quote:
die zit 'm te knijpenquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach kennelijk heb ik toch niets meer te verliezen
Overigens reageert ze niet...
06:00 uur
ik kom nooit uit die dingen hoorquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb haar net gesmst dat ik kwijt wilde dat ik het echt niet begreep en dat ik het kwetsend vond. Maar meteen de feiten op tafel gegooid...
Ja ik had het nog ge-editquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die zit 'm te knijpentip: niets meer versturen, gewoon keihard negeren. Ook niet over aanspreken als je haar ziet, gewoon boven staan en eigenlijk wat MM zegt: dumpen die bitch
en ik denk dat je 6u tijdverschil bedoelt
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We hadden samen met een andere vriendin een soort 'eetgroepje' (wie ze overigens ook niet heeft uitgenodigd)
Nee, dat is niet zo, want de mensen die wel zijn gekomen zitten voor het grootste deel bij ons in de klas. Ons, dus ook dat andere meisje en zijzelf. Plus, het feestje is nogal verzwegen gehouden, zo achteraf gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.
En als het klaar is en je bent bezweet van de inspanningen kan je daarna wel lekker douchen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:53 schreef Irien het volgende:
ugh we hadden lekkage en moeten de douche herstellen... best een klus![]()
Maar... het voelt wel goed om zelf dingen te fiksen. Vriendje is daar nogal van, ik ben van huis uit gewend dat je overal mannetjes voor belt
Ik wacht het vervolg van deze uitgave van de Bouquet-reeks met spanning af...quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, dan zal het wel niks ergs zijn. Misschien wil ze voor jullie twee een apart, persoonlijker feestje houden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wacht het vervolg van deze uitgave van de Bouquet-reeks met spanning af...
Ach, je hebt problemen en je hebt problemen...quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Hee, nou ben ik al best wel een enorme pessimist, maar jullie zijn nog erger. Ik probeer dat arme kind op te beuren!
wat is er positief aan het hebben van vrienden die niet je vrienden willen zijn?quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Hee, nou ben ik al best wel een enorme pessimist, maar jullie zijn nog erger. Ik probeer dat arme kind op te beuren!
hij heeft mijn tijdszone probleem goed opgelost hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Aan jou hebben we dus ook niks als we met onze problemen hier komen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
Wat ik wil zeggen is dat er misschien wel iets speciaals achter zit, jullie gaan gelijk van het slechte uit. Terwijl dat normaal gesproken meer míjn ding is.
Huh? Hoe kan ik jaloers zijn? Op jullie? Omdat jullie PS gelijk het ergste laten denken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |