ik schrik niet zo snelquote:Op zondag 28 september 2008 00:34 schreef Chanty het volgende:
BOE!
Vorige topic: [FOT SC 113] Iets met thee en weekend
En ik was dus net aan het patsen dat ik bij P spareribs heb gegeten en een feelgoodmovie heb gekeken
Ik ben mijn tijd weer nuttig doorgekomenquote:Op zondag 28 september 2008 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
ik schrik niet zo snel
maarje hebt dus een toffe avond gehad
morgen hier een modeshow op de stoepquote:Op zondag 28 september 2008 00:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben mijn tijd weer nuttig doorgekomen
Jij nog iets bijzonders gedaan/ of ga je nog doen?
Ja hoor, het kan veel beterquote:Op zondag 28 september 2008 00:29 schreef Chanty het volgende:
Spareribs bij P gegeten en een feelgoodmovie gekekenkan t beter?
quote:Op zondag 28 september 2008 09:35 schreef Xilantof het volgende:
Ik was toch zieker dan ik zelf dacht blijkt...
Lag gisteravond om 19.30 uur in bed om vervolgens mezelf om 22.30 van kleren te ontdoen en vanmorgen pas om 9 uur wakker te worden
Ik voel me met 13,5 uur slaap afgelopen nacht wonderbaarlijk uitgerust!quote:Op zondag 28 september 2008 09:36 schreef Chanty het volgende:
[..]als je je nu maar iets beter voelt
OP's worden ook steeds korterquote:Op zondag 28 september 2008 00:34 schreef Chanty het volgende:
BOE!
Vorige topic: [FOT SC 113] Iets met thee en weekend
En ik was dus net aan het patsen dat ik bij P spareribs heb gegeten en een feelgoodmovie heb gekeken
Freud ben je er nog?quote:Op zondag 28 september 2008 17:17 schreef freud het volgende:
[..]
OP's worden ook steeds korter
Weer dagje gewerkt, dus nu even genieten van verdiende rust...
Zo'n Wii zou ik ook nog wel willen... Altijd dikke pretquote:Op zondag 28 september 2008 11:39 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Zometeen feest![]()
En ik heb trouwens eindelijk de wiibeetje jammer dat de sports cd niet werkt
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op zondag 28 september 2008 17:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zo'n Wii zou ik ook nog wel willen... Altijd dikke pret
hmmmm.... aantrekkelijk! maar denk niet dat ik dat moet doen... komen nog wat andere grote uitgave aan, dus moet even op 't geld letten!quote:
Dan blijft hij gewoon te koopquote:Op zondag 28 september 2008 17:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hmmmm.... aantrekkelijk! maar denk niet dat ik dat moet doen... komen nog wat andere grote uitgave aan, dus moet even op 't geld letten!
Groots.quote:
Gewoon een basic productfotografie opstelling, met cam op statief. Afstand van cam tot object varieren voor cropfactor of zo. Meer info volgt in het topic. Meer info, msn dan ff, of post in het topicquote:Op zondag 28 september 2008 21:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Groots.
Nog even over de testdag, wat voor opstelling wil je gaan gebruiken? Hoe gaan we alles testen zeg maar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |