Ik ben even bij GFS aan het kijken want ik wil alles in mijn eerste gitaartje gaan vervangen.quote:
Da's een prima ding, die heb ik ookquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef guitarist.nl het volgende:
Als ik weer salaris binnen heb ga ik deze bestellen: http://store.guitarfetish.com/lilpuxlnewfi.html
doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:12 schreef Cynic het volgende:
Precies.
Zal ik voor jullie informatie even een lijstje maken met dingen die ik heb, zodat jullie die ook kunnen bestellen?
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:27 schreef brother52 het volgende:
Damn, wat is strijken toch een klotewerk
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:41 schreef Metalfreak het volgende:
Helemaal met je eens! Wie heeft het ooit bedacht dat er geen kreukels in je kleren mogen zitten?![]()
Op marktplaats staan er genoeg die het voor me willen doen maar die vragen er helaas weer geld voorquote:
+1.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meestal zitten er meer kreukels in wanneer ik klaar ben met strijken dan voor de tijd![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:20 schreef brother52 het volgende:
Zo, het strijken is redelijk geslaagd.
Nu op naar een bruiloft. Ik ben benieuwd hoe vaak ik zal horen "Nu jij nog".
Als ze maar door hebben dat ik dat dan tegen hun ga zeggen op begrafenissen.
Daarom wil ik hem ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's een prima ding, die heb ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |