abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61991090
Heden morgen nadat ik naar mijn werk reed (iets met geld verdienen, de maatschappij draaiende houden he ) en ik in de plaatselijke parkeergarage mijn auto geparkeerd had, liep ik door het altijd gezellige Heerlen naar mijn werk. Op zich niets boeiends, ware het niet dat op mijn weg een of ander islamitisch gebedshuis ligt alwaar zich met enige regelmaat personen van vermoedelijk islamitische aard van en naartoe begeven. Zo ook deze morgen. Voor de deur van voornoemd gebedshuis stond een heuse moslimjongere van naar ik vermoed marokkaanse origine. Dus ik loop daar zo langs, ik kijk naar hem, hij kijkt naar mij, en wat denk je dat hij tegen me zegt?

"Dag meneer."

Wat is dat nou weer? Zo kan het toch niet langer! Wonen we nou in Nederland of niet? Waar moet het heen als ik niet eens meer langs een islamitisch gebedshuis kan wandelen zonder met "Ey swa je weet" of " Yo man scootah kopen?" aangesproken te worden of nagesist te worden? (hoewel ik dan weliswaar geen nasisbare lekkere meid ben)

Nu heb ik nog geen scooter

Klacht: moslims die je niet eens meer uitschelden als je langs ze loopt
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_61991129
Je klacht is dat je niet uitgescholden word door een Marokkees ? Mjah. Dicht.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')