Zeg dan gewoon niksquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Misschien is het handig als je daar ook eens gaat lezen.
Je kunt wel hele lappen tekst hier neerzetten maar om even 2 minuten iets te lezen, HO maar.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon nikseerst moelijk doen over iets wat op tweakers word gezegt, en het vervolgens niet toelichten en mij zelf naar die site verwijzen, kom op zeg doe s niet zo lomp, kom met argumenten om je mening te onderbouwen of zeg gewoon niks, je gaat toch niet jou mening van mijn bevindingen laten afhangen?
450 euro voor een videokaartquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:12 schreef Geqxon het volgende:
Er is op Tweakers.net eindelijk iemand bij wie het met meer dan 30FPS draait.
Op een videokaart van 450 euro.
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:23 schreef Trystar het volgende:
[..]
450 euro voor een videokaart![]()
Ik ga anders maar voor een Xbox 360 arcade + GTA IV.
Misschien omdat het 250 euro verschil heeft tussen beidenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)
Ja, dat kan schelenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien omdat het 250 euro verschil heeft tussen beiden
Die is me te duur.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Waarom niet voor een Pleesteesjun drie? (oprechte vraag, want ik twijfel nog)
Tuurlijk, of je er vrolijk van wordt is een tweede.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:45 schreef Row-1 het volgende:
Zou die em hier op kunnen draaien?
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2,4Ghz
4 GB DDR2 RAM
XFX Geforce 8600 GTS 256mb
Lol, ja hoef em niet op de dikste resolutie te draaien ofzo (1024x768 vind ik al goed zat)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Tuurlijk, of je er vrolijk van wordt is een tweede.
Uh, nee... Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor hun is hij al gekraakt
Mijn plaatje zag er hetzelfde uit, alles net boven minimum, Misschien ga ik hem toch wel kopen dadelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:37 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog een goede download vinden
Ik ga hem misschien ook maar kopenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn plaatje zag er hetzelfde uit, alles net boven minimum, Misschien ga ik hem toch wel kopen dadelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |