dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg voor je gezondheid dat je daarmee de vorige bedoelt....
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...
*bassist meld*quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:58 schreef Witchfynder het volgende:
Wij moeten gewoon via toneport en Addictive drums een black metalalbum maken waarin elk nummer gaat over Aziatische gerechten, hoeren en de combinatie ervan. Slechter dan serieuze black metalalbums kan het toch niet worden..
uit jouw reactie opmakende is die al lang niet meer bij autumn betrokken... dus zou de band daadwerkelijk wat leuker kunnen zijn gewordenquote:
Wij hebben destijds wel vaak met Autumn gespeeld, aardige lui wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 07:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat zou kunnen, nienke iig, ik hou het verder niet echt bij...
Grappig, een maat van mij (Jeroen) speelt nu bas in die band.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
...Mijn beste vriendin is de zangeres van Autumn...
Ja he?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 09:22 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Grappig, een maat van mij (Jeroen) speelt nu bas in die band.
Leuke dame trouwens die beste vriendin van jou
Muziek kan ik jammer genoeg helemaal niks mee.
Ik vind die Nienke ook een beetje lijzig erbij staan. Marjan heeft een veel energiekere podiumpresentatie. Eigenlijk zou ze power metal moeten zingen vind ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 08:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
uit jouw reactie opmakende is die al lang niet meer bij autumn betrokken... dus zou de band daadwerkelijk wat leuker kunnen zijn geworden
Klopt, Massive Assault. Heerlijke zweedse deathmetalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja he?.
Die bassist is toch ook gitarist in een of andere herrieband? Heb ik geloof ik eens mee opgetreden in Schoonhoven.
Dat mag, maar jij bent toch beter.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef Elister het volgende:
Witch: Powermetal, schmowermetal.
Massive Assault wil ik nog een keer naartoe.
Ben het overigens niet eens met het lijzige @ Nienke!
Met leden van Entombed en Backyard Babies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:34 schreef Elister het volgende:
Hellacopters, had ik nog nooit van gehoord maar klinkt lekker!! *noteer*
Ja ik moet even bijkomen van het idee dat ik volgende week een trio moet doen met Niels en Emielquote:
Hehe, is het alweer zo laat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja! Op wat voor gitaar speel jij ook alweer?.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik moet even bijkomen van het idee dat ik volgende week een trio moet doen met Niels en Emiel
Eline moet onverwacht naar Antwerpen verplicht met school als we die gig hebbendus we gaan met z'n 3en spelen en spelen allebei de helft van de nummers bas
Nog 3 jams om het voor elkaar te krijgen dus ben benieuwd
Juistquote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Als liever dan Jacob weer inhuren dus?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |