Dat is misschien maar beter ook. Als mannen over me beginnen te dromen doe ik toch iets fout.quote:Op zondag 28 september 2008 18:42 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]
ik wil het er niet meer over hebben. nadat ik vannacht over je heb gedroomd. Ik haat je
quote:Op zondag 28 september 2008 18:24 schreef Olep het volgende:
Terecht, vooral reacties vanLudoSanders de_boswachter
ik ben een meisje hoor..quote:Op zondag 28 september 2008 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is misschien maar beter ook. Als mannen over me beginnen te dromen doe ik toch iets fout.
oh sry, wist niet dat ut een kloon van je wasquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh sry, wist niet dat ut een kloon van je was
quote:Op zondag 28 september 2008 18:56 schreef Dikke-Doei het volgende:
[..]ik ben niet zo'n stoere jongen als GGMM
"ik wist niet dat het je zusje was" was grappiger geweest, maar die reactie kan er ook mee door, chapeau.quote:Op zondag 28 september 2008 18:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh sry, wist niet dat ut een kloon van je was
quote:Op zondag 28 september 2008 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
"ik wist niet dat het je zusje was" was grappiger geweest, maar die reactie kan er ook mee door, chapeau.
De TT doet zulks wel vermoeden.quote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
zou dr ook en optie zijn om abohouders uit te kunnen schakelen?
Matig is je topic dicht weet je niet eens de redenquote:Op zondag 28 september 2008 18:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen zie je de sluitpost niet.
Dus ids van die Donateur asiel tags kan je dus ook niet blokken ?quote:» Voor deze functie is een abonnement vereist.
» Vul hieronder in elk veld een userid in (of laat het veld leeg).
» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Die vallen niet onder crew, en met een aantal mensen met een tagje worden users bedoeld die extra rechten hebben en waarbij het handig kan zijn de berichten wel te kunnen lezen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:51 schreef Chinless het volgende:
» Voor deze functie is een abonnement vereist.
» Vul hieronder in elk veld een userid in (of laat het veld leeg).
» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Dus ids van die Donateur asiel tags kan je dus ook niet blokken ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |