Volgens mij ben ik de klacht vergetenquote:
Excuseerquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:57 schreef denthemen het volgende:
AFCA in je username maar wel keepert (rotterdams voor de domme mensen onder ons).. Het is om je paot te schamen
StumperTquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Excuseerik zie het te vaak op fok voorbij komen en in een vlaag van verstandsverbijstering plakte ik die 't" erachter
Huilen is voor jou te laaaaaaaaaatttttttttttttttttquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Excuseerik zie het te vaak op fok voorbij komen en in een vlaag van verstandsverbijstering plakte ik die 't" erachter
Jij kent duidelijk Serge vd Ban van (tegenwoordig) Telstar nietquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:54 schreef afcajos het volgende:
maar ik heb dus echt nog nooit zo'n bolle keeper gezien.
Ik woon als fervent ajax fan op zo'n 10 minuten van de kuip en zit elke werkdag zo'n 9 uur lang in hartje Rotterdam. Dus dat wil niets zeggenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:57 schreef denthemen het volgende:
AFCA in je username maar wel keepert (rotterdams voor de domme mensen onder ons).. Het is om je paot te schamen
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik woon als fervent ajax fan op zo'n 10 minuten van de kuip en zit elke werkdag zo'n 9 uur lang in hartje Rotterdam. Dus dat wil niets zeggen
Sterkte man.. Ik denk aan jequote:Op zaterdag 27 september 2008 21:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik woon als fervent ajax fan op zo'n 10 minuten van de kuip en zit elke werkdag zo'n 9 uur lang in hartje Rotterdam. Dus dat wil niets zeggen
Het lijkt mij ook wel een toffe peer, alleen ik verbaas mij elke keer weer over zijn uiterlijkquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:02 schreef Susi het volgende:
Stond van de zomer wel een leuk interview met 'm in de VI
Mij lijkt het wel een prima kerel.
En idd, het gaat om de ballen tegen houden
Hij komt bij ons uit de jeugd toch? Dat ze, met alle respect, iemand met zo'n lichaamsbouw bij Ajax hebben gehoudenquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:03 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel een toffe peer, alleen ik verbaas mij elke keer weer over zijn uiterlijk
Uiteindelijk gaat het toch om de kwaliteit ;-)quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij komt bij ons uit de jeugd toch? Dat ze, met alle respect, iemand met zo'n lichaamsbouw bij Ajax hebben gehouden
quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het toch om de kwaliteit ;-)
Als ze voor het uiterlijk gingen bij Ajax had Dani wel langer mogen blijven.
[ afbeelding ]
Als die gast voor het doel gaat zitten komt er al sowieso geen bal meer door.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:20 schreef stievun1234 het volgende:
Ooit gehoord van Willie 'Fatty' Foulkes?
[ afbeelding ]
Ruim 150 kilogrammetjes.
Helaas maar 42 geworden. Laatst een stuk over op TV gezien. Mooie ventquote:Op zaterdag 27 september 2008 21:20 schreef stievun1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim 150 kilogrammetjes.
Die heeft zijn eigen zwaartekracht, dus alle ballen volgen recht op hem af.quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:20 schreef stievun1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim 150 kilogrammetjes.
Kan iemand mij vertellen wie dit is dan?quote:Op zaterdag 27 september 2008 21:20 schreef stievun1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim 150 kilogrammetjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |