Nee, want de homo die hij bedoelt is een man, want die zou naar de aarde teruggaan om z'n boyfriend te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
Nee geen vegetarier hier, maar wat mij betreft zijn niet-mensenetende Wraith geen wraith meer. Behalve als ze je letterlijk gaan eten.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
En hoe heeft Todd zijn hyve opgeofferd? Uiteindelijk deed hij alsnog alles uit eigenbelang, als hij wist dat het fout zou gaan had hij het niet gedaan en bovendien had hij de formule nog gestolen ook.
idd las het net op gateworldquote:Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Sessy het volgende:
Ik vind haar wel irritant. Ze doet me denken aan een puber die zo in de derde op de middelbare terecht kan.
Rodney/Keller vind ik dan weer wel ok, in die zin dat dat wel bij mekaar past.
Heeft 5x18 al geresulteerd in erotische bodyswap fanfic; tussen Ronon en Keller bijv. om de eerdere 'love triangle' nieuw leven in te blazen?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Sessy het volgende:
Ik dacht vanavond GEEN episode 18 te gaan kijken omdat ik geen zin had in een Keller episode. Dus ik ga Xfiles kijken. Waar blijkt die episode om te gaan? De ontvoering van een meisje. Het ontvoerde meisje? Jawel...
[ link | afbeelding ]
Aghhhh ik haat Keller.
Ik vraag het me serieus af, naar aanleiding van jouw posts over o.a. 't bestaan van die scene.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Sessy het volgende:
Ouch, NotYou. Over onder de gordel gesproken....
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:29 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand mij even de hele episode spoilen in maximaal twee zinnen? Ik heb namelijk geen trek om zo'n slechte episode te kijken.
Alvast hartelijk bedankt.
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."quote:
Thanks, die sla ik over.quote:Op zondag 14 december 2008 00:15 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.
Dat zijn goede eps.quote:After all, these are the guys who, between them, have written such episodes as Sateda, Beachhead, Unending, Abyss, Meridian, 2010, Torment of Tantalus, and, most recently, The Shrine. They are adept at crafting stories that are fast-paced and entertaining yet resonate with the humanity and spirit of the characters at their core. A better example of their talents can be found in Stargate: Atlantis, a series they created and helped build over the past five years. There’s no doubt in my mind that SGU is in infinitely capable hands and that viewers who tune in to check out the latest Stargate incarnation will not be disappointed.
En ondertussen, in de infirmary:quote:Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."
Rodney: "Believe me Jen I know.. We're working on it as fast as we can, but still we have no way of tracking its location.."
Ronon: "Can't we at least hug? I just miss you so much..."![]()
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Sessy het volgende:
[..]
En ondertussen, in de infirmary:
Carson: Well honey, that chin of yours will need stitches.
Jennifer: 's Justa scratch.
Sheppard: Jennifer is gonna *kill* us when she finds out.
Jennifer: Not if I kill her first... I've really been having the urge lately. Teyla says it's PMS. She gave me a box of... I think it's called tampax or something.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |