he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!quote:Op zondag 28 september 2008 21:12 schreef afcajos het volgende:
[..]
"Krijgen wij niks?"![]()
![]()
![]()
![]()
Heb het wel paar keer gedaan hoor, heb geloof ik 2 of 3 keer wat voor die wijven gehaald en voor de rest bekeken ze het maar. Die ene was de scharrel van die maat van me, en haar vriendinnetje zag er niet uit
Afentoe gewoon ff alleen rondlopen om ff van die meiden verlost te zijn en een paar glazen berenburgh achterover slaan![]()
Berenburgh in mijn oogquote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!
Ik denk zo'n clubquote:Op maandag 29 september 2008 19:58 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Club als in club?
Of club als in discotheek?
Nou je weet wat je te doen staat, komend weekend.quote:Op maandag 29 september 2008 20:24 schreef RickoKun het volgende:
DIT SOORT GEILE KANKERSLETJES DIE LEKKER MOETEN VOLGEPOMPT WORDEN?!?!/1/1??!!111111111
[ afbeelding ]
de breezerslettenkoning heeft weer eens gesprokenquote:Op zondag 28 september 2008 21:00 schreef afcajos het volgende:
[insert lang blaverhaal ]
Je komt niet meer bij van je eigen grap he!!!quote:Op maandag 29 september 2008 20:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk zo'n club
[ afbeelding ]
Lol dit was nog een lemming op een topic van mij ookquote:Op maandag 29 september 2008 19:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
he die berenburgh kreeg ik zo een tijdje terug nog in mijn oog!
jaquote:Op maandag 29 september 2008 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Lol dit was nog een lemming op een topic van mij ook
Soort van appeltjesplukmove maar dan met een winkelwagen. Verder ken ik alleen nog de rugschrobmove ook wel "de borstel" genoemd en rugafdroogmove.quote:Op maandag 29 september 2008 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Winkelwagenmove???
Hoe gaat die dan?quote:Op dinsdag 30 september 2008 17:06 schreef Pietklaaso het volgende:
De Pingpong is ook wel vrij geniaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |