Zit je me nu gewoon uit te lachen?quote:
Wel over gitaristen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Vind 't bijna jammer dat ik geen gitaar speel, kan ik niet meelullen.
Als zelfs ik het kan kan jij het zeker ook lerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Nee hoor lach je niet uit, was eigenlijk serieus bedoeld.. Maar opsturen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Mijn adres heb je volgens mij nog wel ergensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Spam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:23 schreef allsystemshalt het volgende:
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Ga Jens maar eens schoppen dat hij gauw weer met Cantara bezig gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ook niet
Denk alleen niet dat het dit jaar nog wordt.
quote:
Riders From The Westquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?.
Dat dacht ikquote:
Nee, laat die Crunchy Pat maar zitten. Patrick wacht liever ff Teleluvrs bericht af over de SH-5 van zijn broer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef Asanovic het volgende:
ik speel graag op elixer snaren, met van die coating.. jullie?
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, vrijdag 7 november IKC in de Batcave te Tilburg, gratis entree. Meeting, mensen?.
Fok dat man, straight form the source, goedkoperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.
Die GFS dingen zijn hier ook te krijgen. Ligt ergens bij Eindhoven in de buurt.
Ja, klopt maar ik kwam het laatst toevallig tegen. Ik denk ik meld het evenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fok dat man, straight form the source, goedkoper
oeh, ik wil ook nog wat bestellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Heel soms ben ik wel eens liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |