abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75062919
Ik ben vandaag naar de open dag geweest voor bachelor opleidingingen. Ik ben gaan kijken bij Economie en Bedrijfseconomie en Sociale Geografie en Planologie.

Iemand die een van die 2 dingen doet?
pi_75112722
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben vandaag naar de open dag geweest voor bachelor opleidingingen. Ik ben gaan kijken bij Economie en Bedrijfseconomie en Sociale Geografie en Planologie.

Ik heb Economie gedaan (volgens mij is "Economie en Bedrijfseconomie" niet in Utrecht, maar in Rotterdam), 2 maandjes, daarna mee gestopt.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_75115573
Het was er wel hoor Maar het was meer gefocust op Economie.
pi_75117232
quote:
Op zondag 29 november 2009 18:12 schreef Snuf. het volgende:
Het was er wel hoor Maar het was meer gefocust op Economie.
Hm ik zie dat ze de naam gewijzigd hebben. Vorig jaar heette het nog alleen Economie / Economics.
pi_75119482
Maar waarom ben je gestopt met de studie?
pi_75124063
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:00 schreef Snuf. het volgende:
Maar waarom ben je gestopt met de studie?
Teveel formules, grafieken. Is niks voor mij. Vond Economie op de middelbare school wel leuk, en koos Economie omdat je er later toch altijd wel wat mee kan, maar ik ben gewoon een ramp met wiskundige dingen.
pi_75208959
ZIjn er hier mensen die CIW studeren? Ik kwam het toevallig tegen en het lijkt me eigenlijk ontzettend leuk . Maar ik ben al oud enzo, dus dat houdt me wel een beetje tegen. Het is helaas niet in deeltijd te volgen, want ik moet er wel naast werken aangezien ik nog maar één jaar recht heb op een lening . Maar dan zou ik aanvankelijk alleen voor de BA gaan, mij kennende doe ik daar ook veel te lang over.
Tap tap tap
pi_75209549
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:56 schreef CherryLips het volgende:
ZIjn er hier mensen die CIW studeren? Ik kwam het toevallig tegen en het lijkt me eigenlijk ontzettend leuk . Maar ik ben al oud enzo, dus dat houdt me wel een beetje tegen. Het is helaas niet in deeltijd te volgen, want ik moet er wel naast werken aangezien ik nog maar één jaar recht heb op een lening . Maar dan zou ik aanvankelijk alleen voor de BA gaan, mij kennende doe ik daar ook veel te lang over.
Ik
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_75209600
De studie is nog niet zo oud, maar heeft sinds dit jaar een vernieuwde opzet. Meer structuur, het is een erg leuke studie, maar je moet er wel van houden. PM me anders als je meer (specifieke) informatie wilt.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_75209605
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Ik
Is het leuk? Hoeveel uur college heb je ongeveer?
Tap tap tap
pi_75209728
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Is het leuk? Hoeveel uur college heb je ongeveer?
Haha, ik heb nu bijna mijn BA en heb nu heel weinig college. 4 uur per week Maar in het eerste jaar denk ik dat zo rond de 8 uur per week zit, give or take.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 2 december 2009 @ 13:24:43 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_75209757
Was laatst weer in de bibliotheek, wat een drama blijft dat toch. Ben je op zoek naar een boek, zijn alle computers bezet, ben je eindelijk aan de beurt bij de catalogus, heb je het boek gevonden, kun je nergens zitten omdat alle tafels de hele dag bezet zijn. Het is huiswerk mensen, huiswerk! .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_75210001
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:24 schreef speknek het volgende:
Was laatst weer in de bibliotheek, wat een drama blijft dat toch. Ben je op zoek naar een boek, zijn alle computers bezet, ben je eindelijk aan de beurt bij de catalogus, heb je het boek gevonden, kun je nergens zitten omdat alle tafels de hele dag bezet zijn. Het is huiswerk mensen, huiswerk! .
Is dat de Uithof? Ik vond dat altijd pure luxe vergeleken met de letterenbieb. Hoe vaak ik daar wel niet bijna van dat smalle steile kuttrapje ben gelazerd, alle kluisjes al bezet waren, een preek kreeg van de concierges omdat ik te veel spullen mee naar binnen nam (terwijl ik er college had dan heb je wel eens zooi nodig ja) en de kopieerapparaten bezet waren, laat staan dat je een tafeltje kon vinden waar je boeken even goed kon doorspitten.
Tap tap tap
pi_75210060
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Haha, ik heb nu bijna mijn BA en heb nu heel weinig college. 4 uur per week Maar in het eerste jaar denk ik dat zo rond de 8 uur per week zit, give or take.
Oh nee, dat is een wereld van verschil.

No offense hoor, mijn vriendje heeft ook CIW gedaan maar da's alweer een paar jaar geleden en zo te horen is het sindsdien flink veranderd.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75210193
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh nee, dat is een wereld van
verschil.

No offense hoor, mijn vriendje heeft ook CIW gedaan maar da's alweer een paar jaar geleden en zo te horen is het sindsdien flink veranderd.
Voor mij is het al een tijd geleden dat ik in het eerste jaar zat, misschien is het 12 uur per week, ik weet het niet meer. En ja het is een wereld van verschil; het is het dubbele!!!
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_75210201
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh nee, dat is een wereld van verschil.

Ja, bij Engels had ik in het eerste jaar zo'n 30 uur college per week, maar met de nieuwe stijl is dat aardig veranderd geloof ik.
Tap tap tap
pi_75210252
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef vrolijke-frits het volgende:

[..]

Voor mij is het al een tijd geleden dat ik in het eerste jaar zat, misschien is het 12 uur per week, ik weet het niet meer. En ja het is een wereld van verschil; het is het dubbele!!!
Vanuit het perspectief van een bètastudent die 35 uur per week maakt is 4 of 8 niet zo'n groot verschil. Het dubbele van niks is nog steeds niks.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_75214115
Ik neem aan dat er naast die 4/8 uur ook nog een hoop zelfstudie bij komt kijken en je ook weer rond de 35 uur pw komt?
pi_75214633
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:46 schreef Markeerstift het volgende:
Ik neem aan dat er naast die 4/8 uur ook nog een hoop zelfstudie bij komt kijken en je ook weer rond de 35 uur pw komt?
Dat is natuurlijk afhankelijk van je eigen input. Sommige studenten steken er inderdaad 40 uur per week in, anderen doen het met de helft af. Het is maar net hoe je zelf bent ingesteld.
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  woensdag 2 december 2009 @ 16:03:08 #245
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75214704
quote:
Het is huiswerk mensen, huiswerk! .
Thuis is het lang niet zo lekker rustig.
pi_75216323
quote:
Sja, dat heb je met de studentenflats op de Uithof. Dan is de UB lekker dichtbij, en daar kan je lekker rustig leren
  woensdag 2 december 2009 @ 16:55:41 #247
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_75216750
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Sja, dat heb je met de studentenflats op de Uithof. Dan is de UB lekker dichtbij, en daar kan je lekker rustig leren
Grootste probleem is natuurlijk dat de helft van de mensen die daar zit op de HU zit.
pi_75227358
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:00 schreef Snuf. het volgende:

Ja, ik ben eerstejaars sociale geografie & planologie en ik heb het echt ontzettend naar m'n zin. Interessante studie en ook heel gezellige mensen .
pi_75227749
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Nobu het volgende:

[..]

Grootste probleem is natuurlijk dat de helft van de mensen die daar zit op de HU zit.
Tsja, niks aan te doen. Ik had het ook prettiger gevonden als op de Uithof alleen de universiteit zat
pi_75228303
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef Bokita het volgende:

[..]

Ja, ik ben eerstejaars sociale geografie & planologie en ik heb het echt ontzettend naar m'n zin. Interessante studie en ook heel gezellige mensen .
Oké, maar wat doe je dan zoal de hele week?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')