Hier ben ik het wel mee eens ja. Ik zou ook een abo nemenom zijn reacties niet te hoeven zien.quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef Olep het volgende:
Terecht, vooral reacties van LudoSanders
dat zou op zich wel een goede zijnquote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
zou dr ook en optie zijn om abohouders uit te kunnen schakelen?
Klopt, maar waarom zou je iemand muten en dan wel in zijn topics gaan rondhangen. Wees dan consequent.quote:Op zondag 28 september 2008 18:27 schreef Thetallguy het volgende:
Als je nou iemand gemute hebt die een topic geopend heeft, zie je dan heel de OP niet
dat vroeg ik me ook afquote:Op zondag 28 september 2008 18:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Kunnen gemute mods je topic dan niet meer sluiten?
Tuurlijk wel, alleen zie je de sluitpost niet.quote:Op zondag 28 september 2008 18:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Kunnen gemute mods je topic dan niet meer sluiten?
Het is 'geld uitgeven' of 'betalen'. Leer Nederlands voordat je andere mensen belachelijk maakt.quote:
quote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is 'geld uitgeven' of 'betalen'. Leer Nederlands voordat je andere mensen belachelijk maakt.
quote:» Voor deze functie is een abonnement vereist.
» Vul hieronder in elk veld een userid in (of laat het veld leeg).
» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
je was mijn heldquote:Op zondag 28 september 2008 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, dat is behoorlijk dom van je.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |