abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 10:32:13 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_61990810
Wat een saai seizoen is dit zeg
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 29 september 2008 @ 11:23:22 #27
211083 Angelof9
I must go first
pi_61991885
Ik vind het verwarrend dat er twee Geerts zijn!

Ik kan die ene Geert niet uitstaan, maar tegelijkertijd kan ik Yin ook niet uitstaan. Ben benieuwd hoe dat gaat als ze in de samensmelting weer een nieuw vriendje vind, zullen Geert en partner-in-suffering Hans dan weer vrindjes worden?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_61992387
Ik vind het echt helemaal niets dit jaar. Vind het ook slecht gemonteerd met de hele tijd die flashforwards van wat er een halve minuut later gaat gebeuren. En dan die flashbacks van iemand die een cracker met kaas eet. En de dagboekstukken niet te vergeten.

Verder zijn de kandidaten allemaal een stel mietjes van de bovenste planken. Ik ben gister na een half uur weer afgehaakt en kijk alleen hier nog ff wie eruit is.

Heel jammer, want dit was toch wel een programma waar ik altijd naar uit keek.
  maandag 29 september 2008 @ 12:54:53 #29
225913 qxp
/me confabuleert
pi_61993772
Ik erger me ook dood aan die flashforwards, voegt totaal niks toe en maakt het alleen maar meer voorspelbaar en langdradig. Dezelfde flashforward-trend zie je bij "herrie aan de horizon", hopelijk word deze editor zo snel mogelijk ontslagen

Verder vind ik alleen anderhalfoor Geert en Prince tof. Anderhalfoor Geert is gewoon puur en Prince snapt en speelt het spel. Yin kan ik niet uitstaan, maar hopelijk blijft ze er nog wel een tijdje in anders blijven er alleen maar grijze muizen over. Ze zorgt samen met anderhalfoor Geert in ieder geval wel voor vermaak.
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
  maandag 29 september 2008 @ 14:49:11 #30
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_61996688
Wat was dit een ont-zet-ten-de drama aflevering, zelfs de Robinson proef kon het niet redden. Als het volgende week niet spannender wordt, dan kap ik met kijken.
Beginnend fotograaf - Gitarist - This is my truth. Tell me yours.
http://www.flickr.com/photos/wimw79/
  maandag 29 september 2008 @ 15:23:25 #31
229886 novaa
Create your own life
pi_61997610
Vind het ook minder leuk om naar te kijken dan voorgaande jaren :-(
pi_61998571
Die flashback van die cracker eten was ook Ben benieuwd hoe het met de samensmelting zal gaan. Misschien komt er dan meer actie
  maandag 29 september 2008 @ 16:13:36 #33
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_61999036
Ik vind de flashbacks & flashforwards op zich echt een leuk idee. Probleem is alleen dat er totaal geen spanning en sensatie in het programma zit. Ik kreeg echt het gevoel alsof ik naar een fout seizoen uit Big Brother zat te kijken. Of erger nog: het aquarium van mijn opa, vol met algen en grijze, kleurloze niets zeggende vissen die vervolgens een flashback krijgen naar het moment dat opa een handje voer erin gooide...booo*fucking*hooo

Zeg nou zelf: als al het drama en de spanning moet komen van een boer met een aangevreten oor die jankt als een puber omdat zijn vriendin met een ander handje-in-handje liep over het schoolplein, dan kan het nooit veel zijn...

(trouwens: Prince )
pi_61999109
Nee, Prince
  maandag 29 september 2008 @ 16:29:05 #35
225913 qxp
/me confabuleert
pi_61999491
Zonder Geert zou het helemaal dodelijk saai zijn. Ik moet wel lachen om die gast.

Eerste stemmingsronde:

Geert: "Naar mijn oordeel: te weinig inzet, te weinig motivatie."

/edit

Prince vind ik tof omdat hij het spel goed snapt. Met iedereen socializen, met iedereen een band opbouwen, de groep hecht houden (door ook op Wim te gaan stemmen), zodat ze na de samensmelting een goed blok kunnen vormen. Op het andere eiland is er al een duidelijke tweedeling. Dus ik verwacht ook ondanks dat ze in de meerderheid zijn, ze er wel als eerste uitgestemd worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door qxp op 29-09-2008 16:40:55 ]
- Ik heb genoeg geld voor de rest van mijn leven, tenzij ik iets koop.
pi_62000207
Geert 1- goed voor het programm. Ik ben het vaak niet met hem eens, maar vind hem wel authentiek en vaak grappig.
Hans - lijkt me een prima speler, moet alleen zich niet zo laten inpalmen door Yin.
Kyra - pittige tante, komt wel verder denk ik.
Sharon - nogal nietszeggend.
Yin - naar mijn idee een heel manipulatieve vrouw, keihard en koud, maar een goede toneelspeelster. Leuk voor het programma, maar heel onsympathiek.

Andere Geert - best aardig, maar nogal saai.
Sarah - ga lekker ergens anders janken, missen we verder niks aan.
Prince - prima speler, lekker ambitieus en ook vrij sympathiek. Denk wel dat ie vrij ver zal gaan voor het spel, ook als het wat minder vriendelijk wordt.
Hiukwan - Die stem gaat me door merg en been. Zo irritant! hele strand ligt onder het teer, slecht voor milieu en je hebt geen eten meer. En wat zegt zij dan? "He bah, het zit op mijn voet!"

Verder mis ik de twist met de reserve eilanden en zo en mogen van mij die dagboekvoiceovers eruit. Doe dan gewoon wat meer dagboekcamera er in. Ik krijg hier nogal een snorkelsgevoel van `maar ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn..."
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62000281
Geert moet blijven voor de actie.
  maandag 29 september 2008 @ 17:34:28 #38
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_62001387
quote:
Op maandag 29 september 2008 16:51 schreef Ripley het volgende:
(...)En wat zegt zij dan? "He bah, het zit op mijn voet!"

Verder mis ik de twist met de reserve eilanden en zo en mogen van mij die dagboekvoiceovers eruit. Doe dan gewoon wat meer dagboekcamera er in. Ik krijg hier nogal een snorkelsgevoel van `maar ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn..."
pi_62001441
die prince praat net alsof ie voor een kleuterklas t praten is.

Tot nu toe is er idd bar weinig aan, al is dat in t begin meestal wel zo. Maar er zitten niet echt veel types in die ruzie gaan krijgen of zoeken. Geert is de enige dus die geef ik nog maximaal 2 afleveringen. Die voice overs zijn ook saai en overbodig en de proeven een beetje vreemd en over de top tot nu toe. Waarom is er nu eigenlijk maar 1 proef per aflevering...
pi_62002165
waarom zijn de twee proeven afgeschafd
eentje voor eliminatie
eentje voor iets extra's

was altijd mooi
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 29 september 2008 @ 19:38:20 #41
9738 para909
Mr Mojo Risin'
pi_62004515
Kwamen die proeven niet altijd na de samensmelting?
pi_62006214
nee die waren ook daarvoor altijd al, dan kreeg t winnende team een cadeautje
pi_62052563
quote:
Ben benieuwd naar de screenshots!
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:34:47 #45
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_62068917
Ik zo het vermoeden dat de afgevallen kandidaten dit jaar niet naar huis zijn gestuurd maar op een eiland zitten waar niet alleen de overige kandidaten maar in dit geval ook de kijkers geen weet van hebben.

Alleen dat kan de serie nog redden. Verder is er weinig te beleven.

Als ER-fan van het eerste uur dreig ik namelijk ook af te haken.
Een pauw is een kip die in bloei staat
  zondag 5 oktober 2008 @ 18:56:46 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62153834
Hey, zwaait even naar boven. Long time no see!

Ik had me ook net zitten bedenken dat ik vanavond eens zou gaan kijken met de laptop er eens niet bij. Kijken of ik er dan wel in kom, want tot nu toe vind ik het nauwelijks boeiend...
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:09:29 #47
213087 Nielez
10100111001
pi_62154457
Ja, ben benieuwd. Vandaag de samensmelting? Al zat er nog een twist ergens? Naja, ik zie het zo wel
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Moderator zondag 5 oktober 2008 @ 20:17:27 #49
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62155761
Ik vraag me nog steeds af wat er is gebeurd met die 2 kandidaten die bij het modderballen spel er uit werden gehaald. Heb ik iets gemist of hebben ze inderdaad niets gezegd hierover. Er werd namelijk alleen gezegd dat er gemotiveerde mensen met het spel mee moesten doen, er is niets gezegd over de rest van de expeditie?

Ik vind het trouwens nog steeds leuk om te kijken
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_62155833
quote:
Op maandag 29 september 2008 09:27 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Terwijl die toch nog wel bepaalde kwaliteiten had

[ afbeelding ]

Djiezus kraaaist, ik zap net langs een mens van 500 kilo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties