Mijn excuses, het was nog erg vroeg.quote:Op zondag 28 september 2008 13:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Ik heb zo mn vraagtekens bij jouw spelling
Excuses niet aanvaard, zeiken op een ander terwijl je zelf royal sadness bentquote:Op zondag 28 september 2008 14:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Mijn excuses, het was nog erg vroeg.
Hello Captain Spelling-nazi, dit is internet, daar mag je zo lullenquote:
quote:Op zondag 28 september 2008 14:28 schreef anoniemm het volgende:
[..]
Excuses niet aanvaard, zeiken op een ander terwijl je zelf royal sadness bent_!
Jij bent pas triest gast, jij verdoet je tijd om stoer te zijn op internet door andere af te zeiken..quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
, ik verdoe mijn tijd iig niet op intens trieste internet pagina's. Het excuus was ook niet naar jou toe, jij blijft gewoon zielig
quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hello Captain Spelling-nazi, dit is internet, daar mag je zo lullen![]()
Kweet![]()
Kben![]()
Tis![]()
iig![]()
TS
Dat mag in het echt ook. Heck, je mag zo 'lullen' in je sollicitatiebrief. Maar daar ga je dan ook niet serieus genomen worden.quote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Acinonyx het volgende:
heeft niets met spelling te maken, dit is gewoon het verneuken van de Nederlandse taalquote:Op zondag 28 september 2008 14:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Kweet![]()
Kben![]()
Tis![]()
iig![]()
TS
gewoon omdat ie nog een keer herhaald moet wordenquote:Op zondag 28 september 2008 18:31 schreef Man-E-Faces het volgende:
Mensen die commentaar geven op Breezers en zich dan beter voelen
Wat deed je daar trouwens zocht je jonge drachtige vrouwelijke scholiertjes?
En natuurlijk klikte je op dat topic..
En je noemt jezelf "anoniemm"
4x "Uber sadness"
4x "FAIL!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |