Nee, hij valt onder de faculteit Bètawetenschappen. 't Is een beetje een Master die tussen wiskunde, natuurkunde, informatica en biomedische wetenschappen in zweeft. Officieel is het onderdeel van Life Sciences, dat weer onderdeel is van Bètawetenschappen, maar ik doe de Master volgend op mijn informatica Bachelor.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef Naamah het volgende:
Maar hij valt dus wel onder faculteit Geneeskunde, toch?
Jah? Dat is wel vreemd dan. Hier staat 'ie gewoon bij Life Sciences.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:37 schreef Naamah het volgende:
Oke oke.. jij wint!Maar had 'm nog even opgezocht op de studiekiezers-site en daar staat ie ook echt onder Geneeskunde hoor!
1e jaars, ik heb hiervoor een tijdje psychologie gestudeerd, in Amsterdam. Het is erg leuk weer om 1e jaars te zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:15 schreef Naamah het volgende:
Leuk joh, in welk jaar zit je? Klopt het trouwens dat farmacie een best wel multiculturele studie is? Ik heb daar om de een of andere reden zo'n beeld van..
Nog mensen die naar de mastervoorlichting komen trouwens? Ik mag waarschijnlijk weer leuk ergens in een rode jas mensen de weg wijzen ofzo
Lukt Imperatief een beetje? Dat is meestal hét vak dat echt killing is voor eerstejaars Informatiekunde.quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
Net begonnen aan informatiekunde, tot nu toe vermaak ik me prima, derhalve tvp.
Zolang je maar geenquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
Net begonnen aan informatiekunde, tot nu toe vermaak ik me prima, derhalve tvp.
Ik overweeg een beetje om na deze Bachelor nog een andere Bachelor te gaan doen, dus ik ben momenteel een beetje aan het rondkijken, en volg dus dit blok eerstejaarsvakken bij Informatica, Wiskunde en Sociale Geografie & Planologie, vandaarquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:19 schreef speknek het volgende:
Ja ik vind voor Imperatief zakken toch ook wel een beetje triestig. (alhoewel jij als derdejaars nu bij een eerstejaarsvak zit natuurlijk). Mensen die daarvoor zakken geven door alle horrorverhalen het bij voorbaat geen kans, terwijl het een best simpel vak is.
Enneh.. wil je in het lijstje dan net als HuHu onder Betawetenschappen vallen of gewoon zoals de UU vindt onder Geneeskunde? Je zegt het maar, u vraagt, wij draaienquote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:33 schreef Bioman_1 het volgende:
Hoi allemaal. Hier nog een student aan de UU. Ik doe, net als HuHu, de Biomedical Image Sciences Master en ben op dit moment bezig met mijn afstudeerstage.
Ik doe mijn afstudeerstage bij de radiotherapie-afdeling van het UMC dus dat is een soort van Geneeskunde. Maar, ik ben een echte nerd, dus zet me maar onder Beta-wetenschappen (daar hoort de master ook thuis wat mij betreft, heeft vrij weinig met geneeskunde te maken).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:54 schreef Naamah het volgende:
[..]
Enneh.. wil je in het lijstje dan net als HuHu onder Betawetenschappen vallen of gewoon zoals de UU vindt onder Geneeskunde? Je zegt het maar, u vraagt, wij draaien
En over die thesis.. ik snap het niet helemaal.. je moet stage lopen en een onderdeel van die stage is het schrijven van een thesis? Hoeveel studiepunten staan ervoor? Want elk studiepunt staat weer voor een aantal uren, misschien geeft dat houvast? En verder.. scripties schrijven duurt áltijd langer dan je denkt, ik weet niet hoe het kan, maar het loopt altijd en bij iedereen uit..
Ik had een 7nogwat voor het eerste deeltentamen, het lijkt niet zo moeilijk, maar twee man uit mijn 'mentorgroepje' willen geloof ik nu al gaan stoppen met IK. Tja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:58 schreef HuHu het volgende:
[..]
Lukt Imperatief een beetje? Dat is meestal hét vak dat echt killing is voor eerstejaars Informatiekunde.
Heb mijn inleiding al grotendeels geschrevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef speknek het volgende:
Ik raad je aan al tijdens je onderzoek dingen op te schrijven, dat scheelt een hoop. Deze raad ga je net zoals 99% van de studenten (waaronder ik) overigens ook weer naast je neer leggen.
Zonde dat ze daar gaan bouwenquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:10 schreef speknek het volgende:
Mag staff ook meepraten?.
Overigens hadden ze altijd schapen op een weiland naast de leuvenlaan (bij de botanische tuinen, naast Ruppertgebouw), en daar is sinds kort een bouwput, dus ik denk dat ze dat bedoelen.
Is Aardwetenschappen leuk? Ik heb regelmatig les gehad in de zalen AARD-groot en AARD-klein en ik moet er zometeen weer naar toe voor een één of ander praatje.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:51 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Zonde dat ze daar gaan bouwen. Die schaapjes waren leuk om naar te kijken tijdens saaie colleges.
Tweedejaars Aardwetenschapper hier trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |