Hier ga je toch de mist inquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
MP link verwijderd, linken naar externe verkoopsites is niet toegestaan binnen V&A
Dus de link was gewoon toegestaan.quote:Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Dan kom je maar in FB klagen. Linken naar externe verkoopsites door wie dan ook worden verwijderd, net als slowchat/offtopicquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier ga je toch de mist in
Er staat duidelijk in de policy dat ik in mijn advertentie niet mag linken naar Marktplaats, etc.
Er staat nergens dat anderen in hun reacties dat niet mogen; de reacties zijn niet de advertentie.
[..]
Dus de link was gewoon toegestaan.
En anders zal de policy anders geformuleerd moeten worden.
Ik klaag niet. Ik merk slechts op dat je modereert tegen de policy van Fok! in.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dan kom je maar in FB klagen. Linken naar externe verkoopsites door wie dan ook worden verwijderd, net als slowchat/offtopic
sommige mensen hebben eerst iets gratis en gaan dan kijken op ebay en willen dan ook de hoofdprijsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Was die van goud?
Op eBay in Groot Brittannië gaan ze voor zo'n 50 tot 90 pond, afhankelijk van de staat.
Een pond zit nu op 1,28 euro, dus zo'n 64 tot 115 euro.
Het verzamelen van oude computers en calculators is voor mij een echte hobby.
En hobby's kosten geld, zoals ik al zei in m'n OP
Die MK14 en ZX88 staan overigens ook nog op mijn verlanglijstje...
Bedankt voor het fixen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |