Nooit meer slapen is echt geweldig! Uitlezen dus!quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:22 schreef Biancavia het volgende:
Hm. Nou ja, ik zal nog wel even door blijven lezen dan.
Ik had ook nog dat andere boekje van hem, maar dat vond ik helemaal niet, daar was ik snel in gestopt.
Ben namelijk bezig de Fok Boeken top 100 helemaal te lezen, maar ik heb Nooit meer slapen van Hermans ook al weggelegd na 15 bladzijdes.
Dat schiet natuurlijk niet op als ik het bij elk boek al in het begin opgeef.
Dat eerst is niet zo gek - al is de Fok! top 100 misschien niet het canon wat je dan zou willen lezen; beter koop je gewoon elke maand trouw het nieuwe deeltje in de Perpetua-reeks (een beetje prijzig, maar erg goede boeken en vertalingen, en mooie uitgaven).quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:15 schreef Mainport het volgende:
Leeskeuze bepalen op basis van een toplijst.
Nooit meer slapen na vijftien pagina's wegleggen.
Poppenkast?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:26 schreef Mainport het volgende:
Nu ga je het opnieuw proberen omdat ik er wat van heb gezegd?
Hoever gaat deze poppenkast door?
Ik ben heel erg labiel, besluiteloos en beïnvloedbaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:36 schreef Mainport het volgende:
Waarom zou je een boek eerst wegleggen na vijftien pagina's, als je 'm weer oppakt op het moment dat iemand op internet zegt dat dat toch echt niet kan.
quote:
Charlie Maddox is gebaseerd op Charles Manson, net als Remo eigenlijk Roman Polanski isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige maand gelezen. Hoewel ik ook wel moe werd van de oeverloze gesprekken, vond ik het al met al toch best een boeiend boek!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:05 schreef Orbis het volgende:
[..]
Charlie Maddox is gebaseerd op Charles Manson, net als Remo eigenlijk Roman Polanski is. Als je dat niet doorhad is er toch een vrij aardig deel van het boek langs je heengegaan vermoed ik?
Ik heb - net als Copycat- een beetje een seriemoordenaarsfetishquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat bedoelde ik niet... Ik bedoel de smiley die Viking gebruikt, ik snap de '
' niet zo goed.
Ah, jij liever dan ik. Sowieso, die Manson is, als ik zo 's wat informatie zoek, een zielig, onderkruipselachtig klein pooiertje met grootheidswaanzin, ofzo. Not my kind of 'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb - net als Copycat- een beetje een seriemoordenaarsfetish.
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Dat bedoelde ik niet... Ik bedoel de smiley die Viking gebruikt, ik snap de '
' niet zo goed.
De twintig eenzaamste minuten uit de geschiedenis van de mensheidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:46 schreef Biancavia het volgende:
Ik ben al over de 800. Wat vond jij het indringendste hoofdstuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |