BK chillt hem op de fiets, aangezien hij op school zit die 5 min van hem vandaan staatquote:
Is het nou koud, buiten op het dak?quote:Op maandag 29 september 2008 08:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
BK chillt hem op de fiets, aangezien hij op school zit die 5 min van hem vandaan staat
Harde fatoes hier gek.quote:Op maandag 29 september 2008 08:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is het nou koud, buiten op het dak?
Harde grappen?quote:Op maandag 29 september 2008 08:36 schreef BigKahuna het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/F/fatoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 08:45 schreef jordeeeh het volgende:
GoeiesmorgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MoggelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja.quote:
Maargoed, ik ga de minderjarige meisjes het hoofd op hol brengen op school
Ik wens u alleen een dag vol vreugde en jolijt
><(({°>![]()
Oh, je maakt me geilquote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja.
Ik wens u alleen een dag vol vreugde en jolijt
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.![]()
Succesquote:Op maandag 29 september 2008 08:47 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja.
Ik wens u alleen een dag vol vreugde en jolijt![]()
![]()
Dat soort dingen zie ik bijna dagelijks gebeuren. Of van die mensen die met 80 meteen naar de linkerbaan schieten.quote:Op maandag 29 september 2008 08:27 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, die pauper verzon op de linkerbaan tot 80 af te remmen (Waar je 100 mag) en dan vervolgens tussen allemaal auto's door te schieten naar de afrit. Dit allemaal op het laatste moment.Dood moeten die.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, zelf een fout maken en dan boos op mij worden omdat ik je onbedoeld (door zijn/haar eigen actie) aan het bumperkleven benquote:Op maandag 29 september 2008 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie ik bijna dagelijks gebeuren. Of van die mensen die met 80 meteen naar de linkerbaan schieten.Dood moeten die.
![]()
![]()
Dat is inderdaad nog wel het trieste. Maar ja, er zijn veel van die incompetente mongolen op de weg die dan inderdaad boos op jou worden terwijl zij fout zijn. Zo probeerde een Mercedes vandaag zijn bak tussen die van mij en mijn voorganger te proppen maar hij kon niet verder naar voren omdat er iemand voor hem reed dus sneed hij mij bijna af. Vervolgens gaat ie naar mij lopen toeteren en gebaren dat ik niet goed wijs ben.quote:Op maandag 29 september 2008 09:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, zelf een fout maken en dan boos op mij worden omdat ik je onbedoeld (door zijn/haar eigen actie) aan het bumperkleven ben
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja, gister een moeder met kind achterin. Ik rij al lang en breed op de uitvoegstrook, en ineens besluit ze om ook af te slaanquote:Op maandag 29 september 2008 09:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog wel het trieste. Maar ja, er zijn veel van die incompetente mongolen op de weg die dan inderdaad boos op jou worden terwijl zij fout zijn. Zo probeerde een Mercedes vandaag zijn bak tussen die van mij en mijn voorganger te proppen maar hij kon niet verder naar voren omdat er iemand voor hem reed dus sneed hij mij bijna af. Vervolgens gaat ie naar mij lopen toeteren en gebaren dat ik niet goed wijs ben.Waarbij ze dus vlak voor mijn auto terecht komt en ik dus weer onbedoeld aan het bumperkleven ben. Wordt ze verschrikkelijk boos op mij
Later in de file begon haar kindje heel lief te zwaaien en te lachen naar mij, en ik dus vrolijk terug zwaaien enzo![]()
![]()
Dit was de allereerste ooitquote:Op maandag 29 september 2008 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
Jitzzze: kappen met die 5 op een rijtjes.![]()
Maar goed, zal het niet meer doen.![]()
quote:Op maandag 29 september 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
Mooizo. Want je weet dat ik verliefd op je ben he.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: