Klopt.quote:Op zondag 28 september 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Almost Bangor of zoiets in de titel
Vanaf vrijdag.quote:Op zondag 28 september 2008 21:34 schreef toma het volgende:
Deze week 90's request?
Ik hoop stiekem op iets andersquote:Op zondag 28 september 2008 21:37 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk Pearl Jam dit jaar op 1 ipv Nirvana.
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.quote:Op zondag 28 september 2008 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Lekker ambitieus die jongen.. Heb je een jaar de tijd (wtf??!) om een examen te leren voor dinsdag en dan begin je er zo laat mee. En dan vinden dat je onder je niveau werkt. Wat heb je dan al tijd gedaan als het zo makkelijk is?
Absoluut waar, ligt natuurlijk ook aan de omstandigheden. Ben benieuwd of we volgend weekend nog horen hoe het is gegaan.quote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.
kan er over meepratenquote:Op zondag 28 september 2008 21:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Soms is het wel even lekker om onder je niveau te werken.
Waar ?, cool ik zie het nuquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey Djurre, Domien heeft je foto gebruikt zie ik. Tof!!
Oww, idd, wat leukquote:Op zondag 28 september 2008 21:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Hey Djurre, Domien heeft je foto gebruikt zie ik. Tof!!
En als je er op klikt staat je naam er zelfs bij.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ?, cool ik zie het nu
Daar dus.quote:Op zondag 28 september 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar ?, cool ik zie het nu
Sjit niet meer anoniemquote:Op zondag 28 september 2008 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als je er op klikt staat je naam er zelfs bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |