abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:05:14 #51
8369 speknek
Another day another slay
pi_62101406
Ik vind Casa Confetti verschrikkelijk. Het CvB heeft zo de mond vol over gewaagde architectuur op de Uithof, zetten ze een gigantisch monolitisch blok neer. Het enige wat het nog zou kunnen redden is als ze zo nu en dan de random kleurtjes vervangen voor grote afbeeldingen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 11:05:56 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_62101423
Alhoewel dit dan wel weer positief is, natuurlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62101701
Daar heeft iemand dus ook gewoon echt weer niet over nagedacht!

Maar dat van die afbeeldingen is wel een goed idee.. Ergens richting Overvecht hebben ze op de zijkanten van flatgebouwen ook megagrote foto's gemaakt, onder andere eentje van een zonnebloem, ziet er echt gaaf uit!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 02:11:52 #54
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62121598
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef Credence het volgende:
Gisteren een mailtje gehad dat ik volgende week mag komen kijken naar een kamer in een 4-eenheid in Casa Confetti (die naam ). Ik stond eerst ongeveer 150ste op de lijst, maar blijkbaar zijn er zoveel afzeggingen geweest dat de SSHU nog een bezichtigingsronde houdt.
Waarom heb ik niks gehoord? Ik stond 60ste ofzo....

Gemeen zeg!
And all the things you do with it
pi_62124464
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 10:16 schreef Naamah het volgende:
Hmm, wel relaxed, en heb je die kamer dan ook gewoon, als je dat zelf wil? Of hangt dat dan weer van andere dingen af? Het gebouw ziet er in elk geval wel netjes uit nu het af is, of ik het echt mooi vind weet ik nog niet.. Lijkt me ook zo raar om echt mídden op de Uithof te wonen, die andere woningen zijn nog een soort van achteraf, dit niet.
Ik heb het idee dat ze meer mensen uitnodigen dan er kamers zijn, dus ook al ben je uitgenodigd, dan ben je er nog niet zeker van.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 02:11 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Waarom heb ik niks gehoord? Ik stond 60ste ofzo....

Gemeen zeg!
Hmm, dat is vreemd. Misschien komt het doordat ik (met 2 anderen) ook 27ste geworden was bij de 3-eenheden (net niet hoog genoeg dus)?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:01:51 #56
231003 Muki
I will kick your ass.
pi_62266727
volgens mij is het echt onmogelijk op met een HBO-p een psychologie studie aan t UU te doen....
melden zich echt teveeel mensen aan... But I looooveee Utrecht =/..

moet ik waarschijnelijk naar Leiden.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:54:49 #57
202348 Susi
Temple of Love
pi_62353337
Even een n00bvraagje. Als je op kamers wilt in/nabij Utrecht, is er daarvoor een soort woningcorporatie zoals bijvoorbeeld in Groningen ?
Of is het merendeel echt door te hospiteren ?
pi_62353583
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Even een n00bvraagje. Als je op kamers wilt in/nabij Utrecht, is er daarvoor een soort woningcorporatie zoals bijvoorbeeld in Groningen ?
www.sshu.nl
Maar die werkt vaak ook met hospiteren. Anders heb je woningnet, maar dan moet je tig jaar ingeschreven staan.
Tap tap tap
pi_62556452
Hoi, ik wil graag in de fipo

MoneyTalks - Faculteit Bètawetenschappen - Informatiekunde - Eerste jaars

Ik ga per november beginnen met Informatiekunde, nu ben ik nog even bezig met Economie, maar daar stop ik na deze periode mee.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_62556520
Kan dat nog, per november beginnen? Je hebt dat de eerste periode helemaal gemist.
pi_62556986
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:43 schreef MoneyTalks het volgende:
Hoi, ik wil graag in de fipo

MoneyTalks - Faculteit Bètawetenschappen - Informatiekunde - Eerste jaars

Ik ga per november beginnen met Informatiekunde, nu ben ik nog even bezig met Economie, maar daar stop ik na deze periode mee.
Je bent van harte welkom in de OP (en ook in dit topic natuurlijk!), maar ik kan 'm niet meer aanpassen! Ik ga binnenkort even een nieuw lijstje maken ergens en dan moeten we maar even heel snel dit topic volposten zodat we een nieuwe kunnen openen met een vers lijstje in de OP!
pi_62557020
Oh en trouwens... de nieuwe site van de UU is éíndelijk online!!! Wat vinden jullie er van? Ik vind het in elk geval een enorme verbetering tov het oude!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:15:35 #63
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_62557364
In de sfeer van volposten, hoe gaat het bij jullie?

Ik heb maandag weer mn 1e tentamen, Geneesmiddel en Apotheek, ik moet nog veel lezen.
Alleen heb ik vandaag een borrel en woensdag is er een feest en vrijdag weer een borrel van de studie. Ze geven ons niet echt de tijd he?

Oh ja wacht, ik moest natuurlijk allang begonnen zijn met stampen
And all the things you do with it
pi_62557988
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:46 schreef HuHu het volgende:
Kan dat nog, per november beginnen? Je hebt dat de eerste periode helemaal gemist.
Als het niet kon zou ik het niet doen he Vakken van eerste periode zijn niet essentieel om de rest van het jaar te kunnen volgen.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:03:37 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_62558676
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 16:04 schreef Naamah het volgende:
Oh en trouwens... de nieuwe site van de UU is éíndelijk online!!! Wat vinden jullie er van? Ik vind het in elk geval een enorme verbetering tov het oude!
Ja vind het zelf ook een grote verbetering, ademt veel meer universiteit uit, en is denk ik een stuk uitnodigender voor buitenlanders.
pi_62558710
Ja.. hier loopt het blok ook teneinde en dat is te merken ook! Donderdag een nota inleveren, dan volgende week woensdag en donderdag tentamens, allemaal weer lekker dicht op elkaar en zoals altijd weer veeeel te laat begonnen!
pi_62623085
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven bij de sshu, maar dat heeft toch geen enkel nut met die enorme wachtlijsten. Volgens mij kun je het beste via kamernet.nl een kamer zoeken. Ben ik zelf ook aan 't doen overigens, wil alleen nog niet echt vlotten.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 21:35:16 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_62623286
edit- blind. Ik dacht dat je woningnet zei.

Ik dacht toch dat sshu niet zulke hele lange wachttijden meer had. Maar ik kom uit de tijd dat je drie jaar moest wachten.
pi_62626412
Ja oke, ik vind een jaar toch ook wel redelijk lang.
pi_62626572
Op kamers in Utrecht is gewoon moeilijk, helemaal als je ook nog eens in een leuk huis wilt. Ik zit dan wel op kamers, maar het huis is helaas niet gezellig, iedereen leeft totaal langs elkaar heen (letterlijk).
pi_62626937
Ja, dat is dus iets wat ik niet wil. Ik ben wel beetje aan het rondkijken op kamernet, maargoed, ik word niet eens ergens uitgenodigd. Laat staan dat ik ooit een kamer vind zo. Gelukkig is de reistijd te doen, dus het heeft geen haast.
pi_62636611
Ik heb de laatste tijd erg veel last met Solismail. Mailtjes worden ontzettend vertraagd (zowel intern als extern en ook in- en out-going). Ik kreeg vaak mailtjes die 's ochtends om 8 uur zijn verstuurd pas 's avonds in de mailbox binnen. Ook mailtjes die ik naar mezelf stuur, hebben uren nodig om aan te komen...

Gelukkig worden al m'n mailtjes ook ge-forward naar een hotmail-adres en dat werkt gelukkig wel (ook wel met vertraging, maar aanzienlijk minder).

De laatste twee dagen heb ik trouwens al helemaal geen mail meer ontvangen in m'n solismail-box, maar wel in m'n hotmail. Oftewel, gestuurde mailtjes komen nu helemaal niet meer aan

Ik zag ergens op de website van de helpdesk dat dit probleem bekend is (al sinds 25 sept !!!!), maar het lijkt dus nog niet opgelost. Nog meer mensen problemen met het geweldige Solismail?
Theories come and theories go. The frog remains
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:46:02 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_62637366
Dat hele solis is een en al fail, vanaf het moment dat het geintroduceerd werd. Blij dat we bij Informatica ons eigen systeem ernaast aanhouden.
pi_62637550
Ik hou ook niet van solismail, heb het ook geforward naar m'n phil-adres.. Lijkt me ook dat je er zelf weinig aan kan doen om het op te lossen, misschien de helpdesk stalken?

@Smart_ass, je zegt dat je niet in een niet leuk huis wil (logisch ), maar het blijkt wel zo te zijn dat als je eenmaal ergens in Utrecht woont (desnoods op een zolderkamertje van een paar vierkante meter in een rothuis met een veel te hoge huur), dat het vanuit daar veel makkelijker wordt om een wel leuke kamer te vinden. Je sociale netwerk breidt zich immers uit en hospiteren gaat makkelijker als je al in de stad woont. Daarnaast zie en hoor je gewoon meer. De meeste kamers gaan nog steeds via via, dus verkondig overal dat je op zoek bent en probeer gewoon zo snel mogelijk ergens tijdelijk te gaan wonen, dat blijkt vaak gewoon echt de beste manier te zijn.
pi_62637773
Even een tussendoor-lijstje.. Scheelt straks weer terugzoeken bij en nieuwe OP! CherryLips, Smart_ass, als jullie er bij willen moet je ff posten wat je link is met UU, geldt ook voor de rest die ik eventueel gemist heb

Studenten die meeposten naam - studie - fase of bij medewerkers e.d. functie

Bioman_1 - Biomedical Image Science - master
CherryLips - Engelse Taal & Cultuur - afgestudeerd in de Master Vertalen
Credence - Natuurwetenschap & Innovatiemanagement - bachelor 3e jaar
Dikkedoelie - Aardwetenschappen - bachelor 2e jaar
Gamer_V - Informatiekunde
Houtspeer - Farmacie
HuHu - Biomedical Image Sciences - master laatste jaar
MoneyTalks - Informatiekunde - bachelor 1e jaar
Naamah - Nederlands - premaster voor educatieve master
Speknek - AiO Informatiekunde

[ Bericht 4% gewijzigd door Naamah op 24-10-2008 12:57:28 ]