Haha, heel nietszeggend dusquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Bokita het volgende:
[..]
Ja, ik ben eerstejaars sociale geografie & planologie en ik heb het echt ontzettend naar m'n zin. Interessante studie en ook heel gezellige mensen.
We hebben elke periode twee vakken. De eerste periode volg je standaard Inleiding Sociale geografie en Inleiding Planologie. Voor planologie hebben we een groot project gedaan waar je met een groep een dorp in de noordoostpolder moest inrichten (wel volgens aardig wat regels, dus dat was best nog wel wat uitvogelen), en de verdere infrastructuur. Verder zijn we daarvoor naar Emmeloord en een klein dorpje geweest. Was een leuk (en tijdrovendquote:Op woensdag 2 december 2009 21:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oké, maar wat doe je dan zoal de hele week?
Ik heb een jaar SG gestudeerd voordat ik overgestapt ben naar een beta-studie, en in vergelijking is SG toch echt weinig werk. En dan doe ik niet eens een echt zware studie.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef Bokita het volgende:
[..]
Ik heb niet veel les; ben deze week twee keer naar school geweest, maar je moet wel aardig wat doen en ik vind dat uitspraken als 'alfa-studies doe je met twee vingers in je neus' niet helemaal opgaan hier, omdat je altijd wel bezig bent.
Wat heb je hiervoor gedaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef mafkees01 het volgende:
1februari start ikMaster of Business Informatics
Oh, ik heb al wel iets gevonden, OSIRIS? Daar kan ik zo een lijst met vakken tevoorschijn toveren.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef Nobu het volgende:
Volgens mij staat er op de site van de meeste faculteiten wel ergens iets over de vakken.
M = mastervakquote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik heb al wel iets gevonden, OSIRIS? Daar kan ik zo een lijst met vakken tevoorschijn toveren.
Nog een vraag: Ik zit nu op dus op OSIRIS te kijken, wat betekenen die dingen die onder categorie staan? Daar staat M, 1, 2 en 3. Is dat het niveau? En Timeslot? Is dat wanneer in het jaar het vak word gegeven? Dus dat A dan het 1e kwartaal is?
Ah, ik wist niet dat je in osiris kon kijken zonder in te loggen. 1,2 en 3 is inderdaad het niveau. A is het tijdslot in de week zodat je vakken kunt kiezen zonder dat de colleges samenvallen. A is geloof ik maandag en woensdagochtend oid.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik heb al wel iets gevonden, OSIRIS? Daar kan ik zo een lijst met vakken tevoorschijn toveren.
Nog een vraag: Ik zit nu op dus op OSIRIS te kijken, wat betekenen die dingen die onder categorie staan? Daar staat M, 1, 2 en 3. Is dat het niveau? En Timeslot? Is dat wanneer in het jaar het vak word gegeven? Dus dat A dan het 1e kwartaal is?
Ik kwam eerst inderdaad ook alleen op dingen waar ik moest inloggen, maar op de een of andere manier ben ik nu toch ergens gekomen waar ik het gewoon kan bekijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je in osiris kon kijken zonder in te loggen. 1,2 en 3 is inderdaad het niveau. A is het tijdslot in de week zodat je vakken kunt kiezen zonder dat de colleges samenvallen. A is geloof ik maandag en woensdagochtend oid.
Misschien dan ook een linkje (via natuurkunde opgeheveld):quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik kwam eerst inderdaad ook alleen op dingen waar ik moest inloggen, maar op de een of andere manier ben ik nu toch ergens gekomen waar ik het gewoon kan bekijken.
Maar handig van dat timeslot, zo is het veel makkelijker om je rooster kloppend te krijgen! Bedankt voor de antwoorden MoneyTalks en Nobu!
Dat was inderdaad ook waar ik uiteindelijk terecht was gekomen. Heb nu wel een vrij overzichtelijk lijstje gekregen zo, ideaal!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Misschien dan ook een linkje (via natuurkunde opgeheveld):
https://www.osiris.univer(...)nderwijsCatalogus.do
Ik heb bedrijfskundige informatica gedaan op de HU. Toevallig gister afgestudeerd met een 7.6quote:Op maandag 11 januari 2010 19:42 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Wat heb je hiervoor gedaan?(ik ben momenteel bezig met bsc informatiekunde)
Heb je HBO gedaan, ga je gelijk door naar de volgende beroepsopleidingquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:34 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik heb bedrijfskundige informatica gedaan op de HU. Toevallig gister afgestudeerd met een 7.6
Dus het is nu definitief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |