abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61992815
.....je studieadvies deels laten afhangen van margriet testjes.

Ik zit op de opleiding SPW-3 ( eerst zou ik zo'n lekkere zuster worden maar ik vond activiteiten begeleider leuker dus wou ik naar SPW-4. Die zat vol dus hebben ze mij zonder pardon een niveau lager gezet waar ik geeneens activiteiten begeleider kan worden.)

Maar goed laatst kregen wij zo'n testje die je weleens vind in de margriet namelijk een sterkte zwakte analyse. Daar keken ze met voor elk onderdeel 8 vragen wat voor persoonlijkheid je had. In elke persoonlijkheid omschrijving kon je jezelf wel herkennen. ( net als bij de margriet) maar juist de ene waar je je het meest in herkende was je niet. Dat op zich is niet erg maar wat het wel vreselijk maakte is dat je op basis van de uitkomst van de test een verslag moet schrijven over wat je kan verbeteren aan de persoonlijkheid die niet eens de jouwe is. En dat je dan moet plannen hoe je het gaat verbeteren en een resultaat laten zien. Dus: als mieke als uitslag kreeg Helper en ze was verre van dat mag ze nog steeds plannen hoe ze meer voor zichzelf kan opkomen. En DAT telt dus mee voor je studieadvies

Dus na test 1 zat ik al met open mond te kijken maar vandaag kwam de druppel die me naar de klaagbank bracht: nog een test. En niet zomaar 1 maar op basis van het speelgoed waarmee je als kind speelde.
Dus ook van die nooit bewezen theorie mag ik een serieus verslag inleveren met verbeter punten en al.
Die test is gewoon te belachelijk voor woorden. Als je veel computer spellen speelde ( je hoefde er niet eens van te houden) heb je Psychologisch inzicht wat zou betekenen dat mijn moeder dat niet kan hebben want toen had je geen computer spellen. En dirkje de jehova getuige kan niet absorberend zijn wat hij heeft geen tv. En dutroux die vroeger de meest zieke shit met zijn poppen speelde is nu opeens verzorgend.

Samenvatting: Ik moet zwaar meetellende verslagen schrijven over de resultaten van testes die je ook vind in de margriet en net zoveel waarde hebben als een horoscoop: leuk maar dat is alles.

Klacht1: Het feit dat ik in niveau 3 zit
klacht2: Het feit dat mijn geestelijk gehandicapte buurjongen niveau 2 doet en ik zit maar 1 niveau hoger.
klacht3: school die fun testjes serieus nemen.
klacht4: En het zo zwaar laten meetellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetlady-o op 29-09-2008 12:21:41 ]
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_61992936
Pas het dan zo aan dat het uitkomt op datgege wat je voor ogen hebt en waarvan jij zegt dat het wél aansluit bij je persoonlijkheid. Kunnen ze toch niet weten.
  maandag 29 september 2008 @ 12:16:28 #3
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_61992941
Ja vervelend is dat hé!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_61992984
Je had gewoon voor die lekkere zuster door moeten gaan
Elk uur een frietuur
Lang leve de doodstraf
  maandag 29 september 2008 @ 12:19:12 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61993002
Fijn om te horen dat het onderwijs nog steeds bezig is met diep diep diep te zakken...(!)

Leuk dat je toekomst op deze manier gefrustreerd wordt.
pi_61993010
Er zijn nooit genoeg lekkere zusters.
pi_61993092
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fijn om te horen dat het onderwijs nog steeds bezig is met diep diep diep te zakken...(!)

Leuk dat je toekomst op deze manier gefrustreerd wordt.
Ja dat dus ik kan geeneens worden wat ik wou worden met deze opleiding, daarvoor is het niveau te laag
  maandag 29 september 2008 @ 12:26:46 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61993164
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:23 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Ja dat dus ik kan geeneens worden wat ik wou worden met deze opleiding, daarvoor is het niveau te laag
Kun je niet dan gewoon een jaartje wachten, wellicht een andere cursus/dagopleiding/stage doen die je straks sowieso nodig hebt, of van pas zou kunnen komen!?

Want nu verdoe je dus feitelijk een jaar met een opleiding die je niet wilt en niets aan hebt. Daarnaast kan zoiets ook 'killing' zijn voor je motivatie om straks alsnog door te gaan voor wat je wilt worden.

