Reacties van de crew zijn niet uit te schakelenquote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef postmortum het volgende:
Het schijnt dat je users die je niet leuk vind kunt uitschakelen als je een abo neemt op zich wel leuk bedacht, maar nu komt de klacht!
Nergens staat erbij dat je reacties van mods of fa's kunt uitschakelen
quote:Op zondag 28 september 2008 18:44 schreef The_Terminator het volgende:
Het werkt goed in iedergeval
[ afbeelding ]
Daarna:
[ afbeelding ]
Afhankelijk van je abonnement.quote:
Overzicht abonnementen #6, nu met userblock!quote:free: 0 friends / 0 foes
basic: 3 friends / 0 foes
plus: 5 friends / 2 foes
full: 10 friends / 5 foes
pimp: 20 friends / 10 foes
Hoe werkt dit dan?quote:Op zondag 28 september 2008 18:21 schreef postmortum het volgende:
Het schijnt dat je users die je niet leuk vind kunt uitschakelen als je een abo neemt op zich wel leuk bedacht, maar nu komt de klacht!
Nergens staat erbij dat je reacties van mods of fa's kunt uitschakelen
Lees het topic eens door.quote:Op zondag 28 september 2008 20:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Hoe werkt dit dan?![]()
Kun je als betalende user een soort notes schrijven voor users die je niet liggen oid
Dat zou de moderators wel een zondebokstatus toebedelen, ben ik bang...
Ja, ik zag je plaatje wel, maar ik snap er nog niet heel veel van.quote:
nee, ook donateur asielactie kan niet geblokkeerd worden. Dit vanwege de manier waarop RDE in elkaar zit. In een topic is er niet echt een manier om te zien of een user wel of geen crewlid is.quote:Op zondag 28 september 2008 19:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die vallen niet onder crew, en met een aantal mensen met een tagje worden users bedoeld die extra rechten hebben en waarbij het handig kan zijn de berichten wel te kunnen lezen.
BREULS, Werk aan de winkelquote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ook donateur asielactie kan niet geblokkeerd worden. Dit vanwege de manier waarop RDE in elkaar zit. In een topic is er niet echt een manier om te zien of een user wel of geen crewlid is.
He jammer je leeft nogquote:Op zondag 28 september 2008 19:52 schreef Sebasser het volgende:
Ik zou alleen al een abo nemen om die Canisfire dude te kunnen muten, wat een tyfusjosti is dat zeg.
Ah, ok. Ging een beetje uit van de manier waarop het geschreven staat bij de functie. Ik ging er vannuit dat het slechts een aantal mensen met een tagje betrof, en dat er puur naar de rechten gekeken werd. Maar duidelijk nu.quote:Op zondag 28 september 2008 20:32 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, ook donateur asielactie kan niet geblokkeerd worden. Dit vanwege de manier waarop RDE in elkaar zit. In een topic is er niet echt een manier om te zien of een user wel of geen crewlid is.
het is sowieso niet eenvoudig zichtbaar of een user crewlid is. Althans; niet voor de software. Er zou gekeken kunnen worden naar de toegangsrechten voor het crewforum, maar dan moet van elke user die in een topic post de rechten worden ingeladen. Dat lijkt me niet bevordelijk voor de snelheidquote:
Mogelijk is het ook om een lijst met uitgesloten tags bij te houden, en daarin dan kijken of desbetreffende tag voorkomt, zo ja; post niet weergeven. Leuk zou zijn dit per topic te cachen zodat het sneller opvraagbaar is als een user vaker reageert in een topic.quote:Op zondag 28 september 2008 20:40 schreef Danny het volgende:
[..]
het is sowieso niet eenvoudig zichtbaar of een user crewlid is. Althans; niet voor de software. Er zou gekeken kunnen worden naar de toegangsrechten voor het crewforum, maar dan moet van elke user die in een topic post de rechten worden ingeladen. Dat lijkt me niet bevordelijk voor de snelheid
Ik zou het nog zo kunnen maken dat naar het kleurtje gekeken wordt. Als die niet leeg is betreft het een crewlid, maar dan moeten eerst alle crewleden van een kleurtje worden voorzien want dat is lang niet bij elk crewlid het geval.
nog wel, maar die donatietag verdwijnt over een paar dagen en dan ben je dus goed de lulquote:Op maandag 29 september 2008 11:01 schreef Ravage het volgende:
Wiehoem'n donatie voorkomt dus dat ik geblokkeerd kan worden door abo-houders
Woeeeeiquote:Op maandag 29 september 2008 11:17 schreef Danny het volgende:
[..]
nog wel, maar die donatietag verdwijnt over een paar dagen en dan ben je dus goed de lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |