abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:20:06 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_63630042
Liberal Arts and Sciences lijkt me eigenlijk hartstikke leuk, ze hadden het nog niet in mijn tijd, maar misschien was het nog best een optie. Maar inderdaad, je moet een keiharde discipline hebben, niet zoals op de middelbare school een pretpakket nemen, want dan kom je inderdaad geen enkele master in. Achter elk vak dat je volgt moet een hele duidelijke motivatie zitten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_63642696
Ja, als ik dat zou gaan doen, moet ik eerst weten wat ik dan als master zou willen. En dat is een beetje het probleem. Want ik heb ook nooit echt een profielkeuze gemaakt, doe nu NT, met biologie, economie en tekenen erbij. Dus ik zou nog best veel kunnen kiezen .
pi_63681430
Oke heb de knoop doorgehakt en wil per 1 februari stoppen met me studie aan de UU. Dan in september weer in Utrecht of andere stad, maar dat doet er niet toe.

Hoe schrijf ik me op correcte wijze uit? Ik krijg sowieso een brief met studieadvies, maar ik wil al eerder zeggen dat ik stop. (helft van collegegeld terugkrijgen is erg belangrijk!) En wat moet ik bij de ib-groep invullen? Ik wil wel stufi tot en met januari krijgen. Zet ik dan neer 31 januari dat ik stop of 1 februari?
pi_63682498
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:12 schreef petrelli het volgende:
Oke heb de knoop doorgehakt en wil per 1 februari stoppen met me studie aan de UU. Dan in september weer in Utrecht of andere stad, maar dat doet er niet toe.

Hoe schrijf ik me op correcte wijze uit? Ik krijg sowieso een brief met studieadvies, maar ik wil al eerder zeggen dat ik stop. (helft van collegegeld terugkrijgen is erg belangrijk!) En wat moet ik bij de ib-groep invullen? Ik wil wel stufi tot en met januari krijgen. Zet ik dan neer 31 januari dat ik stop of 1 februari?
http://www.qdesk.uu.nl/

Staat een heel mooi kopje
INFORMATIE OVER UITSCHRIJVEN, RESTITUTIE COLLEGEGELD EN GEVOLGEN
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63682578
quote:
Op maandag 1 december 2008 22:38 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

http://www.qdesk.uu.nl/

Staat een heel mooi kopje
INFORMATIE OVER UITSCHRIJVEN, RESTITUTIE COLLEGEGELD EN GEVOLGEN
Je bent een held!!! (K)
pi_64112776
Zo. Hier maar eens melden
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 18 december 2008 @ 19:36:14 #107
202348 Susi
Temple of Love
pi_64128636
Is het gemakkelijk om een kamer te krijgen in Utrecht rond juni/juli, dus een beetje voor 'de meute' die in september beginnen ?
pi_64128704
quote:
Op donderdag 18 december 2008 19:36 schreef Susi het volgende:
Is het gemakkelijk om een kamer te krijgen in Utrecht rond juni/juli, dus een beetje voor 'de meute' die in september beginnen ?
Als je eerder een kan krijgen, zou ik daar zeker voor gaan. Maar juni/juli is zeker een goede tijd om rond te kijken.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:19:36 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_64140296
quote:
Is het gemakkelijk om een kamer
Nee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_64146345
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_64187812
Inschrijven bij de ssh is zo ongeveer het eerste wat je moet doen als je er ook maar over denkt in Utrecht te gaan studeren.

*studeert ook aan de uu*
pi_64230439
quote:
Ligt er een beetje aan hoe ver je bereid bent te gaan
pi_64612177
Hey, even een vraagje. Ik kan nergens vinden wanneer de laatste hertentamens van dit studiejaar ongeveer plaatsvinden? Waar kan ik dit ergens opzoeken?
Patat Friet
pi_64685408
Dit topic lijkt me niet de meest handige plek om dat te vragen.. Dat is iets wat per studie anders is en iedereen doet hier iets anders. Mijn hertentamens zijn altijd een week (of twee) na het echte tentamen, dus meestal in de laatste week van het blok. Maar er zijn ook studies waarbij de hertentamens van blok 4 in de week voor blok 1 zitten, dus ergens eind augustus.

Antwoord hierop kan je het best zoeken bij het studiepunt/administratie van jouw faculteit.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 5 januari 2009 @ 14:21:15 #115
8369 speknek
Another day another slay
pi_64685565
Ja, dat scheelt volgens mij per faculteit.
pi_64685706
Ja, dat het zou verschillen verwachtte ik natuurlijk al. Maar ik hoopte erop dat het ongeveer in eenzelfde periode zou vallen
Patat Friet
  woensdag 11 februari 2009 @ 17:21:50 #117
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_65955528
Hoe is het afgelopen met het plan om de examentijden te verruimen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_65966210
Aangezien ik een le-hoser ben wat bussen betreft, vraag ik me af waar de bushalte van lijn 12 is als je Centraal Station uitgelopen komt. Vorige keer heb ik nogal lang verdwaald rondgelopen maar ik heb morgen maar 5 minuten overstaptijd.
Heeft iemand het antwoord op mijn priemende vraag?
Let's Rummikub the night away.
pi_65966380
Je komt met de trein aan op CS, loopt richting Hoog Caterijnen, iets voorbij de Smullers (zit rechts) en de Döner Kebab (zit links) is links een roltrap naar beneden, die ga je af en dan staat rechtsom direct lijn 12.
  woensdag 11 februari 2009 @ 22:13:17 #120
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_65966408
Maar 5 minuten overstaptijd? Meer dan ee helft van de dag rijdt dat ding om de 4 minuten.

En het ligt er natuurlijk aan welke kant je het station uitloopt
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_65966454
Ow... hoe laat ga je trouwens? Want lijn 12 rijdt echt niet altijd volgens schema. Vooral in de spits rijdt 'ie af en aan, dus dan heb je niets aan een overstaptijd. Daarbuiten gaat 'ie ook vrij regelmatig, dus het is op zich niet zo'n probleem. Als je op de Uithof moet wezen kun je ook nog lijn 11 nemen (de roltrap af en dan linksom).
pi_65966891
hmm vanaf spoor 7
pi_65967064
maar als ik het zo lees lukt het wel, voorbij Smullers en Doner Kebab links de roltrap af, en anders lijn 11 of ff wachten top
pi_65972943
Of je vraagt gewoon ff aan mensen daar waar lijn 12 is
  donderdag 12 februari 2009 @ 02:20:57 #125
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_65973658
Pro-tip:

Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')