het volgende:
    Spaans reporting in
    http://www.moneymiljonair.nl/?u=723707&c=nl&rt=2
    maak mij en jezelf rijk! oktnxbye
    pi_70008027
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:47 schreef Naamah het volgende:

[..]

Niet meer, maar wel gedaan en inmiddels afgerond, dus mocht je iets willen weten..
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 04:57 schreef n00000b het volgende:

[..]

Spaans reporting in
    Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & Cultuur Die studie is alleen te volgen in Utrecht en Nijmegen en is nog maar één of twee jaar oud ofzo Dus ik bedoel iets anders dan jullie denk ik
    pi_70068697
    quote:
    Op zaterdag 29 november 2008 13:42 schreef Bad_eendje het volgende:

[..]

Shit . Het leek me wel leuk om dan Bèta-vakken te doen, maar dan ook met filosofie-dingen ed. Maar als ik er later niks aan heb.. Want dat is ook nog wel belangrijk .
    Ga dan Kunstmatige Intelligentie doen
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 19:26 schreef SLP_ het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel echt de studie Taal&Cultuur Studies [TCS] dus niet bijv. Engelse taal & Cultuur of Spaanse Taal & Cultuur Die studie is alleen te volgen in Utrecht en Nijmegen en is nog maar één of twee jaar oud ofzo Dus ik bedoel iets anders dan jullie denk ik
    De studievereniging is erg actief, en ze hebben veel informatie op hun site.
    pi_70096213
    quote:
    Op zaterdag 13 juni 2009 19:26 schreef SLP_ het volgende:

[..]

[..]

TCS is volgens mij al zo'n 20 jaar oud...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')