.....je studieadvies deels laten afhangen van margriet testjes.
Ik zit op de opleiding SPW-3 ( eerst zou ik zo'n lekkere zuster worden maar ik vond activiteiten begeleider leuker dus wou ik naar
SPW-4. Die zat vol dus hebben ze mij zonder pardon een niveau lager gezet waar ik geeneens activiteiten begeleider kan worden.)
Maar goed laatst kregen wij zo'n testje die je weleens vind in de margriet namelijk een sterkte zwakte analyse. Daar keken ze met voor elk onderdeel 8 vragen wat voor persoonlijkheid je had. In elke persoonlijkheid omschrijving kon je jezelf wel herkennen. ( net als bij de margriet) maar juist de ene waar je je het meest in herkende was je niet. Dat op zich is niet erg maar wat het wel vreselijk maakte is dat je op basis van de uitkomst van de test een verslag moet schrijven over wat je kan verbeteren aan de persoonlijkheid die niet eens de jouwe is. En dat je dan moet plannen hoe je het gaat verbeteren en een resultaat laten zien. Dus: als mieke als uitslag kreeg Helper en ze was verre van dat mag ze nog steeds plannen hoe ze meer voor zichzelf kan opkomen. En DAT telt dus mee voor je studieadvies
Dus na test 1 zat ik al met open mond te kijken maar vandaag kwam de druppel die me naar de klaagbank bracht: nog een test. En niet zomaar 1 maar op basis van het speelgoed waarmee je als kind speelde.
Dus ook van die nooit bewezen theorie mag ik een serieus verslag inleveren met verbeter punten en al.
Die test is gewoon te belachelijk voor woorden. Als je veel computer spellen speelde ( je hoefde er niet eens van te houden) heb je Psychologisch inzicht wat zou betekenen dat mijn moeder dat niet kan hebben want toen had je geen computer spellen. En dirkje de jehova getuige kan niet absorberend zijn wat hij heeft geen tv. En dutroux die vroeger de meest zieke shit met zijn poppen speelde is nu opeens verzorgend.
Samenvatting: Ik moet zwaar meetellende verslagen schrijven over de resultaten van testes die je ook vind in de margriet en net zoveel waarde hebben als een horoscoop: leuk maar dat is alles.
Klacht1: Het feit dat ik in niveau 3 zit
klacht2: Het feit dat mijn geestelijk gehandicapte buurjongen niveau 2 doet en ik zit maar 1 niveau hoger.
klacht3: school die fun testjes serieus nemen.
klacht4: En het zo zwaar laten meetellen.
[ Bericht 0% gewijzigd door sweetlady-o op 29-09-2008 12:21:41 ]