quote:
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Jullie zijn ook allemaal retesaai zeg
quote:Op zondag 28 september 2008 15:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
10 man en achter, ik moet lachen
quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.
HEY!!! Mijn negerin! Alles goed!?quote:Op zondag 28 september 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat? Jullie zijn ook allemaal retesaai zeg
Neuh, dat heb ik er ook niet voor over.quote:Op zondag 28 september 2008 15:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Als je je tieten post, zijn we een stuk gezelliger.
Negerin nog welquote:Op zondag 28 september 2008 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY!!! Mijn negerin! Alles goed!?
MET MIJ WEL GOED HIHIHIIHIHIIIquote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Negerin nog wel? Maar ja hoor
met jou?
Vertel eens over jullie weekend allemaal?
Zuipen, toen neuken en daarna slapenquote:Op zondag 28 september 2008 15:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Negerin nog wel? Maar ja hoor
met jou?
Vertel eens over jullie weekend allemaal?
Hahaha, klinkt leukquote:Op zondag 28 september 2008 15:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
MET MIJ WEL GOED HIHIHIIHIHIII![]()
![]()
Gisteren op het terras gezeten bier zitten tanken in het zonnetje, vervolgensch naar huis waar ook bier was om daarna naar de lokale hangplek te gaan om Baron Pils te drinken waarna ik zo bezopen was dat ik maar weer naar huis ging (waar het bier inmiddels leeg was) om in mijn nest te liggen om volgende dag op te staan met koppijn van bijbelse propoties.
Een geslaagd weekend dus.
Niemand gelooft datquote:Op zondag 28 september 2008 15:32 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Zuipen, toen neuken en daarna slapen
jij?
Dan moet je hier maar komen dan gaan we samen een film kijken en in slaap vallenquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
En ik ging vrijdagavond naar een groot feest in Schagen (kennen jullie vast niet) als vip haha, met gratis champagne enzo (smerig) dus gingen we aan de wijn en de dropshots
Op een gegeven moment waren we het feest zat, dus gingen we een rondje lopen door Schagen en gingen we nog even chillen in een ander cafe
Ik lag half 5 ofzo in bed, half 9 weer op om te werken van 10 tot 2, toen meteen door in de trein naar Amsterdam en daar met mijn nicht een terrasje gepakt en gegeten enzoen toen lag ik gisteravond 12 uur weer in bed. Ben wel moe
me hoofdjequote:
Niet iedereen die zich op Fok! als een mongool voordoet is dat in het echt ookquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
En ik ging vrijdagavond naar een groot feest in Schagen (kennen jullie vast niet) als vip haha, met gratis champagne enzo (smerig) dus gingen we aan de wijn en de dropshots
Op een gegeven moment waren we het feest zat, dus gingen we een rondje lopen door Schagen en gingen we nog even chillen in een ander cafe
Ik lag half 5 ofzo in bed, half 9 weer op om te werken van 10 tot 2, toen meteen door in de trein naar Amsterdam en daar met mijn nicht een terrasje gepakt en gegeten enzoen toen lag ik gisteravond 12 uur weer in bed. Ben wel moe
Ik ken Schagen welquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
Schagen ken ik ook welquote:Op zondag 28 september 2008 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat!
AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 september 2008 15:41 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Niet iedereen die zich op Fok! als een mongool voordoet is dat in het echt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |