Je plaatje doet het niet. Je faalt enorm.quote:Op zondag 28 september 2008 18:26 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
wies dat danquote:Op zondag 28 september 2008 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
Ziehier een standbeeld:
[ afbeelding ]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehadquote:
en beviel die of heeft je paard hem opgegetenquote:Op zondag 28 september 2008 18:30 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik had hem ook , de blauwe editie
Dan wordt 1996 zelfs een vooruitgangquote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
boeiend , ik heb een z600 4 jaar gehad
word het thema van 201 als ik hem moet makenquote:Op zondag 28 september 2008 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
Mijn standbeeld moet natuurlijk wel in de OP.
maar jij bent ook een baas he.quote:
Ik ben dan ook een sloeberquote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
quote:Op zondag 28 september 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
maar jij bent ook een baas he.
jitzze zit mij gewoon te stangen omdat hij hem niet kan betalen
Kachel nog welquote:Op zondag 28 september 2008 18:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een sloeberJullie moeten mij sponseren, want straks moet de kachel weer aan
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avondsquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Ik heb al lang een RADIOATOR (ALs ik het goed spel)
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Je ruikt alleen wel benzine geur,,
Maar ja GRATIS =GRATIS.
Ga je s'nacht langs bij auto's en dan haal je ff wat benzine.
Of: Ik heb niet zomaar een kachel, ik heb een griepkachelquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Kan ook een auto jatten , wat met de koeling prutsen , en hij werkt ook als kachel.
Maar ja GRATIS =GRATIS.
quote:Op zondag 28 september 2008 18:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik heb allemaal witte metalen dingen aan de muur die spontaan warm worden 's avonds
En het is radiatorquote:Op zondag 28 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Kachel nog wel![]()
Lieve sgat..
Maar ja GRATIS =GRATIS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |