abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61965938
Afijn ik heb samen met mijn vriendin een nieuw huis gekocht dus hypotheek onderzoek gedaan etc etc. En uiteindelijk bij de hypotheker terecht gekomen beste voorwaarden laagste lasten je kent het wel.

Nu belde een medewerker van de hypotheker op als ik langs wilde komen want dan konden ze kijken als mijn verzekeringen goedkoper kunnen etc. Nu heb ik dat zelf uitgezocht en soms kunnen ze wel iets goedkoper maar dat is dan 1 a 2 euro op jaar basis en voor dat geld ga ik niet alles overgooien van mijn huidige verzekering. Nu zit ik bij Centraal Beheer met kortingen etc voor alleen mijn woonverzekeringen dus inboedel, WA, Rechtsbijstand voor mijn auto en motor verzekering zit ik bij de KNMV. En ik weet Centeraal beheer zijn niet de beste verzekering maar goed welke verzekeringsmaatschappij is wel goed als ze moeten uitkeren? Voordeel van Centraal Beheer is dat ik per jaar kan opzeggen.

Nu ging de verkoper van de hypotheker mij verzekeringen uitrekenen en kwam tot veel hogere bedragen dan bij Centraal beheer terwijl hij zij dat hun altijd goedkoper zijn bv. rechtsbijstand van centraal beheer 197 bij de hypotheker 268, woon verzekering 115 bij centraal beheer bij de hypotheker 180 Dus ik had al zoiets dag ik ga dat niet doen. Zegt hij ja dan heb je niet alles gedekt bij Centraal beheer ik uhh jawel en zelfs tot 100.000 euro voor inboedel en bij jou maar 75.000. Daarbij komt dat ik bij jou er 5 jaar aan vast zit! en bij Centraal beheer niet (dat over de 5 jaar vertelde hij niet dat zag ik op het scherm staan en hij schrok ervan toen ik het zei).

Toen kwam de meneer verkoper met het slechtste argument: Centraal beheer Achmea is de slechtste verzekering maatschappij die er is hij kon er niet tegen dat ik goedkoper zat en dat die bakzeil moest gaan halen dus binnen 15 min stonden we weer buiten. Ik zei ook tegen hem wat je nu heb gedaan is gewoon slecht! Als je wat wil verkopen moet je uitgaan van de sterke punten van je eigen product en niet het ander afkraken! Hij stond wat raar te kijken en wij zijn toen weg gegaan met veel lol

Klacht: Verkoper die denkt dat hij goedkoop is maar het eigenlijk niet is en mensen probeer aan te zetten tot een 5 jarig contract! En dat het hem vervolgens niet lukt!
pi_61965972
Sommige verkopers zijn zo glad als een anus. Ze proberen je gewoon aan te smeren door alles te verdraaien.

Verder goed topic.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  zondag 28 september 2008 @ 10:58:27 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_61965994

Welkom in de echte wereld.
pi_61966011
Goed dat je hem even een lesje hebt geleerd!
Cool story, Hansel.
  zondag 28 september 2008 @ 13:10:45 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_61968341
Ik dacht dat deze klacht zou gaan over die &#$(&@#-irritante reclames van hun. Maar goed.
The End Times are wild
pi_61968395
Verkopers proberen te verkopen, daar worden ze voor betaald. Kwalijk nemen kan je hem dus niet, uitlachen natuurlijk best wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_61969497
een megafoon op het hoofd zetten van de verkoper en "JAZEKER DE HYPOTHEKER" erin schreeuwen
pi_61969534
TS ownt. Een van de betere topics in KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')