Zit je me nu gewoon uit te lachen?quote:
Wel over gitaristen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Vind 't bijna jammer dat ik geen gitaar speel, kan ik niet meelullen.
Als zelfs ik het kan kan jij het zeker ook lerenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Nee hoor lach je niet uit, was eigenlijk serieus bedoeld.. Maar opsturen is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Mijn adres heb je volgens mij nog wel ergensquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zit je me nu gewoon uit te lachen?
Voor de échte fans: mail je adres even naar eibert @ kramtried . com
Spam.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:23 schreef allsystemshalt het volgende:
Bassisten topic #4, laag lager laagst
Ga Jens maar eens schoppen dat hij gauw weer met Cantara bezig gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:42 schreef Elister het volgende:
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:51 schreef Cynic het volgende:
Ik ook niet
Denk alleen niet dat het dit jaar nog wordt.
quote:
Riders From The Westquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Als jullie achtergrond gangvocals nodig hebben denk je aan ons he?.
Dat dacht ikquote:
Nee, laat die Crunchy Pat maar zitten. Patrick wacht liever ff Teleluvrs bericht af over de SH-5 van zijn broer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef Asanovic het volgende:
ik speel graag op elixer snaren, met van die coating.. jullie?
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, vrijdag 7 november IKC in de Batcave te Tilburg, gratis entree. Meeting, mensen?.
Fok dat man, straight form the source, goedkoperquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan sta ik bij Living Colour in Enschede volgens mij.
Die GFS dingen zijn hier ook te krijgen. Ligt ergens bij Eindhoven in de buurt.
Ja, klopt maar ik kwam het laatst toevallig tegen. Ik denk ik meld het evenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fok dat man, straight form the source, goedkoper
oeh, ik wil ook nog wat bestellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:27 schreef Deansensitized het volgende:
In een in aanbouw zijnde Epiphone Metal Strat
Ik bestel morgen bij GFS, dus wie nog wat moet hebben...
Jij wou een Crunchy Pat [chrome?] en een Crucnhy Rails toch Daan?
Heel soms ben ik wel eens liefquote:
Ik ben even bij GFS aan het kijken want ik wil alles in mijn eerste gitaartje gaan vervangen.quote:
Da's een prima ding, die heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Als ik weer salaris binnen heb ga ik deze bestellen: http://store.guitarfetish.com/lilpuxlnewfi.html
doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:12 schreef Cynic het volgende:
Precies.
Zal ik voor jullie informatie even een lijstje maken met dingen die ik heb, zodat jullie die ook kunnen bestellen?
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:27 schreef brother52 het volgende:
Damn, wat is strijken toch een klotewerk
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:41 schreef Metalfreak het volgende:
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?![]()
Op marktplaats staan er genoeg die het voor me willen doen maar die vragen er helaas weer geld voorquote:
+1.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijd![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Zo, het strijken is redelijk geslaagd.
Nu op naar een bruiloft. Ik ben benieuwd hoe vaak ik zal horen "Nu jij nog".
Als ze maar door hebben dat ik dat dan tegen hun ga zeggen op begrafenissen.
Daarom wil ik hem ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een prima ding, die heb ik ook
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Praat me er niet van. Nog leuker wordt het wanneer zussen/schoonzussen beginnen te baren...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Hehehe, mag ik mee?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Witchfynder het volgende:
In januari speelt Dragonforce in 013.. En ze nemen Turisas mee (rare combi).
Niet origineel, maar zeikende familie verdient niet beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Een crunchy pat humbucker, een lil killer lead railpickup, 2 potmeters, 3-way switch, tonecap en rolletje draad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:30 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat heb je allemaal voor leuks besteld?
Nu hopen dat het 1 op 1 past
Hoe herkenbaar, en dan gaan ze op de betreffende bruiloft ook echt alle (meestal vreselijk lelijke) vrouwen aanwijzen en proberen ze je te koppelen... Wat heb ik daar een hekel aan zeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Ik zeg meestal dat ik homo benquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, en dan gaan ze op de betreffende bruiloft ook echt alle (meestal vreselijk lelijke) vrouwen aanwijzen en proberen ze je te koppelen... Wat heb ik daar een hekel aan zeg.
WTF? wat heb jij gedaan? En waarom een boete van de RDWquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:31 schreef Deansensitized het volgende:
Shit piss fuck cunt cocksucker motherfucker!
Voorlopig even niks nieuws, boete van de RDW, 320 euro
Klopt! Auto geschorst en verzekering stopgezet voor onbepaalde tijd...quote:Onderwerp: Overtreding artikel 30, juncto artikel 2 WAM
Lieve Dean,
1. Op 13 augustus 2008 bleek bij registercontrole dat voor motorrijtuig met kenteken JT-88-KN, merk Volkswagen, geen geldige verzekering in het verzekeringsregister [Centraal Register WAM, CRWAM] stond geregistreerd.
Klopt wederom! Ik ben de eigenaar daarvan.quote:2. Uit opgave uit het kentekenregister bleek dat u op dat moment eigenaar/houder [kentekenhouder] was en dat de geldigheid van het kentekenbewijs niet was geschorst. Dit betekend dat u op de controledatum verantwoordelijk was voor het nakomen van de verzekeringsplicht.
Nee, ik was niet verzekerd, enige die wat verzuimd heeft ben ik zelf: om te bellen naar de verzekering toen de waarschuwing van de RDW op de mat viel omtrent de schorsing die afliep...quote:3. Het is mogelijk dat u toch verzekerd bent, maar dat uw verzekeringsmaatschappij verzuimd heeft uw verzekering in het verzekeringsregister te registreren. Als op 13 augustus 2008 wel een verzekering van kracht was dan kunt u dit aantonen door voor 21 oktober 2008 een "verklaring involge artikel 34 van de WAM" over te leggen. Deze verklaring dient u, samen met deze brief, te richten aan de RDW. Deze verklaring word op uw verzoek uitsluitend door uw verzekeringsmaatschappij of diens gevolmachtigd agent verstrekt.
Klopt, de Passat was niet verzekerd, en kan dus geen verklarling overleggen. Ben van schrik later vanmiddag na het lezen van de brief naar de verzekeringsdude gefietst om er een verzekering op te gooien, schade beperken, voor zover mogelijk.quote:4. Als u geen verklaring 'artikel 34 WAM" kan overleggen, zal ik daarop uitmaken dat het motorrijtuig op 13 augustus 2008 niet was verzekerd. Dit levert een strafbaar feit op. Als u dit strafbare feit voor het eerst heeft begaan, zal het Centraal Justieel Incasso Bureau u een schikkingsvoorstel doen. Bij herhaalde overtreding zal de Officier van Justie de behandeling overnemen.
Hoogachtend en kusje
De directie van de RDW.
Ait, die heb ik ook van de week besteld. Waar zet jij hem in?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef Cynic het volgende:
[..]
Een crunchy pat humbucker, een lil killer lead railpickup, 2 potmeters, 3-way switch, tonecap en rolletje draad.
in mijn Dylon van balsahoutquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:50 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ait, die heb ik ook van de week besteld. Waar zet jij hem in?
Ik hoop dat hij lekker klinkt in m'n SG
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |