Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?quote:Op zondag 28 september 2008 17:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En dan na te gaan dat 100 topics geleden er al besproken werd om m dicht te gooien eh.
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?
doet dan wij toch heul nietquote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zullen we niet gauw doen hoor, maar als jullie andere topics blijven verbaggeren in KLB heeft deze reeks niet zoveel nut hè?
Oh begin je nu te janken over vannacht waar in 2 topics offtopic reply's zijn gepost?quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 september 2008 18:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergeet Wegmisbruikers dat voor dat vakantie zooi ding is.quote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
dadelijk expeditie robinson met die lekkere aziatische![]()
En daarna kijken naar paupers die hun vakantie gered willen zien wordendoor Rob Geus
En het altijd leuke wegmisbruikersquote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
En daarna kijken naar paupers die hun vakantie gered willen zien wordendoor Rob Geus
die aziatischequote:Op zondag 28 september 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
GMTA is alles wat ik hierover kan zeggenquote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je vergeet Wegmisbruikers dat voor dat vakantie zooi ding is.
En Robje fixed dat niet, dat doet die andere klapjosti
Nee, die vergeet ik niet. Die negeer ik gewoon.quote:Op zondag 28 september 2008 18:07 schreef RickoKun het volgende:
JORDEEEH!!! JE VERGEET GOOISCHE VROUWEN!!!!
quote:Op zondag 28 september 2008 18:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
GMTA is alles wat ik hierover kan zeggen
quote:
Mja ik ben altijd te nieuwsgierig wat er gepost werdquote:Op zondag 28 september 2008 18:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam er net achter dat ik reacties van bepaalde users kan 'uitzetten'. Echt geweldig! Wie heeft dat verzonnen? Die verdient een standbeeld!
kampersquote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de laatste rechtsboven
Dan moet ik natuurlijk wel weten voor wie, dat maakt het een stuk makkelijker.quote:
Is zij lekker dan? Heb je geen pic waar ze helemaal op staat?quote:Op zondag 28 september 2008 18:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
de laatste rechtsboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |