abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61987570
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 09:39 schreef HuHu het volgende:
Bans worden niet op het forum besproken, je kunt mailen naar forum@fok.nl.
Er zijn meerdere emails uitgegaan van verschillende gebanden en daar wordt helemaal niet op gereageerd, dus lijkt deze weg me toch beter. We hebben het hier bovendien over een uitzonderlijke groepsban waarvan de aanleiding door mods Noekje, Gert of remlof compleet uit de duim gezogen paranoïde rommel is.
quote:
Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef Snakey het volgende:
De volgende users hebben een fikse ban te pakken.

- Neo
- Lobasca
- Dementor
- Disana
- Nmns
- Tipsch

Dit vanwege sfeerverziekend en kwetsend naar elkaar en users bezig blijven in de CBL SC. ook na verschillende verzoeken en waarschuwingen dit gedrag te stoppen.
Daar het meeste via PM werd afgesproken hebben jullie daar ook een ban. De ban blijft staan voor de duur van het programma Can't Buy Me Love.
- Een enkeling uit deze lijst die een heel klein beetje actief is geweest in het bestrijden van een zogenaamde stalker van Blurk. Blurk die daarin datzelfde beetje actief is geweest, staat zelf niet in de die lijst van gebanden, hoe zit dat?. Achterlangs is zij vast nog veel actiever geweest, hoe zit dat? Daar waar de mods Noekje en Gert ingrijpen helemaal niet nodig hadden geacht.
- FAs die PMs van meerdere users hebben bekeken en daar vervolgens nog klinklare leugens aan koppelen.
- FAs of mods die beweren een waarschuwing te hebben gegeven, gelogen.
- Direct en onaangekondigd compleet monddood maken van deze users, door PM af te sluiten. Hoor en wederhoor heeft niet eens plaats kúnnen vinden? Is dit fok!?
- De duur van deze onterechte ban is compleet achterlijk. 2 Dagen voor een zogeheten stalker, 2 maanden voor diegenen die op dringend verzoek van blurk volgen met maar een klein beetje subtiele actie.
  maandag 29 september 2008 @ 02:17:44 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_61987585
Jij bent er snel bij. Of ben je een kloon? Stout he.
And all the things you do with it
  maandag 29 september 2008 @ 02:21:10 #3
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61987620
quote:
Op maandag 29 september 2008 02:15 schreef hoenanipoenani het volgende:

[..]

Er zijn meerdere emails uitgegaan van verschillende gebanden en daar wordt helemaal niet op gereageerd, dus lijkt deze weg me toch beter. We hebben het hier bovendien over een uitzonderlijke groepsban waarvan de aanleiding door mods Noekje, Gert of remlof compleet uit de duim gezogen paranoïde rommel is.
[..]

- Een enkeling uit deze lijst die een heel klein beetje actief is geweest in het bestrijden van een zogenaamde stalker van Blurk. Blurk die daarin datzelfde beetje actief is geweest, staat zelf niet in de die lijst van gebanden, hoe zit dat?. Achterlangs is zij vast nog veel actiever geweest, hoe zit dat? Daar waar de mods Noekje en Gert ingrijpen helemaal niet nodig hadden geacht.
- FAs die PMs van meerdere users hebben bekeken en daar vervolgens nog klinklare leugens aan koppelen.
- FAs of mods die beweren een waarschuwing te hebben gegeven, gelogen.
- Direct en onaangekondigd compleet monddood maken van deze users, door PM af te sluiten. Hoor en wederhoor heeft niet eens plaats kúnnen vinden? Is dit fok!?
- De duur van deze onterechte ban is compleet achterlijk. 2 Dagen voor een zogeheten stalker, 2 maanden voor diegenen die op dringend verzoek van blurk volgen met maar een klein beetje subtiele actie.
Ben zelf herhaaldelijk gebanned geweest maar vind het hier (in tegenstelling tot bepaalde niet nader te nomen andere sites) er een best schappelijk ban-beleid op na word gehouden

Enigste wel trieste vind ik dat ik op een ander account 48 uur werd gebanned , vervolgens op een (al bestaand) ander account ging en opeens aan het "klonen" was en dat ik toen 2 weken gebanned werd en na 3 maanden en diverse emails nog steeds mijn andere account (plus alle posts ) gewoon niet terug krijg
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61987683
Klaagbaak is niet de plaats om er je ongenoegen te uiten wat dit betreft. Mailen dus.

Groeten... een vervelde moderator
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')