abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63894346
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
Nee, want de homo die hij bedoelt is een man, want die zou naar de aarde teruggaan om z'n boyfriend te zien.
Ik gok zelf Lorne of Chuck inderdaad.
pi_63894510
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:45 schreef Gamer_V het volgende:
En hoe heeft Todd zijn hyve opgeofferd? Uiteindelijk deed hij alsnog alles uit eigenbelang, als hij wist dat het fout zou gaan had hij het niet gedaan en bovendien had hij de formule nog gestolen ook.
Nee geen vegetarier hier, maar wat mij betreft zijn niet-mensenetende Wraith geen wraith meer. Behalve als ze je letterlijk gaan eten.

Het is niet zo zeer zijn opsluiten van de wraith in hun cellen of zo hoor. Het is gewoon zijn hele voorkomen, dat doet zo duister aan de laatste tijd. Al heel seizoen 5 eigenlijk, maar sinds die episode dat de dorpelingen de patienten van Carson aan de Wraith wilden geven helemaal. Gives me the creeps. Doet me denken aan die kristallen entity dromenland Sheppard psychopaat.
pi_63909661
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:29 schreef Mirel het volgende:
Vond die effects nog meevallen. En Joseph Mallozzi bedoelt gewoon Alicia Vega als de homo character. Zei zou Keller uitvragen.
En jammer dat van Rodney's verhaallijn. Die trut Teyla is sowieso irritant vanwege die kop en nou moet die actrice ook nog zwanger worden tijdens het shooten van een serie.
idd las het net op gateworld
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_63991782
Redelijke afleveringen. Wel bestaande uit louter zaken die we al eerder hadden gezien, maar toch.
pi_63992657
Ik dacht vanavond GEEN episode 18 te gaan kijken omdat ik geen zin had in een Keller episode. Dus ik ga Xfiles kijken. Waar blijkt die episode om te gaan? De ontvoering van een meisje. Het ontvoerde meisje? Jawel...

Aghhhh ik haat Keller.
  zaterdag 13 december 2008 @ 21:55:00 #181
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63994324
Kellerhaters
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:13:19 #182
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63994767
Ik vind Keller niet een interessant personage maar ook weer niet irritant. Teyla is toch echt de meest waardeloze.
Jewel Staite was wel leuk in Firefly.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63995319
Ik vind haar wel irritant. Ze doet me denken aan een puber die zo in de derde op de middelbare terecht kan.
Rodney/Keller vind ik dan weer wel ok, in die zin dat dat wel bij mekaar past.
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:51:25 #184
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_63995692
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:34 schreef Sessy het volgende:
Ik vind haar wel irritant. Ze doet me denken aan een puber die zo in de derde op de middelbare terecht kan.
Rodney/Keller vind ik dan weer wel ok, in die zin dat dat wel bij mekaar past.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_63995980
Jezus, ze gaan nu dus gewoon dingen recyclen uit SG-1. Matig hoor...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63996484
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:42 schreef Sessy het volgende:
Ik dacht vanavond GEEN episode 18 te gaan kijken omdat ik geen zin had in een Keller episode. Dus ik ga Xfiles kijken. Waar blijkt die episode om te gaan? De ontvoering van een meisje. Het ontvoerde meisje? Jawel...
[ link | afbeelding ]

Aghhhh ik haat Keller.
Heeft 5x18 al geresulteerd in erotische bodyswap fanfic; tussen Ronon en Keller bijv. om de eerdere 'love triangle' nieuw leven in te blazen?

Imo een vrij matige ep, niet afschuwelijk slecht (Hoewel het bijpraten van de kijkers die sg1 niet gezien hebben toch wel tenenkrommend was.. ) maar ook bepaald niet interessant. Zonde dat een van de laatste afleveringen van de serie gebruikt wordt om zo'n nietszeggend verhaal te vertellen.
Je suis Charlie Sheen
pi_63996524
Ouch, NotYou. Over onder de gordel gesproken....
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:29:35 #188
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63996621
Kan iemand mij even de hele episode spoilen in maximaal twee zinnen? Ik heb namelijk geen trek om zo'n slechte episode te kijken.

Alvast hartelijk bedankt.
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:30:49 #189
225913 qxp
/me confabuleert
pi_63996668
déjà vu episode
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_63997126
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:26 schreef Sessy het volgende:
Ouch, NotYou. Over onder de gordel gesproken....
Ik vraag het me serieus af, naar aanleiding van jouw posts over o.a. 't bestaan van die scene. Stiekem direct tijdens het kijken al daar dit vraagstuk toch een stuk boeiender was dan 't zacht gezegd voorspelbare plot.

Maar echt hè, heb je een blacka man in je ui, wordt gelijk weer uitgegaan van slechte intenties!
Je suis Charlie Sheen
pi_63997614
Kweetnie, ik vond niks maar ik googlede even en d'r is al wel iemand die haar na Identity alweer met Ronon slasht
http://www.fannation.shades-of-moonlight.com/archive/viewstory.php?action=printable&sid=1212&textsize=1&chapter=1
Tsja is gelijk duidelijk wat die persoon met het weekeind gedaan heeft.

Ronon/Keller/Rodney slash?
Hoe moet je je dat dan voorstellen?
"Ow Ronon you touched me. I think I might have a broken rib or something. I need to go to the infirmary to get Keller... I mean myself checked out. Where's Rodney by the way? I need to make absolutely sure he doesn't eat any lemons!" ?
pi_63997691
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:29 schreef feelsgoodman het volgende:
Kan iemand mij even de hele episode spoilen in maximaal twee zinnen? Ik heb namelijk geen trek om zo'n slechte episode te kijken.

Alvast hartelijk bedankt.
Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 14 december 2008 @ 00:19:16 #193
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63997775
Vrouwelijke dief heeft trouwens meer screentime dan Keller. Niet geteld, maar lijkt logisch aangezien Keller pas op de helft echt een scene heeft
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_63997944
Ja en de rest van 't team is ook wel aanwezig. Alleen inderdaad. Het is herkauwd.

(John tegen Ronon) All right Chewy. Start trackin'
(Ronon): On it.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sessy op 14-12-2008 14:16:00 ]
  zondag 14 december 2008 @ 00:55:59 #195
236046 NotYou
tigerblood
pi_63998457
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:11 schreef Sessy het volgende:
Hoe moet je je dat dan voorstellen?
Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."
Rodney: "Believe me Jen I know.. We're working on it as fast as we can, but still we have no way of tracking its location.."
Ronon: "Can't we at least hug? I just miss you so much..."

Je suis Charlie Sheen
  zondag 14 december 2008 @ 11:26:25 #196
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_64002554
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:15 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Dieven vinden ergens eenzelfde Ancient device als waarmee Daniel en Vala in SG-1 wisselen van lichaam met een stel in de galaxy waar de Ori heersen. Vrouwelijke dief wisselt met Keller van lichaam. Aan het eind, Keller terug in lichaam.
Thanks, die sla ik over.
  zondag 14 december 2008 @ 13:01:10 #197
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64004040
quote:
After all, these are the guys who, between them, have written such episodes as Sateda, Beachhead, Unending, Abyss, Meridian, 2010, Torment of Tantalus, and, most recently, The Shrine. They are adept at crafting stories that are fast-paced and entertaining yet resonate with the humanity and spirit of the characters at their core. A better example of their talents can be found in Stargate: Atlantis, a series they created and helped build over the past five years. There’s no doubt in my mind that SGU is in infinitely capable hands and that viewers who tune in to check out the latest Stargate incarnation will not be disappointed.
Dat zijn goede eps.
When all else fails, you always have delusion.
pi_64005949
quote:
Op zondag 14 december 2008 00:55 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ronon starts crying: "Rodney I miss you. it's been over six weeks since we've last touched and we're still no closer to finding the location of the ancient communications terminal responsible for this..."
Rodney: "Believe me Jen I know.. We're working on it as fast as we can, but still we have no way of tracking its location.."
Ronon: "Can't we at least hug? I just miss you so much..."

En ondertussen, in de infirmary:
Carson: Well honey, that chin of yours will need stitches. And it'll leave a scar.
Jennifer: 's Justa scratch.
Sheppard: Jennifer is gonna *kill* us when she finds out.
Jennifer: Not if I kill her first... I've really been having the urge lately. Teyla says it's PMS. She gave me a box of... I think it's called tampax or something.

zondag 14 december 2008 @ 14:24:44 #199
236046 NotYou
tigerblood
pi_64006016
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:22 schreef Sessy het volgende:

[..]

En ondertussen, in de infirmary:
Carson: Well honey, that chin of yours will need stitches.
Jennifer: 's Justa scratch.
Sheppard: Jennifer is gonna *kill* us when she finds out.
Jennifer: Not if I kill her first... I've really been having the urge lately. Teyla says it's PMS. She gave me a box of... I think it's called tampax or something.

Je suis Charlie Sheen
pi_64007126
Pas op! Spoilers voor de volgende en laatste twee afleveringen!

Juist, de laatste klinkt wel grappig maar een beetje over de top.

Vegas klinkt wel cool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')