Belachelijk dat dit in NL sowieso gebeurt.
pi_61993371
lekere zuster..?! plaats dan eens wat foto's bij je fotoboek dat wil ik wel zien dan
pi_61993454
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kun je niet dan gewoon een jaartje wachten, wellicht een andere cursus/dagopleiding/stage doen die je straks sowieso nodig hebt, of van pas zou kunnen komen!?

Want nu verdoe je dus feitelijk een jaar met een opleiding die je niet wilt en niets aan hebt. Daarnaast kan zoiets ook 'killing' zijn voor je motivatie om straks alsnog door te gaan voor wat je wilt worden.

Belachelijk dat dit in NL sowieso gebeurt.
Mijn plan is eigenlijk nu ook om te stoppen nu op DIT moment heb ik les maar ik zit te fokken, ik zit nu ook echt op school en ik sta als aanwezig genoteerd. Misschien kan ik een opleiding starten in februari maar nu begint die emmer best vol te lopen doordat als ik het al een keertje kan opbrengen om naar school te gaan merk ik ook echt dat ik niks mis of margriet testjes maak.
pi_61993568
SPW
  maandag 29 september 2008 @ 13:05:03 #12
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61993959
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:39 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Mijn plan is eigenlijk nu ook om te stoppen nu op DIT moment heb ik les maar ik zit te fokken, ik zit nu ook echt op school en ik sta als aanwezig genoteerd. Misschien kan ik een opleiding starten in februari maar nu begint die emmer best vol te lopen doordat als ik het al een keertje kan opbrengen om naar school te gaan merk ik ook echt dat ik niks mis of margriet testjes maak.
Tja, dit is dus gewoon compleet zonde van je tijd. Zoals ik al zei, belachelijk dat dit gebeurt in NL. Misschien zou je eens contact kunnen opnemen met de opleiding die je eigenlijk voor ogen had, en eens vragen of er daar wellicht wat 'drop-outs' zijn, en of je eventueel hun plaats kunt krijgen. Nee heb je, Ja kun je krijgen. gewoon uitleggen dat je momenteel helemaal verkeerd zit, en dat je liever de kans neemt dat je straks een jaar dubbel doet, dan dat je straks uit frustratie over je huidige opleiding er helemaal mee kapt.
pi_61993980
Tering wat een klacht zeg . Had je niet beter je tijd aan school kunnen besteden .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 29 september 2008 @ 13:07:14 #14
168657 Koffielurk01
Ik weet geen ondertitel...
pi_61994009
Ik zou een officiële klacht indienen bij de school ofzo...
  maandag 29 september 2008 @ 13:14:39 #15
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_61994163
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:45 schreef Salatrel het volgende:
SPW
Denk dat klacht 2 ook ongegrond is want dit zit bij de SWP
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_61994518
Samenvatting?
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61994599
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:28 schreef Olep het volgende:
Samenvatting?
LE-ZEN!

Samenvatting staat in de OP.

"Samenvatting: Ik moet zwaar meetellende verslagen schrijven over de resultaten van testes die je ook vind in de margriet en net zoveel waarde hebben als een horoscoop: leuk maar dat is alles."
Een gat is niets met iets er omheen
pi_61994674
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:30 schreef BrtM het volgende:

[..]

Samenvatting staat in de OP.

"Samenvatting: Ik moet zwaar meetellende verslagen schrijven over de resultaten van testes die je ook vind in de margriet en net zoveel waarde hebben als een horoscoop: leuk maar dat is alles."
Ok, dan weet ik dat.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_61995055
MBO niveau 3 Huishoudsschool
pi_61995654
quote:
Op maandag 29 september 2008 13:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
MBO niveau 3 Huishoudsschool
Ik geef je gelijk ik heb het vak huishoudkunde
pi_61996755
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef sweetlady-o het volgende:
.....je studieadvies deels laten afhangen van margriet testjes.

Ik zit op de opleiding SPW-3 ( eerst zou ik zo'n lekkere zuster worden maar ik vond activiteiten begeleider leuker dus wou ik naar SPW-4. Die zat vol dus hebben ze mij zonder pardon een niveau lager gezet waar ik geeneens activiteiten begeleider kan worden.)

[...]
Das klote . Zou een officieele klacht op school niet werken?
pi_61996923
TS zit maar 1 niveau hoger dan haar geestelijk gehandicapte buurjongen
  maandag 29 september 2008 @ 14:58:34 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61996947
Te lang verhaal en een kut TT.
  maandag 29 september 2008 @ 15:02:08 #24
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_61997038
En zet een foto in je fotoboek, trut. Je hebt dat ding niet voor niks