abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:05:32 #151
8369 speknek
Another day another slay
pi_62023069
De huidige, alhoewel de Nederlandse gegevens uit 2005 komen, toen de koers een stuk lager lag. Aan de andere kant, sindsdien zal het inkomen ook wel wat zijn toegenomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62024144
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Mediaan huishoudinkomen VS: $46,326
Mediaan huishoudinkomen NL: $36,398
Dat is wel een groot verschil maar is dat per definitie het gelijk van dat de meeste Amerikanen het economisch beter hebben dan wij.
pi_62024218
komt ie weer hoor met zn judo-christian cultureel erfgoed, de stakker
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 30 september 2008 @ 14:49:55 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_62024306
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Dat is wel een groot verschil maar is dat per definitie het gelijk van dat de meeste Amerikanen het economisch beter hebben dan wij.
Lijkt me wel, ze hebben meer geld. Verder is Amerika i.h.a goedkoper. Dat wil nog niet zeggen dat ze het beter hebben dan wij (alleen economisch), ze hebben ook veel minder vakantiedagen bijvoorbeeld, meer onzekerheden, etc.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62026678
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Reken maar van yes. Dat heeft niet alleen met inkomen te maken, maar ook met de beschikbaarheid van land en goedkope materialen.

Mijn collega, een promovendus, heeft net een vrijstaand huis gekocht, in het midden van de stad. Dat zegt genoeg lijkt me.

Maar dat, zoals Speknek zegt, komt dat met bepaalde onzekerheden. Die kun je overigens vermijden door voor een universiteit of de overheid te gaan werken. Een (full) professor op onze school verdient ~$120k voor een contract van 10 maanden een heeft dus 2 maanden vrij. Daar moet je dan 2 uur in de week voor lesgeven, en daarnaast onderzoek doen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_62028417
Sterke speech, maar Geertje wil maar niet die wereld zien waar ik me sinds jaar en dag in begeef: de wereld waarin de echte prakizerende, anti-westerse wahabistische moslim een eenling is die buiten zijn bomgordel met woord noch daad ook maar enige daadwerkelijke politieke impact heeft, laat staan macht.

Waarom? Omdat de meeste jongeren met islamitische roots wel wat beters te doen hebben (of datgene nu 'slecht' of 'goed' is).

Zolang hier nog geen enkel noemenswaardig conflict te bewonderen is, kan ik alleen maar lachen om de woorden van Wilders, sorry.

En nee, 1 moord is wat mij betreft nog geen conflict. Zoveel jaar na dato denk ik niet dat er nog een groot conflict uit voort gaat komen. Denk dat het wat dat aangaat wellicht nog zin heeft gehad ook. We hebben allemaal even een heel klein toefje kunnen proeven van oorlog, maar op een enkeling na schijnt niemand echt trek te hebben.

Dan kun je 20 autobranden wel op 1 lijn willen stellen met grootschalige rellen waarbij de politie meermaals beschoten is... Maar ja, moet je dat dan serieus nemen?

Mensen als Wilders zijn zelf de grote aanjagers van al waar ze voor waarschuwen. Dus bedankt voor de waarschuwing, we houden onze oren en ogen open. Zet Geertje tot die tijd met z'n Tonka verzameling ergens in een hoek aub.

Anderzijds ben ik het wel met de meeste mensen eens dat er een stuk minder respect moet zijn voor religie. Welke religie dit is, dat boeit niet. Niemand verdient een uitzonderingspositie, en krijg je die wel dan is dat op basis van persoonlijke argumentatie. Niks geen discriminatie.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62029266
quote:
A total of fifty-four million Muslims now live in Europe. San Diego University recently calculated that a staggering 25 percent of the population in Europe will be Muslim just 12 years from now.
Er wonen nu ongeveer 731 miljoen mensen in Europa. En over 12 jaar zouden daarvan dus (ervanuitgaande dat het bevolkingsaantal nauwelijks groeit) over 12 jaar zo'n 180 miljoen Islamitisch moeten zijn, terwijl er nu 54 miljoen moslims wonen....haha.....knap volk dat zich in 12 jaar kan verdrievoudigen.....
quote:
n France school teachers are advised to avoid authors deemed offensive to Muslims, including Voltaire and Diderot; the same is increasingly true of Darwin.
Bij ons eindexamen aardrijkstkunde (VWO, 2006) viel ook het hoofdstuk van het ontstaan van de aarde buiten de examenstof Bovendien vraag ik me af hoeveel extremistische moslims op scholen zitten waar men uit Voltaire en Diderot onderwezen wordt
  dinsdag 30 september 2008 @ 18:50:21 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62030455
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 04:31 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Waarom mogen mosllims dat dan niet?
Die mogen dat van mij ook, zoalg ze maar, net als Wilders, niet oproepen tot haat of geweld.
  dinsdag 30 september 2008 @ 19:01:28 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62030742
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 12:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Mediaan huishoudinkomen VS: $46,326
Mediaan huishoudinkomen NL: $36,398
Huishoudgrootte in de VS: 2,8. In Nederland: 2,1.

Ik zie overigens wat die mediaan naar reachts trekt

Als dit trouwens een teken is waar modaal ligt (Kan ik me niet voorstellen...hebben ze soms vrouwen en kinderen en studenten meegerekend?) dan is dat een teken aan de wand:

dinsdag 30 september 2008 @ 19:03:26 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_62030780
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:18 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Alsof de Nederlandse media Wilders lekker laat speechen.
Niet, die wordt natuurlijk bij het leven gecensureerd. Als hij een speech op zijn eigen blog zou willen zetten zou-ie meteen verwijderd worden
pi_62033137
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sterke speech, ...
Niet mee eens, maar...
quote:
Anderzijds ben ik het wel met de meeste mensen eens dat er een stuk minder respect moet zijn voor religie. Welke religie dit is, dat boeit niet. Niemand verdient een uitzonderingspositie, en krijg je die wel dan is dat op basis van persoonlijke argumentatie. Niks geen discriminatie.
Heel erg mee eens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62033387
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:28 schreef JohnDope het volgende:
Hoe meer goede bondgenoten we straks hebben, hoe makkelijker we uit dat bureaucratische, corrupte en geldverslindende Europa kunnen stappen.

De VS is bezig met een reddingsplan van 750 miljard, dat is 6 keer zoveel als de totale begroting van de EU
pi_62094051
rommelen met photoshop..
verkleind naar fok!formaat..
heeft nog wat bijwerken nodig, maar mijn bed roept...

[ Bericht 0% gewijzigd door EdwinHeijmen op 03-10-2008 15:35:00 (verbeterde versie) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')