quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mijn lief en ik hebben een discussie. Hij beweert dat volkorenpasta helemaal niet gezonder is dan witte pasta. ik ben nu een beetje aan het zoeken op i-net naar bewijs dat het wel zo is, maar verder dan vezels kom ik eigenlijk niet. Tenminste, ik zie wel wat meer maar dat snap ik dan weer niet voldoende om mijn lief te overtuigen.![]()
Kun jij het eens uitleggen, liefst met wat heldere linkjes erbij?
Voedingswaarden:quote:Op zondag 5 oktober 2008 21:41 schreef Moonah het volgende:
Ah, dit topic leeft nog, stel ik hier even mijn vraag aan SHE:
[..]
Ik verdraag ook geen ui. En ook van knof heb ik soms last.quote:Op zondag 5 oktober 2008 19:19 schreef Lois het volgende:
Dat klinkt geweldig lekker. Dat een ui zolang moest garen is echt nieuws voor mij, ik kan normaliter niets eten waar ui of ui-achtigen (bieslook,prei etc) inzitten maar dit ga ik zeker eens proberen.
Bedankt She!
(nu nog een stoofpan zien te regelen)
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat is een fabel, een vitamine neemt niet eens toe in een product omdat je'm anders klaarmaakt.
Enige wat dieetiste/kinderarts hier melde, is dat ivm. allergenen wij heir dingen goed gaar moeten koken, daarmee kook je de allergenen tot op zekere hoogte kapot en geeft wel verleis van vitamines.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, dan wel een hartnekkige fabel die zelfs door endocrinologen ondersteunt wordt.
Ik heb 'm afgelopen week gemaakt voor de pasta. Het was echt verrukkelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vandaag die basis-saus van SHE gemaakt en er chili van gemaakt, maar ik kan me voorstellen dat kinderen het echt lekker vinden! Heerlijk!
Het enige dat ik las... Ik dacht; OMFG, wat gééf je dat kind!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
Het hart kan je er later uitvissen.
gewoon in zijn geheel erin flikkeren. Als dat 5/6 uur op het vuur staart dan blijft er echt niks van over hoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:48 schreef Extraordinare het volgende:
Even een vraagje over de SHE-saus: de tomaten hoef je dus niet te snijden? Je stapelt ze er gewoon ongesneden bovenop? Of moet je wel het 'hart' (of hoe het ook heet) eruit snijden? Alvast bedankt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |