Waarom heb ik niks gehoord? Ik stond 60ste ofzo....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef Credence het volgende:
Gisteren een mailtje gehad dat ik volgende week mag komen kijken naar een kamer in een 4-eenheid in Casa Confetti (die naam). Ik stond eerst ongeveer 150ste op de lijst, maar blijkbaar zijn er zoveel afzeggingen geweest dat de SSHU nog een bezichtigingsronde houdt.
Ik heb het idee dat ze meer mensen uitnodigen dan er kamers zijn, dus ook al ben je uitgenodigd, dan ben je er nog niet zeker van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef Naamah het volgende:
Hmm, wel relaxed, en heb je die kamer dan ook gewoon, als je dat zelf wil? Of hangt dat dan weer van andere dingen af? Het gebouw ziet er in elk geval wel netjes uit nu het af is, of ik het echt mooi vind weet ik nog niet.. Lijkt me ook zo raar om echt mídden op de Uithof te wonen, die andere woningen zijn nog een soort van achteraf, dit niet.
Hmm, dat is vreemd. Misschien komt het doordat ik (met 2 anderen) ook 27ste geworden was bij de 3-eenheden (net niet hoog genoeg dus)?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 02:11 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Waarom heb ik niks gehoord? Ik stond 60ste ofzo....
Gemeen zeg!
www.sshu.nlquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Even een n00bvraagje. Als je op kamers wilt in/nabij Utrecht, is er daarvoor een soort woningcorporatie zoals bijvoorbeeld in Groningen ?
Of is het merendeel echt door te hospiteren ?
Je bent van harte welkom in de OP (en ook in dit topic natuurlijk!), maar ik kan 'm niet meer aanpassen! Ik ga binnenkort even een nieuw lijstje maken ergens en dan moeten we maar even heel snel dit topic volposten zodat we een nieuwe kunnen openen met een vers lijstje in de OP!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoi, ik wil graag in de fipo
MoneyTalks - Faculteit Bètawetenschappen - Informatiekunde - Eerste jaars
Ik ga per november beginnen met Informatiekunde, nu ben ik nog even bezig met Economie, maar daar stop ik na deze periode mee.
Als het niet kon zou ik het niet doen hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:46 schreef HuHu het volgende:
Kan dat nog, per november beginnen? Je hebt dat de eerste periode helemaal gemist.
Ja vind het zelf ook een grote verbetering, ademt veel meer universiteit uit, en is denk ik een stuk uitnodigender voor buitenlanders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef Naamah het volgende:
Oh en trouwens... de nieuwe site van de UU is éíndelijk online!!! Wat vinden jullie er van? Ik vind het in elk geval een enorme verbetering tov het oude!
Ik heb me ook ingeschreven bij de sshu, maar dat heeft toch geen enkel nut met die enorme wachtlijsten. Volgens mij kun je het beste via kamernet.nl een kamer zoeken. Ben ik zelf ook aan 't doen overigens, wil alleen nog niet echt vlotten.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Even een n00bvraagje. Als je op kamers wilt in/nabij Utrecht, is er daarvoor een soort woningcorporatie zoals bijvoorbeeld in Groningen ?
Of is het merendeel echt door te hospiteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |