Gun hun toch even een moment van rust.quote:Op zondag 28 september 2008 19:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Vandaag was ik weer op Utrecht Centraal, en aldaar zag ik tot mijn grote verbazing dat millitairen met de roltrap naar boven/beneden gingen.
Stelletje luie donders, in Uruzgan ga je toch ook niet met de roltrap een berg op/af
Klacht: Luie millitairen
Hoezo?quote:Op zondag 28 september 2008 19:30 schreef appelsjap het volgende:
ik ben gewoon sprakeloos, hoe dom is TS
Ze hebben er ook loltrappen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
daar hebben ze toch alleen maar roltrappen
Nou nee, er zit een gewone trap naast.quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
daar hebben ze toch alleen maar roltrappen
voor de echte bazen!!quote:Op zondag 28 september 2008 19:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou nee, er zit een gewone trap naast.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2008 19:32 schreef Nobu het volgende:
Ik zag er laatst een paar in een auto. Stel je voor zeg, hele einden verplaatsen zonder dat te voet te doen.
Dus jij met een klappertjespistool roepen 'BERMBOM! BERMBOM!'quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef Ladidadida het volgende:
Ik reed laatst achter een legerautootje en daar zaten allemaal legermannen in die heel lief aan het slapen waren
quote:Op zondag 28 september 2008 19:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zal zij slim zijn.Slimmer dan jij, want zij heeft een oplossing voor haar handicapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |